To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
"Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 608839-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48323248800
faks: +48323248826
e-mail: rzp@orzesze.pl
www: www.orzesze.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WRZP.271.29.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych”
1.1 Rodzaj zamówienia: usługa
1.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Dzienny dowóz do placówek oświatowych obejmuje około 49 ( na dzień 02.10.2020r.) uczniów niepełnosprawnych dowożonych do szkół specjalnych zgodnie ze skierowaniem Starosty Powiatu Mikołowskiego ( Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie, Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Borowej Wsi, Zespół Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach, Zespół Szkolno-Przedszkolny dla dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach, Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Wyrach). Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 425 wzkm dla busów. Przewidywana liczba dni na realizację usługi zgodnie z podanym kalendarzem MEN – 192 dni. Trasy i godziny przejazdu busów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy
Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia t.j. całości zamówienia.
Zamawiający wymaga posiadanie co najmniej 8 busów z których:
- 2 powinny posiadać min 20 miejsc siedzących oraz miejsce dla opiekuna i kierowcy
(ZSS NR 2 w Mikołowie),
- 1 – powinien posiadać min.10 miejsc siedzących oraz miejsce dla opiekuna i kierowcy posiadający platformę dla osób niepełnosprawnych ( ZSS Nr 2 Mikołów)
- 1 powinien posiadać min. 10 miejsc siedzących oraz miejsce dla opiekuna i kierowcy oraz platformę dla niepełnosprawnych ( ZSS Nr 1 Borowa Wieś),
- 1 powinien posiadać min. 6 miejsc siedzących oraz miejsce dla kierowcy i opiekuna ( ZSS Nr 8 Tychy),
- 1 powinien posiadać min. 8 miejsc siedzących oraz miejsce dla opiekuna i kierowcy (ZSP w Katowicach)
- 1 powinien posiadać min. 7 miejsc siedzących oraz miejsce dla opiekuna i kierowcy (OREW w Wyrach)
- 1 powinien posiadać min. 20 miejsc siedzących oraz miejsce dla opiekuna i kierowcy ( trasa na terenie miasta Orzesze).
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wszystkie obowiązujące w trakcie wykonywania umowy przepisy dotyczące transportu zbiorowego wprowadzone ze względu na sytuację epidemiczną wynikającą z wystąpienia COVID-19, w szczególności określające zasady bezpiecznego korzystania z pojazdów transportu zbiorowego.
UWAGA: Zamawiający pod pojęciem autobus rozumie definicję wynikającą z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.)
Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w postępowaniu zapewnił przewóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunami na poszczególnych trasach, zapewnionym przez Wykonawcę podczas przewozu. Koszt opiekunów należy wliczyć w koszt realizacji usługi.
Dowóz świadczony będzie środkami transportu, do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy; przez dowóz rozumie się przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych
Wykonawca zapewnia opiekunów w trakcie przewozów.
Dyspozytor – koordynowanie godzin przejazdu pojazdów (busów), a w przypadku zmiany godzin lub awarii pojazdu koordynowanie i nadzorowanie bieżących zmian, koordynowanie tras w przypadku zmiany punktów odbioru uczniów.
Trasy i godziny przejazdu pojazdów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu grudniu przed rozpoczęciem realizacji usługi.
1.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
1.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
1.5. KODY CPV
Główny przedmiot zamówienia:
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
1.6.Podwykonawcy: Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych i szkół specjalnych.
1.7.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych usług do usług, o których mowa w punkcie 1.2. niniejszej SIWZ. Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z wybranym wykonawcą. Warunki, na jakich usługi zostaną udzielone:
- w przypadku wyczerpania mim. 80% kwoty zawartej umowy,
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej,
- udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji w Wykonawcą,
- stawka jednostkowa wynagrodzenia 1 dzień świadczenia usługi transportowej będzie podlegała negocjacji.
1.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
1.9. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w opisie przedmiotu zamówienia.
1.10. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowców autobusów realizujących zamówienie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 368640.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Przewozowe Lucjan Brożek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mendego 31
Kod pocztowy: 41-809
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 391910.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 537477.12
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
- Remont ulicy Łąkowej w Kęsowie
- Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne
- ,,Zakup i dostawa kruszywa oraz pospółki na remonty dróg gminnych"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób - transport osób busami, znak sprawy: DZPZ.283.45.2025.AP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.