To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg gminnych w latach 2021-2022.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 765022-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 326 134 002
faks: 326 134 013
e-mail: rokosz@babice.pl
www: www.babice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg gminnych w latach 2021-2022.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Wb.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.:
Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg gminnych w latach 2021-2022
2.Zakres przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg (ZUD):
1)W razie potrzeby odśnieżania dróg, nie objętych w/w wykazem, dopuszcza się możliwość ich utrzymania interwencyjnego, w oparciu o telefoniczne zgłoszenie, co zostanie potwierdzone w książce meldunków.
2)Przez zimowe utrzymanie dróg rozumie się ich odśnieżanie i nie dopuszczenie do gołoledzi, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi (piasek i sól). Prace powinny być dostosowane do istniejących warunków pogodowych.
3)Wykonawca prowadzić będzie całodobowo "książkę dyżurów", w której na bieżąco będzie wpisywał istniejące warunki pogodowe, oraz rodzaj wykonanej usługi.
4)Obowiązkiem Wykonawcy jest codzienne zgłaszanie do Zamawiającego szczegółowego zakresu wykonanych usług z dnia poprzedniego- „raportu” (do godz. 9.00) na adres e-mail: razniewska@babice.pl
5)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości i jakości wykonanych usług. Zamawiający zakwestionować może przesłany raport w ciągu 8 godzin po jego złożeniu.
Letnie utrzymanie dróg (LUD) w zakres, którego wchodzi:
1)mechaniczne ścinanie poboczy grub. 10 cm/1 m2
2)wykaszanie poboczy przy drogach gminnych na szerokość 1-1,5 mb
3)wykaszanie chwastów kosiarką na wysięgniku z wygrabieniem i wywozem
4)przycinanie gałęzi drzew i krzewów w celu zachowania skrajni pionowej wynoszącej 4,5 mb oraz skrajni poziomej ( jezdnia + obustronne pobocza)
5)czyszczenie dna i skarp rowów (wykaszanie dna i skarp)
6)zdjęcie darniny z asfaltu
7)czyszczenie odwodnień liniowych
8)interwencyjne sprzątanie i usuwanie skutków nawałnic w pasie drogowym
tj. liści (po zgłoszeniu zamawiającego) – usługa realizowana w terminie 12 godzin od przekazania zgłoszenia.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1)załącznik Nr 1 do SIWZ - wykaz i zakres dróg gminnych
2)załącznik Nr 2 do SIWZ – standardy zimowego utrzymania
3)załącznik Nr 3 do SIWZ – istotne postanowienia umowy
4. Wykonawca ma obowiązek:
4.1.Wykonawca przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania dróg przedłoży Zamawiającemu umowę na korzystanie z Aplikacji umożliwiającej lokalizację jednostek sprzętowych wyposażonych w urządzenia GPS, uczestniczących
w zimowym utrzymaniu dróg gminnych.
4.2.Wykonawca na dzień podpisania umowy wyposaży każdą jednostkę sprzętową używaną do akcji zimowej w sprawne urządzenie GPS służące do określenia drogą internetową lokalizacji sprzętu na drogach.
4.3.Urządzenie GPS zostanie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie.
4.4. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu korzystanie z Aplikacji za pośrednictwem sieci Internetowej, umożliwiającej :
- kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS,
- automatyczne zapisywanie w pamięci danych o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadanie zimowego utrzymania dróg gminnych.
4.5. Za sprawność zainstalowanych w jednostkach sprzętowych urządzeń GPS, przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, odpowiada Wykonawca.
4.6. Wykonawca każdą awarię urządzenia GPS zgłasza natychmiast Zamawiającemu i zobowiązuje się bez zbędnej zwłoki do przywrócenia sprawności tego urządzenia.
4.7. Każda jednostka sprzętowa z zainstalowanym urządzeniem GPS musi uzyskać akceptację pracownika Urzędu Gminy Babice.
4.8. W przypadku nie dopełnienia przez Wykonawcę w/w wymogów, Zamawiający ma prawo nie dopuścić Wykonawcy do świadczenia usług oraz naliczyć kary umowne określone w umowie.
4.9. W przypadku usług związanych z zimowym utrzymaniem Wykonawca musi być
w gotowości do wykonania tych usług corocznie w okresie od dnia 20 października 2021 i 2022 r.
4.10. Zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
4.11. Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego związanego z realizacją robót i utrzymaniem ruchu o ile jest wymagane .
4.12. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji umowy wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu.
4.13. Wykonawca realizuje usługi dotyczącego letniego utrzymania dróg na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego w zakresie określonym w umowie, w terminie ustalonym z Zamawiającym maksymalnie 7 dni roboczych od daty pisemnego lub e-mailowego zgłoszenia.
4.14. Podane w formularzu oferty szacunkowe ilości poszczególnych usług mogą ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 334601.77 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GardenTom Tomasz Gaudyn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Relaks 20
Kod pocztowy: 32-566
Miejscowość: Alwernia
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 303859.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 643246.14
Waluta: pln
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.