To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Remont dróg gminnych na terenie gminy Stary Zamość w 2020 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 606987-N2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 846 164 231
faks: 846 163 224
e-mail: gmina@staryzamosc.pl
www: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont dróg gminnych na terenie gminy Stary Zamość w 2020 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IT.2710.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane
w ramach zadania pn. „Remont dróg gminnych na terenie gminy Stary Zamość
w 2020 roku”.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy wynika z konieczności osiągnięcia efektu końcowego w postaci zrealizowania zadania pn. „Remont dróg gminnych na terenie gminy Stary Zamość w 2020 roku” obejmującego:
1) Remont drogi gminnej nr 110235L w miejscowości Chomęciska Duże, od km 0+005 do km 0+275 na odcinku 270 m.
2) Remont drogi gminnej nr 110233L w miejscowości Chomęciska Duże, od km 0+835 do km 1+050 na odcinku 215 m.
3) Remont drogi gminnej nr 110195L w miejscowości Krasne, od km 1+865 do km 2+145 na odcinku 280 m.
4) Remont drogi gminnej nr 110240L w miejscowości Wierzba, od km 0+005 do km 0+135 na odcinku 130 m.
5) Remont drogi gminnej nr 110222L w miejscowości Udrycze-Koniec, od km 0+720 do km 0+955 na odcinku 235 m wraz remontem skrzyżowania z drogą gminną nr 110226L - km 0+640.
6) Remont drogi gminnej nr 110222L w miejscowości Udrycze-Kolonia, od km 4+485 do km 4+790 na odcinku 305 m.
1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, (jeżeli wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1320).
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
4) Zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę.
3. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności.
4. Wykonawca będzie przedkładał oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia – każdorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do umowy.
5. Wykonawca Będzie udostępniał kopie umów o pracę zawierające imię i nazwisko osób, które świadczyć będą wskazane przez Zamawiającego czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu, w celu weryfikacji rodzaju zatrudnienia - każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego.
6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej
w wysokości określonej w § 9 ust. 1 pkt 8). Niezłożenie przez wykonawcę
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 380230.44 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SADEX Janusz Sadlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 22-424 Sitno
Kod pocztowy: 22-424
Miejscowość: Kolonia Sitno 84
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 367483.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 521383.51
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.