To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach i ulicach na terenie miasta Tychy w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 763456-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 227-70-06, 3271491
faks: 322 277 008
e-mail: mzuim@umtychy.pl
www: www.mzuim.tychy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach i ulicach na terenie miasta Tychy w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 40/DZP/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacyjnych, w tym:
1. Przeprowadzanie codziennego, w tym również w soboty, niedziele i święta, objazdu i kontroli sygnalizacji w godzinach od 5:00 do 8:00. Po zakończeniu codziennego objazdu kontrolnego sygnalizacji świetlnych i związanych z nim czynnościami należy przesłać na adres e-mailowy tego samego dnia do godz. 10:00 (we wszystkie dni kalendarzowe) wypełnione i podpisane karty z dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych.
2. Sprawdzanie poprawności działania sygnalizacji, świecenia źródeł światła.
3. Sprawdzanie skuteczności działania przycisków, pętli, detektorów oraz urządzeń realizujących program sygnalizacji.
4. Sprawdzanie i pomiar przekaźników sygnalizacyjnych, obwodów sygnalizacyjnych.
5. Sprawdzanie i pomiar pętli detekcyjnych.
6. Sprawdzanie układu zgłoszenia pieszego, kontrola napięć, wykrywanie korozji, zatrzymanie cyklu.
7. Regulacja długości poszczególnych faz.
8. Utrzymanie sygnalizatorów dźwiękowych.
9. Konserwacja sygnalizatorów (mycie soczewek oraz utrzymanie oznakowania soczewek sygnalizatorów, odblasków, ekranów kontrastowych, słupów, wysięgników, szafek, kamer wideodetekcji) jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. Dotyczy również komór pulsacyjnych będących elementami sygnalizacji ostrzegawczych.
10. Bieżące czyszczenia masztów, wysięgników i szaf sterowników z naklejanych ogłoszeń.
11. Bieżące sprawdzanie stanu antykorozyjnej powłoki ochronnej wszystkich elementów metalowych, a w przypadku złego stanu malowanie ich.
12. Bieżąca kontrola, zakup i wymiana żarówek, żarników i wkładów LED.
13. Wymiana uszkodzonej wkładki w zamkach (zaślepki).
14. Wymiana zniszczonej osłonki na przyciski.
15. Wymiana uszczelek drzwiczek oraz uszczelek soczewek (wraz z materiałami). Wymienione materiały muszą być materiałami tego samego typu co materiały zastosowane na danej sygnalizacji.
16. Bieżąca kontrola i zakup oraz wymiana drobnych elementów takich jak: bezpieczniki, uszkodzone soczewki, daszki, uszczelki drzwiczek i soczewek itp.
17. Kontrola zespołu zasilania elektrycznego Systemu Zasilania Rezerwowego.
18. Drobne naprawy sygnalizacji i aparatu sterowniczego (czynności obsługowe nie wymagające wymiany istotnych części sterownika czyli np. wymianę bezpieczników kart, poprawę styków w listwie rozdzielającej itp.).
19. Kontrola i przegląd głowic kablowych (sprawdzanie podłączeń kablowych, dokręcanie nakrętek na połączeniach, sprawdzanie szczelności głowic).
20. Zmiana czasów przełączeń programów, aktualizowanych wg wskazań Zamawiającego (przede wszystkim w związku ze zmianą czasu na letni i zimowy).
21. Wprowadzanie zmian (do 300 w roku) programów sygnalizacji oraz radarów pedagogicznych według wskazań Zamawiającego (w tym wykonanie oprogramowania i uruchomienie sterownika lub radaru pedagogicznego).
22. Wymiana raz w roku baterii podtrzymujących w modemach GSM.
23. Malowanie, w terminie do 30 czerwca, masztów, wysięgników i szaf sterowniczych po wcześniejszym wskazaniu przez upoważnionego pracownika MZUiM. Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru wykonanie malowania wraz z wykazem pomalowanych elementów. Do prac malarskich należy zastosować farbę chlorokauczukową szarą RAL 7042 oraz farbę chlorokauczukową czarną RAL 9005 fundamentów wysięgników i latarń oraz metalowych elementów studzienek po uprzednim zabezpieczeniu farbą podkładową (dla elementów ocynkowanych należy stosować farby przeznaczone do konserwacji tego typu powłok).
24. Badanie uziemienia ochronnego (jednokrotnego w roku - w terminie do 30 kwietnia) - wyniki badań należy przekazać w postaci raportów dla poszczególnych sygnalizacji oraz w postaci zbiorczego zestawienia.
25. Dokonywanie co miesiąc odczytów liczników energii elektrycznej i odnotowanie stanu w dzienniku sygnalizacji oraz przekazywanie zbiorczego zestawiania stanów liczników energii elektrycznej.
26. Przeprowadzanie raz w miesiącu przeglądów sygnalizacji przy udziale upoważnionego przedstawiciela zamawiającego oraz zarządzającego ruchem w mieście Tychy tj. Wydziału Komunikacji przeprowadzenie kontroli stanu technicznego i prawidłowości działania urządzeń sygnalizacji świetlnych i sporządzanie protokołów z przeglądu (dla losowo wybranych sygnalizacji). Podczas objazdu wykonawca powinien posiadać komputer przenośny z zainstalowanym oprogramowaniem do kontroli poprawności działania wideodetekcji.
27. Usuwanie, w okresie letnim, wyrastającej trawy przy masztach wysięgnikach, wykaszanie trawy w obrębie sterownika, a w okresie zimowym odśnieżanie sygnalizatorów i sterowników oraz dojść do sterowników.
28. Gromadzenie i przechowywanie u Wykonawcy elementów sygnalizacji świetlnych zdemontowanych z obiektów. Raz na kwartał elementy te będą podlegały komisyjnej ocenie i zakwalifikowaniu jako złom i następnie przeznaczeniu do utylizacji, bądź do regeneracji i ponownego zamontowania na sygnalizacji.
29. Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z wymogami zawartymi w Dzienniku Ustaw RP, Załącznik do nru 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r., pkt nr 9 „Wymagania eksploatacyjne sygnalizacji’, ppkt nr 9.2 „Dokumentacja pracy sygnalizacji”, ponadto dzienniki eksploatacji świetlnych należy uzupełnić o zmiany w pracy sygnalizacji polegające na: innym niż wynikające z harmonogramu pracy sygnalizacji oraz całkowite wyłączenie lub przełączenia na sygnał żółty migający do całkowitego usunięcia awarii, powiadomienia o zmianach organu zarządzającego ruchem. Przekazywanie podpisanego jednego egzemplarza dziennika eksploatacji sygnalizacji raz w miesiącu MZUiM Tychy, drugi egzemplarz podpisany pozostaje u wykonawcy.
30. Oznakowanie miejsca prac zgodnie z przepisami o ruchu drogowym i zarządzaniu ruchem na drogach, a także w zgodności z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach.
31. Utrzymanie/konserwacja oraz obsługa urządzeń rejestrujących system NeuroCar 3.0 RedLight służący do automatycznej analizy czasu przejazdu oraz rejestracji przejazdu pojazdów na czerwonym sygnale na sygnalizacjach drogowych (odcinek ul. Sikorskiego od skrzyżowania z ul. Tołstoja do al. Bielskiej - w kierunku od ul. Tołstoja w stronę al. Bielskiej).
32. Wykonanie raz w miesiącu czyszczenia i regulacji ostrości kamer z monitoringu, kamer poglądowych dla skrzyżowań.
33. Zapewnienie medium transmisyjnego na czas trwania umowy dla skrzyżowania Asnyka – Mikołowska (kamery z wideodetekcji)]. Medium transmisyjne umożliwiające przesyłanie minimum 20 klatek/s z co najmniej 4 kamer w jakości CIF. Wizualizacja ma odbywać się przez stronę WWW ze stałym dostępem do aplikacji z dowolnego komputera podłączonego do Internetu, zapewniać bezpieczne logowanie oraz posiadać zabezpieczenia przed nieautoryzowanym logowaniem, posiadać przejrzystą szafę graficzną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 50.23.22.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 249600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.U.H. PALIAN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 29
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 307008.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 307008.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 23/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa węgla aktywnego wraz z usługą wymiany
- USŁUGA TELEINSPEKCJI SIECI
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/50 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku - 2 postępowanie
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym.
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.