eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChęcinyZapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510559666-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne:

Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763196-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne, krajowy numer identyfikacyjny 26031506700000, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 343 40 50
faks: 41 307 44 76
e-mail: sekretariat@rcnt.pl
www: www.rcnt.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPI.272.12.09.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin
w postaci całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego poprzez efektywną obsługę systemu na stanowisku operatora zlokalizowanego w budynku Biobanku oraz w budynku Dworu
(1 osoba).
2. W godzinach od 8:00 do 22:00 lub do momentu zamknięcia restauracji pracownik Wykonawcy obsługiwał będzie stanowisko zlokalizowane w budynku dworu.
3. W ramach obowiązków określonych w ust. 2 pracownik wykonawcy będzie wykonywał obchód terenu (okolice dworu i oficyny, ogrody włoskie, okolice budynku Centrum Nauki
i Biobanku) nie rzadziej niż co dwie godziny.
4. Pracownicy Wykonawcy obejmą nadzorem system monitoringu przeciwpożarowego zlokalizowanego w budynkach dworu i Centrum Nauki i będą go wyłączać w przypadku nieuzasadnionego uruchomienia.
5. W godzinach od 22:00 lub po zamknięciu restauracji do godziny 8:00, pracownik Wykonawcy obsługiwał będzie stanowisko monitoringu zlokalizowane w budynku Biobanku.
6. System monitoringu obejmuje:
1) Budynek Dworu wraz z oficyną (kamery wewnętrzne i zewnętrzne -19 sztuk).
2) Budynek Centrum Nauki (kamery wewnętrzne i zewnętrzne -15 sztuk).
3) Budynek Biobanku (kamery wewnętrzne i zewnętrzne -17 sztuk).
4) Parking (kamera zewnętrzna – 1 sztuka).
7. Obsługa monitoringu na stanowisku operatora realizowana będzie poprzez:
1) całodobową, obserwację (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu
monitoringu i jego obsługę,
2) w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń, natychmiastowe powiadamianie grupy interwencyjnej oraz odpowiednich służb np. Policji, Straży Pożarnej czy Pogotowia Ratunkowego,
3) niezwłoczne powiadamianie wskazanego w umowie przedstawiciela Zamawiającego
o wszelkich awariach, w tym przekazywania codziennie (drogą elektroniczną na podany przez Zamawiającego adres e-mail) wskazanemu przedstawicielowi Zamawiającego raportów o stanie sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu,
4) pełnienie przez operatorów dyżurów w systemie całodobowym, po 1 operatorze na jednej zmianie.
8. Operator systemu monitoringu zobowiązany jest:
1) posiadać potwierdzenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
2) zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia,
w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać,
pokazywać lub w inny sposób ujawniać treści nagrań wideo z nadzoru nikomu, kto nie jest uprawniony do dostępu do nich,
3) efektywnie współpracować z Policją w zakresie bezpieczeństwa ludzi i mienia, spokoju
i porządku publicznego oraz wymiany informacji w tym zakresie z obserwowanych
i rejestrowanych zdarzeń w miejscach publicznych.
9. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest:
1) prowadzić nadzór nad prawidłową i nieprzerwaną pracą operatorów systemu oraz urządzeń i oprogramowania systemu monitoringu,
2) chronić system monitoringu przed dostępem i ingerencją z zewnątrz, zastosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),
3) zapewnić całodobową, obsługę systemu monitoringu poprzez zatrudnienie operatorów,
w ilości gwarantującej obsadę jednego operatora na każdej zmianie do obserwacji obrazów monitoringu.
4) Wykonawca zapewnia pracownikom ochrony estetyczne i reprezentacyjne umundurowanie. Pracownicy ochrony powinni być jednolicie umundurowani (marynarka, koszula, krawat, klasyczne spodnie) i nosić plakietki identyfikacyjne z nazwą firmy ochraniającej oraz z danymi personalnymi pracownika wraz ze zdjęciem.
5) W sytuacjach ekstremalnych, wymagane jest, aby pracownicy byli wspomagani przez grupę interwencyjną, wyposażoną w środki bezpośredniego przymusu, stawiającą się na miejsce wezwania niezwłocznie, jednak nie później niż w czasie podanym przez Wykonawcę w ofercie. W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może bezpłatnie kontrolować czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Zamawiającego (wezwania kontrolne).
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany każdego z pracowników Wykonawcy, który przez swoje zachowanie i jakość wykonywanej pracy dał powód do uzasadnionych skarg.
7) Stosować się do Regulaminów obowiązujących w jednostce oraz do poleceń Dyrektora RCNT lub osób przez niego upoważnionych.
10. W celu złożenia prawidłowej oferty Zamawiające zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.

11. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące powyższe czynności w ramach przedmiotowego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 160063.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: ARGOS1 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@argoa1.pl
Adres pocztowy: oś. Sosnówka 1B
Kod pocztowy: 26-060
Miejscowość: Chęciny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 199890.29

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 199890.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 199890.29
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.