eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo"Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510562216-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Wodociągi Miejskie Sp. z o.o.:

"Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610529-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wodociągi Miejskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 17016433300000, ul. Olsztyńska 10, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 556 442 417
faks: 556 442 417
e-mail: zaopatrzenie@wmbr.pl
www: www.wmbr.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 01/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: „Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie” Przedmiotem zamówienia „Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie” są roboty budowlane polegające głównie na wykonaniu adaptacji istniejącego obiektu dla potrzeb modernizowanego budynku pompowni, remont zbiorników retencyjnych oraz modernizacja technologii pompowni. Przedmiot zamówienia znajduje się w mieście Braniewo, we wschodniej jego części, przy ulicy Szkolnej, na działkach 138/2, 137/2, 138/1, obręb Braniewo. Właścicielem i eksploatatorem obiektów są Wodociągi Miejskie Sp. z o.o. z Braniewa. Istniejący obiekt jest parterowym budynkiem wolnostojącym. Konstrukcję nośną stanowią ściany murowane oraz dach płaski. W obiekcie wydzielono ścianami działowymi części o przeznaczeniu technicznym, gospodarczym i socjalnym. Zbiorniki żelbetowe jedno i czterokomorowe pełnią funkcję retencyjną wody uzdatnionej. Uwaga: Zamawiający wymaga aby roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia odbywały się przy zachowaniu ciągłości pracy przepompowni tj. przy zachowaniu ciągłości dostawy wody pitnej do odbiorców. 2. Zakres zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia w ujęciu syntetycznym obejmuje w szczególności: - unieczynnienie i likwidacja części istniejącej infrastruktury technicznej - remont i adaptacja istniejącego budynku przepompowni - remont zbiorników retencyjnych - wymiana technologii pompowni i zbiorników retencyjnych - wykonanie instalacji elektrycznych i automatyki w pompowni - ułożenie rurociągów zewnętrznych - ułożenie kabli zewnętrznych - wykonanie nawierzchni utwardzonych - ogrodzenie terenu działki - rozruch pompowni - uporządkowanie i odtworzenie terenu Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót*) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Unitex Sp. z o.o.; ul. Astronomów 9, 80-299 Gdańsk PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE (PB-W) - ZAŁĄCZNIK B-1 do SIWZ, w tym: 1) Załącznik B-1.1 - PB-W Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie – Projekt zagospodarowania terenu 2) Załącznik B-1.2 - PB-W Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie - Branża architektoniczna i konstrukcyjna 3) Załącznik B-1.3 - PB-W Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie - Branża sanitarna 4) Załącznik B-1.4 - PB-W Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie - Branża elektryczna i AKPiA UWAGA: Zamawiający wymaga aby wizualizacja przewidziana w projekcie na ul. Szkolnej została przeniesiona/umiejscowiona na ul. Przemysłowej 26 (Oczyszczalnia ścieków) w Braniewie. PRZEDMIARY ROBÓT (PR) – ZAŁĄCZNIK B-2 do SIWZ, w tym: 1) Załącznik B-2.1 - PR Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie – branża budowlana 2) Załącznik B-2.2 - PR Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie – branża sanitarna 3) Załącznik B-2.3 - PR Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie – branża elektryczna i AKPiA (*)UWAGA: Przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK B-2 do SIWZ – stanowią jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (ST) - ZAŁĄCZNIK B-3 zawierający ST-01.00 Instalacje technologiczne, ST-02.00 Roboty budowlane i ST-03.00 – Instalacje elektryczne i AKPiA 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca wnikliwe zapoznania się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu: ـ identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia ـ złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia w formie satysfakcjonującej Zamawiającego ـ przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej (w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania), która ze względu na charakter obiektu może się odbywać się w obecności przedstawicieli Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość. 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych po uprzedniej zgodzie nadzoru autorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3) Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego i środków pochodzących z pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. Uwaga: W przypadku cofnięcia promesy przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie potwierdzającej zakwalifikowanie zadania do finansowania w formie pożyczki, Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Wymagania i warunki wykonania zamówienia: a) realizacja robót odbywać się będzie przy zachowaniu ciągłości zaopatrzenia odbiorców w wodę pitną. Obiekty lub ich części poddawane działaniom inwestycyjnym będą udostępniane Wykonawcy w terminach określonych na podstawie dokonanych obustronnych ustaleń z odpowiednim wyprzedzeniem, a określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym robót, który Wykonawca sporządzi w terminie do 7 dni od podpisania umowy i który będzie podlegał bieżącym aktualizacjom. Harmonogram musi być sporządzony w rozbiciu na tygodnie z wykazaniem kwot do fakturowania (dwie faktury przejściowe i faktura końcowa) odpowiadających przekazywanym transzom z WFOŚiGW w Olsztynie, które aktualnie (w odniesieniu do wartości kosztorysu inwestorskiego) przedstawiają się następująco: - 31 marca 2021 r - ca 35% - 30 czerwca 2021r. - ca 55% - 31 sierpnia 2021r. - ca 10% b) Wykonawca zobowiązany będzie, w czasie trwania budowy, zapewnić na terenie budowy należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren, c) Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji, d) Wykonawca podlegał będzie reżimowi organizacyjnemu czynnego zakładu pracy Zamawiającego podlegającego szczególnej ochronie, e) cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, jak również w nich nieujęte, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy, organizacja zaplecza socjalnego, obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem przedmiotu inwestycji do użytkowania, f) urządzenia i materiały dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą nieużywane wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia odpowiednie certyfikaty, aprobaty i atesty, dopuszczenia do stosowania w docelowym przedmiocie zamówienia, g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, h) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów, i) w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. Zmiana terminu usunięcia wad będzie możliwa wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego, j) w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. k) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego robót (bez uwag). Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. l) Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu, aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego:  ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości min. 100% umownego wynagrodzenia  ubezpieczenie wobec osób trzecich. m) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. n) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. o) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. p) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znani na etapie składania ofert). q) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. r) Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. s) W przypadkach gdy z uwagi na wykonywanie przez Wykonawcę robót budowlanych lub czynności lub działań niezgodnych z postanowieniami umowy, dokumentacją, SIWZ wystąpią roszczenia podmiotów i osób trzecich z tytułu poniesionych strat spowodowanych tymi działaniami Wykonawcy, odpowiedzialność za zadośćuczynienie tym stratom oraz koszty z tym związane ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.21.52

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1652964.14 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BLANCA PLUS SP. Z O.O.
Email wykonawcy: blanca@blanca.pl
Adres pocztowy: Wola Mrokowska, ul. Wąska 1
Kod pocztowy: 05-552
Miejscowość: Wólka Kosowska
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1786162.11

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1786162.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2510249.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.