eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz"Przebudowa drogi -wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów-Mięsośnia-gr.powiatu (Waliszew),gm. Głowno - ETAP II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510563893-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego:

"Przebudowa drogi -wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów-Mięsośnia-gr.powiatu (Waliszew),gm. Głowno - ETAP II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604639-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540224347-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, krajowy numer identyfikacyjny 47206842300000, Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: +48422888100
faks: +48427190816
e-mail: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
www: www.powiat.zgierz.pl

adres profilu nabywcy: nie dotyczy

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi -wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów-Mięsośnia-gr.powiatu (Waliszew),gm. Głowno - ETAP II"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów – Mięsośnia - gr. powiatu (Waliszew), gm. Głowno, znajdującej się w ciągu drogi powiatowej Nr 5116 E, od miejsca gdzie zakończono położenie nakładki w poprzednim etapie, tj. na wysokości działki nr 134 obrębu Mięsośnia do skrzyżowania z drogą, tj. do wysokości działki nr 206 obrębu Popów Głowieński.
Zaprojektowana nakładka bitumiczna obejmuje istniejącą konstrukcję o szerokości w przedziale od 5,40 m do 5,70 m. Administratorem drogi jest Zarząd Powiatu Zgierskiego z siedzibą w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a.
Opis terenu objętego zakresem w/w robót budowlanych: Teren przeznaczony pod inwestycję jest płaski. Droga na tym odcinku stanowi typową podmiejską drogę, znajdującą się na terenie gminy Głowno. Wzdłuż projektowanego odcinka występuje 19 zjazdów bramowo-indywidualnych z których 3 posiadają budowę z kostki betonowej zaś 16 posiada nawierzchnie asfaltowo-bitumiczną. Zagospodarowanie trasy stanowi w głównej mierze jednostronna zabudowa mieszkaniowa w większości budynki jednorodzinne W użytkowaniu terenu przyległego do drogi, oprócz zabudowy, występują ogrody, łąki, sady.
Całość robót budowlanych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia zawiera się w obrębie pasa drogowego, tj. działki drogowej nr 108/2 – obręb Mięsośnia i działki drogowej nr 194 – obręb Popów Głowieński. Przebudowywany odcinek drogi znajduje się w starym śladzie.
2. Roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki na w/w drodze powiatowej obejmują swoim zakresem wykonanie następujących prac:
1) roboty pomiarowe przy liniach robót ziemnych;
2) roboty rozbiórkowe w postaci: cięcia nawierzchni mechanicznie, frezowanie nawierzchni masy mineralno-bitumicznej grubość 4 cm, rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej oraz wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki;
3) remont przepustów;
4) mechaniczne ścinanie poboczy grubości do 10 cm wraz z odwozem;
5) wykonanie nasypów oraz ich mechaniczne zagęszczenie;
6) wykonanie ławy pod krawężniki, montaż krawężników oraz osadzenie krawężników bez ław fundamentowych;
7) regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchni betonowej (kostka brukowa);
8) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych;
9) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego;
10) oczyszczenie i odmulenie rowów z namułu łącznie z wyprofilowaniem dna i skarp wraz z wywozem urobku;
11) wykonanie podbudowy poboczy (szerokości 1,0 każde po obu stronach jezdni) kruszywem łamanym po zagęszczeniu 10 cm;
12) demontaż istniejącego oznakowania pionowego oraz montaż nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacja ruchu.
Zakres zadania w ramach przedmiotowej inwestycji planowany jest do wykonania na odcinku o długości 1,542 km. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ;
2) Opisie technicznym - załącznik nr 6 do SIWZ;
3) Projekcie zagospodarowania terenu - załącznik nr 7 do SIWZ;
4) Przedmiarze robót - załącznik nr 8 do SIWZ.
Przedmiar robót załączony do niniejszej SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją niniejszej SIWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji niniejszej SIWZ nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji oraz STWiORB
4. UWAGA ! Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, osoba odpowiedzialna za realizację umowy ze strony Zamawiającego: specjalista Dominik Wójcik, tel. Kontaktowy 695-658-668.
5. Użyte w niniejszej SIWZ pojęcia „budowa”, „przebudowa” i „remont” należy rozumieć w znaczeniu nadanym przez przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1333), zaś pojęcie „chodnik” należy rozumieć w znaczeniu nadanym przez przepisy ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 470).
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa:
1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, opisie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu przy uwzględnieniu przedmiaru robót oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami regulującymi przedmiotową problematykę;
2) Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia określonego W formularzu ofertowym, dokumentacji, uzgodnień oraz wszelkich danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia;
3) Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót;
4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: „Przebudowa drogi – wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów – Mięsośnia - gr. powiatu (Waliszew), gm. Głowno – ETAP II” i wskazania, że mieści się w istniejącym pasie drogowym oraz pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej.
5) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ust. 4 Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Wydziałem Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu;
7) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania go przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody;
8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geodezyjną zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie;
9) Wykonawca opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
10) Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą w formie papierowej w ilości 4 egzemplarzy.
11) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
2) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe w tym frezowanie istniejącej nawierzchni, - remont przepustów, - mechaniczne ścinanie poboczy, - wykonanie nasypów oraz ich mechaniczne zagęszczenie, - wykonanie ławy pod krawężniki, - regulacja wysokościowa niwelety zjazdów, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego, - oczyszczenie i odmulenie rowów, - wykonanie podbudowy poboczy, - demontaż istniejącego oznakowania pionowego oraz montaż nowego pionowego i poziomego oznakowania.
3) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy czynności wymienione powyżej będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy.
4) W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności:
a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
c) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
5) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 7 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli.
6) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5.000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 3, za każde zdarzenie.
8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku pogorszenia lub degradacji stanu nawierzchni na odcinku przedmiotowej drogi powiatowej.
Zakres przewidzianych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym, obejmującym: roboty pomiarowe przy liniach robot ziemnych, roboty rozbiórkowe w postaci: cięcia nawierzchni mechanicznie, frezowanie nawierzchni masy mineralno-bitumicznej grubość 4 cm, rozebranie krawężników betonowych (dotyczy zjazdów) oraz wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, remont przepustów, mechaniczne ścinanie poboczy grubości do 10 cm wraz z odwozem, wykonanie nasypów oraz ich mechaniczne zagęszczenie, wykonanie ławy pod krawężniki, montaż krawężników oraz osadzenie krawężników bez ław fundamentowych (dotyczy zjazdów), regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchni betonowej (kostka brukowa), oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego, oczyszczenie i odmulenie rowów z namułu łącznie z wyprofilowaniem dna i skarp wraz z wywozem urobku, wykonanie podbudowy poboczy (szerokości 1,0 każde po obu stronach jezdni) kruszywem łamanym po zagęszczeniu 10 cm, demontaż istniejącego oznakowania pionowego oraz montaż nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu.
9. Wymagania związane z realizacją umowy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania terenu, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową;
2) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, z STWIORB, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy;
3) Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie, uchybienie lub zaniechanie;
4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać, deklarację zgodności z Polską Normą (określoną w STWIORB) lub aprobatę techniczną na wykorzystywane do robót materiały;
5) Certyfikaty, aprobaty techniczne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów;
6) Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za ochronę urządzeń uzbrojenia terenu takich jak: przewody, rurociągi, kable teletechniczne, geodezyjną osnowę poziomą, itp., oraz za uzyskanie u odpowiednich władz, będących właścicielami tych urządzeń, potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego odnośnie dokładnego położenia tych urządzeń w obrębie placu budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia urządzeń uzbrojenia terenu;
7) Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w robotach, ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Z usunięcia lub naprawienia uszkodzonej infrastruktury Wykonawca zobligowany jest do sporządzenia protokołu odbioru z odpowiednim gestorem sieci i załączenia do dokumentacji powykonawczej;
8) Jeżeli Wykonawca opóźnia się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii na koszt Wykonawcy, potrącając odpowiednie kwoty z faktury;
9) Wykonawca na własny koszt zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcia. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót;
10) Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań;
11) Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi cały teren robót uporządkowany i nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego;
12) Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłosi na piśmie Zamawiającemu;
13) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru ostatecznego wykonanych robót w ciągu 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia go przez Wykonawcę o zakończeniu wykonywania robót. Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót;
14) Zamawiający dokona odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów;
15) Zamawiający sporządzi protokół odbioru, w którym określi sposób i termin usunięcia wad jakościowych;
16) Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę, po pisemnym potwierdzeniu odbioru robót. Zamawiający natomiast zobowiązany jest dokonać zapłaty w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, potwierdzonej protokółem odbioru ostatecznego.
10. Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty, aktualne zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie w zakresie realizowanego zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1113109.38 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: WŁODAN Sp. z o.o., Sp. K z siedzibą w Porszewicach
Email wykonawcy: biuro@wlodan.pl;malgorzata.przybylska@wlodan.pl;maciej.smoliga@wlodan.pl
Adres pocztowy: Porszewice 31
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 511145.43

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 511145.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 919543.99
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie 39 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.