To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Usługa w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 760488-N-2020
Numer ogłoszenia: 540536570-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 68 4750601
faks: 68 4750602
e-mail: lco@loro.pl
www: www.loro.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.PN.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru , transportu odpadów medycznych wraz z ich termicznym unieszkodliwieniem w spalarni odpadów medycznych. Przedmiot zamówienia winien być realizowany zgodnie z obowiązującymi na terenie RP przepisami, w szczególności: a) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2020 poz. 1219 z poźn. zm.); b) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.); c) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 154 z poźn. zm.) oraz wszelkimi przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przekazywane odpady: kod 18 01 - odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, w tym: •18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) •18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 •18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08. Szacunkowa ilość odbieranych odpadów wynosi łącznie 2 300 kg na miesiąc. Okres obowiązywania umowy 12 miesięcy. 2) Odbiór i transport w/w odpadów Zamawiającego powinien odbywać się 3 razy w tygodniu, tj.: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 8:00-14:00. Odpady odbierane będą wyłącznie w systemie kontenerowym polegającym na odbiorze zapełnionego i wymianie na pusty kontener. 3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć , na czas trwania umowy 6 pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do gromadzenia odpadów medycznych przeznaczonych do gromadzenia odpadów medycznych. Koszty wynajęcia pojemników powinny być wliczone w cenę jednostkową odbieranych odpadów. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości odbioru odpadów medycznych. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości magazynowania przez odbierającego odpadów medycznych odebranych ze szpitala. 6) Odpady medyczne Zamawiającego muszą być po każdym odbiorze przekazywane (w ustawowym terminie) przez Wykonawcę do termicznego unieszkodliwienia do spalarni odpadów niebezpiecznych zlokalizowanej, zgodnie z zasadą bliskości, na terenie województwa lubuskiego lub do drugiej „awaryjnej” spalarni. 7) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu aktualnej umowy zawartej ze spalarnią, ważnej przez okres obowiązywania przedmiotowej umowy, położonej na terenie województwa lubuskiego, potwierdzającą realizację zasady bliskości. 8) Odbierający musi posiadać ważną drugą umowę ze spalarnią alternatywną , która unieszkodliwi odpady Zamawiającego w sytuacji awarii lub przestoju 1 spalarni z terenu woj. lubuskiego. 9) Transport odpadów medycznych z terenu Zamawiającego do spalarni odpadów niebezpiecznych odbywać się winien z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 10) Odebrane od Zamawiającego odpady medyczne winny być przewożone samochodem dostawczym w zabudowie kontener, wyposażonym w windę załadunkową. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego ważenia odbieranych odpadów na elektronicznej wadze posiadającej ważną legalizację, znajdującej się na wyposażeniu środka transportu. Dokument potwierdzający legalizację wagi Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu wejścia w życie umowy. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z treścią powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności dotyczących zasad transportu, odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych, w tym z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) i ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 154 z poźn. zm.) oraz wszelkimi przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie 13) Zapłata dokonana będzie każdorazowo pod warunkiem przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z wykonaniem usługi, których obowiązek przekazania wynika z obowiązujących przepisów 14) Jeżeli Wykonawca odebrane od Zamawiającego odpady przekaże do termicznego unieszkodliwiania poza obszar województwa, na którym zostały wytworzone, powołując się na art. 20 ust. 6 ustawy o odpadach, zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie przesłanek odstąpienia od realizacji zasady bliskości. 15) Szczegółowe zasady realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 16) Zamawiający stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych wymaga, by osoby wykonujące czynności bezpośrednio przy realizacji przedmiotu umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę/podwykonawcę jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) 17) pracownikiem upoważnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą podczas wykonywania przedmiotu zamówienia jest Jacek Makowski – tel. 68 475 06 80. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 173880.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: Remondis medison Sp. z o.o. -lider
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puszkina 41
Kod pocztowy: 42-530
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Promarol-Plus Sp. z o.o.-knsorcjant
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ciepielówek 2
Kod pocztowy: 67-410
Miejscowość: Sława
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 187790.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 187790.40
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji dla pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- "Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni" oraz "Remonty dróg wewnętrznych" w ramach zadania pn. "Remonty cząstkowe dróg i ulic"
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
- Usługi wywozu odpadów i nieczystości z terenu Ogrodu Zoologicznego
- Usługa odbioru odpadów opakowaniowych ze znormalizowanych kontenerów z USK przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuczna
- Remont pomieszczeń poddasza w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - PRAWA STRONA-sprawa numer 48/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.