To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 603934-N-2020
Numer ogłoszenia: 540218743-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 525 835 422
faks: 525 835 452
e-mail: info@powiat.bydgoski.pl
www: www.powiat.bydgoski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR-VII.1.44.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego,
nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych, sprzętu komputerowego (w tym
urządzeń peryferyjnych) i/lub oprogramowania. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu
poleasingowego, powystawowego itp. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu
komputerowego i/lub oprogramowania w następującym zakresie: Część I: • Serwer sprzętowy
– 1 szt. • Swich – 1 szt. Część II – Macierz (wraz z dodatkowym wyposażeniem) – 1 szt. Część
III – Pakiet biurowy – 9 szt. Część IV – Drukarka laserowa monochromatyczna – 4 szt. Część
V: • Komputer stacjonarny z wyposażeniem – 1 szt. • Skaner – 1 szt. Część VI – Zestaw
komputerowy: • Komputer stacjonarny – 1 szt. • Monitor – 1 szt. Część VII: • Komputer
stacjonarny typu „stacja graficzna” – 4 szt. • Monitor – 4 szt. • Zasilacz UPS – 6 szt. 3)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące
Załączniki 1 - 7 do SIWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark
(załączone do SIWZ). 4) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji
Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie przez oferowany
sprzęt komputerowy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z
art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony formularz
Specyfikacji Technicznej odpowiadający numerem Części zamówienia, na którą składa ofertę.
Formularz Specyfikacji Technicznej nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go
wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Serwer i switch
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57600.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: IMMITIS spółka z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@immitis.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 83
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70848.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 104477.17
Waluta: zł
NAZWA: Macierz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65400.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: IMMITIS spółka z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@immitis.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 83
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 80442.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80442.00
Waluta: zł
NAZWA: Pakiet biurowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część III zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części III jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.
NAZWA: Drukarka laserowa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część IV zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części IV jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.
NAZWA: Komputer stacjonarny z wyposażeniem i skaner
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część V zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części V, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.
NAZWA: Zestaw komputerowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część VI zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części VI, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.
NAZWA: Komputer stacjonarny - stacja graficzna
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część VII zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części VII, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.