eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka"Zakup autobusu 22+1+1 - osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564135-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu:

"Zakup autobusu 22+1+1 - osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604100-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540221057-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, krajowy numer identyfikacyjny 55066880600000, ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 29 645 71 00
faks: 29 645 71 01
e-mail: starostwo@powiatostrowmaz.pl
www: www.powiatostrowmaz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup autobusu 22+1+1 - osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SRP.IZP.272.23.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 22+1+1 – osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 stanowiska na wózki inwalidzkie, na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie – rok produkcji 2020. Autobus musi posiadać certyfikaty zgodności z normami CE, spełniać wymagania przepisów prawa, w szczególności wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2020 r. poz. 110 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), posiadać świadectwo/świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i w ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim. 2. Dane techniczne: 1) komplet dokumentów homologacji pojazdu bazowego wraz z homologacją II etapu (pojazd kompletny) na pojazd typu autobus, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, wydaną przez firmę zabudowującą; 2) moc silnika: od 180 KM i więcej; 3) pojemność silnika: od 2500 cm3 i większa; 4) skrzynia biegów: 6 biegowa manualna lub automatyczna; 5) rodzaj paliwa: olej napędowy; 6) autobus powinien spełniać wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie spełnienia norm emisji zanieczyszczeń; 7) dopuszczalna masa całkowita: maksymalnie 6500 kg; 8) rozstaw osi: minimum 4100 mm, maksymalnie 4500 mm; 9) kolor: biały lub szary lub czerwony. 3. Wymagane wyposażenie: 1) poduszka powietrzna kierowcy; 2) centralny zamek; 3) zabezpieczenie przeciwkradzieżowe: minimum immobiliser; 4) regulacja wysokości fotela kierowcy; 5) zagłówki dla fotela kierowcy i pasażerów; 6) fotel kierowcy z podłokietnikiem; 7) elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka boczne; 8) układ hamulcowy z systemem ABS, ASR; 9) asystent hamowania BAS lub równoważny; 10) asystent ruszania na wzniesieniu; 11) wspomaganie układu kierowniczego; 12) kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach; 13) wejście do pojazdu po prawej stronie fotela kierowcy, wyposażone w dwa dodatkowe stopnie umożliwiające wsiadanie osób niepełnosprawnych; 14) oświetlenie stopni przy drzwiach wejściowych; 15) drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierane pod kątem 270 stopni, w ich świetle umieszczona rampa lub najazdy umożliwiające załadunek wózków inwalidzkich; 16) szyba otwierana elektrycznie w drzwiach przednich kierowcy; 17) osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera; 18) tapicerka na siedzeniach ekoskóra w odcieniu ciemnym; 19) pozostała tapicerka materiałowa, łatwa w czyszczeniu z izolacją termiczną i dźwiękową; 20) podłoga płaska pokryta wykładziną antypoślizgową, w odcieniu ciemnym; 21) siedzenie kierowcy zapewniające komfort; 22) mocowanie foteli pasażerów na listwach (szybki demontaż, przesuw foteli); 23) ogrzewanie niezależne od silnika (wodne); 24) 2 stanowiska wózka inwalidzkiego, pasy do kotwiczenia wózków i pasy biodrowe dla pasażerów na wózkach; 25) fotele pasażerów uchylno-rozsuwne z podłokietnikiem od strony przejścia; 26) fotele pasażerów z pasami 2 punktowymi; 27) fotele w przestrzeni dla wózków inwalidzkich z możliwością samodzielnego, szybkiego demontażu; 28) barierki i oznakowanie samochodu, poręcze, młotki bezpieczeństwa + dodatkowa gaśnica; 29) szyby przyciemniane (w kolorze ciemnym); 30) wykreśla się zapis; 31) tachograf; 32) szybkościomierz ze skalą w kilometrach; 33) ogranicznik prędkości (do 100 km/h); 34) półki na bagaż podręczny z kanałem klimatyzacji, oświetleniem dzień i noc; 35) klimatyzacja półautomatyczna dla przedziału kierowcy; 36) klimatyzacja dachowa półautomatyczna min 10 kW dla przedziału pasażerskiego; 37) kasety z indywidualnym nawiewem i oświetleniem; 38) instalacja audio + głośniki w części pasażerskiej; 39) 2 gniazda USB na desce rozdzielczej dla kierowcy; 40) szyberdach mechaniczny – wyjście awaryjne; 41) lusterko wsteczne wewnętrzne; 42) kamera parkowania z tyłu; 43) radio z kolorowym dotykowym wyświetlaczem współpracujące z kamerą cofania; 44) monitor 17”; 45) wskaźnik poziomu oleju; 46) sygnał niezapiętego pasa bezpieczeństwa dla fotela kierowcy; 47) wykreśla się zapis; 48) chlapacze przednie i tylne; 49) ogumienie 205/75 R16 C; 50) zestaw narzędzi, koło zapasowe; 51) komplet opon letnich w standardzie plus komplet opon zimowych wraz z felgami stalowymi. 4. Wymagania gwarancyjne: 1) minimum 12 lat gwarancji na perforację nadwozia; 2) gwarancja od 24 do 60 miesięcy (zamawiający rozumie przez to: gwarancję mechaniczną udzieloną przez producenta/dystrybutora pojazdu bazowego, na którym jest następnie wykonana zabudowa specjalistyczna autobusowa i tzw. rozszerzoną gwarancję mechaniczną” czyli ubezpieczenie kosztów naprawy realizowane w sieci autoryzowanych stacji obsługi producenta/dystrybutora pojazdu bazowego); 3) bezpłatny pakiet przeglądów w ASO producenta pojazdu bazowego przez okres co najmniej 6 lat (zamawiający rozumie prze to: czynności serwisowe/konserwacyjne związane z pojazdem objętym gwarancją, wykonywane przez Serwis Autoryzowany zgodnie z wytycznymi producenta pojazdu, mające za zadanie sprawdzenie i utrzymanie poprawności pracy pojazdu). 5. Wykonawca razem z przedmiotem zamówienia dostarczy zamawiającemu komplet kluczy oraz komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania i ubezpieczenia autobusu, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę pojazdu, książkę gwarancyjną w języku polskim, świadectwo/świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i w ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózku inwalidzkim, książkę przeglądów serwisowych w języku polskim, a także wszelkie inne dokumenty pozwalające zamawiającemu na korzystanie z przedmiotu zamówienia, zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego przeznaczeniem. 6. Zamawiający dokona odbioru od wykonawcy przedmiotu zamówienia protokołem zdawczo-odbiorczym w siedzibie wykonawcy. W ciągu trzech dni od dokonania odbioru przedmiotu zamówienia zamawiający dokona formalności związanych z zarejestrowaniem i ubezpieczeniem pojazdu. W tym czasie wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego przechowania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić bezpłatnie szkolenie dla wyznaczonego pracownika Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie w zakresie eksploatacji przedmiotu zamówienia w dniu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Miejsce serwisowania pojazdu powinno być zlokalizowane maksymalnie do 150 km od siedziby zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub wyższe parametry niż określone przez zamawiającego, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.12.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 365925.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
Email wykonawcy: przetargi@mercus.pl
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43/201
Kod pocztowy: 00-680
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 300366.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 300366.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 350550.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.