To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 612852-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 77 40 34 451
faks: 77 40 34 451
e-mail: zp@kedzierzynkozle.pl
www: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.127.2020.KM
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i ustawienie mebli, krzeseł i foteli biurowych oraz wykonanie mebli niestandardowych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2 oraz ul. Grzegorza Piramowicza 32.
3. Meble, krzesła i fotele powinny być fabrycznie nowe, gotowe do użytku, wolne od wad jawnych i ukrytych.
4. Wykonanie zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiająco, rozładunek, wniesienie do poszczególnych pomieszczeń biurowych, montaż i ustawienie wg wskazań Zamawiającego.
5. Korpusy szaf i kontenerów – obejmujące wieńce, ściany boczne i ściany tylne (tzw. „plecy”) oraz półki konstrukcyjne – winny zostać zamontowane (skręcone przy pomocy złączy mimośrodkowych i sklejone) w procesie wykonania w całości i dostarczone w całości. Montaż mebli w siedzibie Zamawiającego możliwy jest tylko w uzasadnionych z Zamawiającym przypadkach.
6. Wymagany okres gwarancji na dostarczone meble, krzesła i fotele biurowe – minimum 24 miesiące od daty odbioru (dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy od daty odbioru).
7. Przedmiot zamówienia: musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich.
8. Wykonawca zapewnia, że zamawiane wyposażenie zawiera materiały, które spełniają wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej.
9. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, II Istotne postanowienia umowy, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego stanowiące integralną częścią SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w spawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W toku prowadzonego postepowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a ściślej w trakcie weryfikacji ofert pod kątem spełnienia przez oferowane meble i krzesła wymogów w zakresie wskazanych w SIWZ norm bezpieczeństwa, Zamawiający ustalił, iż w opisie przedmiotu zamówienia wystąpił błąd, polegający na nie przypisaniu właściwej normy bezpieczeństwa odnośnie do foteli obrotowych.
Podczas analizy przesłanych przez Wykonawcę - na wezwanie - dokumentów Zamawiający powziął informację, iż wskazana (błędnie przypisana) w SIWZ norma – oprócz krzeseł biurowych przypisana również fotelom obrotowym – faktycznie dotyczy wyłącznie krzeseł biurowych. Taki stan rzeczy nie może się ostać, albowiem stanowi wadę postępowania, która na tym etapie postepowania nie jest możliwa do usunięcia.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa wraz z audytem energetycznym dla termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu- II postępowanie.
- Remont ul. Poniatowskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"
- Przebudowa drogi gminnej ul. J. Przybory w ramach zadania pn. PT i budowa drogi J. Przybory, os. Lenartowice w Kędzierzynie-Koźlu.
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2025
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki - z podziałem na III części.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.