To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Dostawa pojazdu ciężarowego typu wywrotka ze skrzynią załadunkową umożliwiającą zamontowanie na niej remontera drogowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 512877-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 89 535 66 30
faks: 89 535 66 40
e-mail: psd@powiat-olsztynski.pl
www: www.powiat-olsztynski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa pojazdu ciężarowego typu wywrotka ze skrzynią załadunkową umożliwiającą zamontowanie na niej remontera drogowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.262.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu ciężarowego typu wywrotka o
ładowności min 13 000 kg ze skrzynią załadunkową umożliwiającą zamontowanie na niej remontera drogowego o wymiarach dł. 4,87m i szerokości 2,24m. 2. Specyfikacja pojazdu: 1) rok produkcji – od 2009; 2) napęd - 6x4 (tylne koła podwójne) lub 6x6; 3) zawieszenie: resorowe; 4) przebieg - max. 500
000 km Uwaga: Przebieg pojazdu ciężarowego wskazany w ofercie musi odpowiadać przebiegowi odczytanemu w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza różnicę w wielkości przebiegów pojazdu ciężarowego pomiędzy wskazaniem w ofercie a stanem faktycznym,jedynie w przypadku, gdy różnica spowodowana będzie dostarczeniem pojazdu do miejsca dostawy oraz miejsca wykonania przez Zamawiającego przeglądu stanu technicznego pojazdu, o którym mowa w ust 3 pkt 1) niniejszego rozdziału. 5) moc silnika– 350 – 480 KM; 6) skrzynia biegów – manualna lub automatyczna; 7) rodzaj paliwa – olej napędowy; 8) dopuszczalna ładowność –min. 13 tony, max 14 ton; 9) skrzynia ładunkowa: - rozładunek na 3 strony; - wysokość podłogi skrzyni do podłoża max 1,5 m; - możliwy demontaż burt i słupków w celu zamontowania wyposażenia dodatkowego typu piaskarka, remonter., - minimalne wymiary skrzyni długość min. 4,9 m, szerokość: min. 2,55 m. - płaska podłoga skrzyni ładunkowej. 10) zaczep do przyczepy min. 10 ton; 11) nowy lub używany wykazujący zużycie w maks. 40% komplet opon w tym zapasowe, w rozmiarze min. przód 22,5” – tył 22,5” 12) samochód musi posiadać fabrycznie montowaną kierownicę po lewej stronie pojazdu; 13)
układ hamulcowy z ABS; 14) układ kierowniczy ze wspomaganiem; 15) typ kabiny kierowcy- min. dwu osobowa dzienna- fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. 16) norma emisji spalin min. EURO IV; 17) ilość osi: 3; 18) pojazd nie może mieć uszkodzeń blacharskich i
mechanicznych, tj. nie może mieć: śladów korozji karoserii, perforacji, wycieków olejów i pozostałych płynów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń zawieszenia i układu kierowniczego; 19) pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty do zarejestrowania na Zamawiającego oraz umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych. 20) pojazd musi być sprawny technicznie, po przeglądzie poświadczonym w stacji diagnostycznej, 21) pojazd bezwypadkowy; 22) na sprzedaż pojazdu Wykonawca wystawi fakturę, którą przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru pojazdu. 23) w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - komplet potrzebnych do użytkowania kluczyków (w tym zapasowe), - polski dowód rejestracyjny wraz z książką pojazdu 24) pojazd ma być wyposażony w apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, koło zapasowe; 25) gwarancja rozruchowa min. 30 dni. 26) miejsce dostawy pojazdu: Obwód Drogowy Nr 2 w
Barczewie, ul. Kościuszki 80,
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 34.14.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
okoliczności faktyczne unieważnienia:
Do końca wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na składanie ofert, tj. do dnia 25.02.2020. do godz. 13:00, w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
okoliczności prawne unieważnienia:
art. 93 ust 1 pkt 1) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.
- Usługa organizacji wycieczki
- Rozbiórka budynku obory i cielętnika na działce Nr 111/35, obręb Maruny, gm. Barczewo
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT - powtórzenie
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.