eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510561721-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Gmina Miejska Giżycko:

Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612751-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Giżycko, krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 87 73 24 111, 7324 143
e-mail: przetargi@gizycko.pl
www: www.bip.gizycko.pl

adres profilu nabywcy: http://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.26.2020.JO

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko, w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r., zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji:
- naprawa opraw,
- wymiana źródeł światła, oprawek, stateczników, układów zapłonowych itp.
- wymiana bezpieczników w tablicach słupowych oraz w szafach oświetleniowych, - synchronizacje zegarów astronomicznych,
- mycie kloszy,
- odśnieżanie opraw iluminacji.
2. remonty układów oświetlenia ulicznego:
- wymiana – remont (prostowanie) słupa, wysięgnika, itp.
- naprawa, uzupełnianie osłon tablic słupowych,
- wymiana opraw,
- naprawa szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia szaf (zegary, bezpieczniki, wyłączniki, styczniki)
- wymiana, remont linii kablowych, lokalizacja uszkodzeń w kablowych liniach oświetleniowych,
- malowanie słupów, uzupełnianie oznaczeń słupów.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ok. 3000 szt. opraw rozmieszczonych na terenie miasta.
3. Zamawiający informuje, że nie we wszystkich miejscach (lokalizacjach),
w których będzie realizowana usługa możliwe będzie zastosowanie do wykonywania prac ciężkiego sprzętu w szczególności podnośników, samochodów itd.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić
z Zamawiającym sposób realizacji prac. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania sprzętu o masie całkowitej przekraczającej 3,5t na trawnikach oraz pieszych
i rowerowych ciągach komunikacyjnych.
4. Zamawiający zastrzega, że przy realizacji usługi w lokalizacjach znajdujących się w pasach drogowych, czasowy projekt organizacji ruchu leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić osoby uprawnione do kierowania ruchem na okres wykonywania usług w tych lokalizacjach.
5. Nazwy kodów dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV – 50.23.21.00-1 – usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – o ile są już znani.
7. Zamawiający oczekuje, że Kierownik (koordynator) prac będzie dostępny przez cały czas trwania usługi w miejscu realizacji zamówienia.
8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac elektroinstalacyjnych związanych
z konserwacją i naprawą oświetlenia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U.2019 poz. 1040 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób,
o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. Dokumentowanie zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę:
a) Oświadczenie zawierające wykaz osób /osoby, z którymi zawarto umowę o pracę, b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu: - 3 dni robocze od podpisania umowy, - 7 dni od dokonania zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia, Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega sobie prawo, w przypadku powzięcia wątpliwości co do faktu wywiązywania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 8 na umowę o pracę, do wezwania Wykonawcy do przedłożenia kopii umów o pracę. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 8: w przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa powyżej, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi wymienionymi w załączniku nr 7 do SIWZ – wzór umowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w opisanym powyżej zakresie, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.).
10. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania).
11. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych
w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy
o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 506705.68 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Instalacyjne, Stanisław Buczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Królowej Jadwigi 19/44
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 605750.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 605750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 605750.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.