Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Dowóz dzieci do szkoły w roku 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 55 249 72 33
faks: 55 249 72 33
e-mail: spgodkowo@wp.pl
www: www.spgodkowo.szkolnastrona.pl/bip
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dowóz dzieci do szkoły w roku 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPG.D/230/38/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci do szkoły w roku 2021 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje Szkołę Podstawową w Godkowie (z oddziałem przedszkolnym) oraz szacunkową liczbę dzieci – 64 dzieci.
3) Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca, uwzględniając odpowiednie przeszkolenie osób w zakresie opieki.
4) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.).
5) Przewozy obejmujące dowóz i odwóz uczniów odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym rozkładem jazdy.
6) Przerwy w nauce: zimowa przerwa świąteczna, ferie zimowe, wiosenna przerwa świąteczna, wakacje – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
7) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,w tym miejsca siedzące dla każdego ucznia.
8) Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.
9) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszystkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. Do 4 stycznia 2021r. oraz przed rozpoczęciem I semestru (zimowego) roku szkolnego 2021/2022 do 02 września 2021r., Zamawiający przekaże aktualny wykaz uczniów dojeżdżających, a Wykonawca dokona ponownego przeliczenia wynagrodzenia, w oparciu o stawki poszczególnych biletów miesięcznych przyjętych do kalkulacji ceny oferty. W trakcie trwania umowy Strony mogą dokonać przeliczenia wynagrodzenia stosownie do ilości faktycznie przewożonych uczniów.
11) Trasy dziennych przewozów w roku szkolnym 2020/2021 stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: 5. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) kierowca autobusu, b) opiekun. Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu informacje o zatrudnieniu osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym iż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę, zawartych rzez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi prace. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest o uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu lub kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o racę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy w terminie do 20 dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę brutto ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za racę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o racę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Każdy kolejny dzień opóźnienia skutkował będzie naliczeniem kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę brutto ustalonego na odstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 161958.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe RADEX U.Typa Sp.J.
Email wykonawcy: biuro@radex.net.pl
Adres pocztowy: ul. Krośnieńska 7
Kod pocztowy: 11-130
Miejscowość: Orneta
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 153700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 165900
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2025 r.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowóz i odwóz 31 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.