To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 i budżetu Województwa Małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 611769-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 12 376 91 00
faks: 12 376 91 20
e-mail: sekretariat@mcp.malopolska.pl
www: www.mcp.malopolska.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZO.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach wewnętrznych (w tym: pomieszczeniach biurowych, korytarzach, salach konferencyjnych, pomieszczeniach kuchennych oraz w toaletach) użytkowanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości zwane dalej „Zamawiającym” przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy. 2. Miejscem wykonywania usługi jest budynek zlokalizowany przy ul. Jasnogórskiej 11, w Krakowie (całe piętro II oraz część parteru). Usługa sprzątania realizowana będzie w dni robocze, (poniedziałek – piątek) w godzinach 1630 – 2030 – usługa świadczona przez max.4 osoby po 4 godziny dziennie każda. W zakres zadań związanych z wykonaniem niniejszej usługi wchodzą następujące czynności: a) sprzątanie w pomieszczeniach i pokojach biurowych, b) sprzątanie korytarzy, c) sprzątanie sal konferencyjnych, d) sprzątanie toalet, urządzeń sanitarnych i armatury, e) sprzątanie pomieszczeń socjalnych. 3. Dodatkowo w zakresie czynności określonym powyżej obowiązkiem Wykonawcy będzie również mycie okien oraz pranie wykładzin z zastrzeżeniem ust. 16.1 SIWZ. 4. Świadczenie usług utrzymania czystości polegać będzie na sprzątaniu pomieszczeń biurowych przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, dezynfekujących oraz stałego zapewnienia: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do dezynfekcji rąk, płynu do naczyń i odświeżaczy powietrza oraz worków na śmieci i gąbek do naczyń. Jakość materiałów czyszczących i higienicznych przewidzianych do świadczenia przedmiotowych usług nie może odbiegać, od standardu określonego w treści SIWZ. Wymaga się aby w pomieszczeniach WC w godzinach pracy urzędu były dostępne na bieżąco: papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło, płyn do dezynfekcji rąk, odświeżacze powietrza oraz w pokojach socjalnych ręczniki papierowe płyn do mycia naczyń oraz gąbki, 5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty (usługi) dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty (usługi) użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby w okresie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie czynności polegających na świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Zamawiającego (ust. 2 pkt od a) do e) SIWZ), Wykonawca powierzył realizację przedmiotu zamówienia pracownikom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. W konsekwencji tego, Zamawiający żąda od Wykonawcy aby w terminie nie później niż 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, zatrudnił/zatrudniał na podstawie umowy o pracę, wszystkich pracowników wymienionych w § 4 ust. 2 wzoru umowy. 8. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonywaniu tego obowiązku przez Wykonawcę, ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymagania oraz naliczenia kary umownej, której wysokość została określona we wzorze umowy. 9. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz z budżetu województwa małopolskiego. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122880.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 19
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: JAK-BUD Jakub Budziński
Email wykonawcy: jakbud.91@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Rudzicka 40i
Kod pocztowy: 35-510
Miejscowość: Wola Podłężna
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 151142.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 327000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ulicy Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ulicą Grzegórzecką, opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych.
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorącego udział w projekcie "Kreatywna Fala: Młodzież Tworzy Ekoprzyszłość"
- Zieleń na Plac Bohaterów Getta! - budżet obywatelski edycja IX - prace budowlane
- Dostawa 20 sztuk łóżek drewnianych, sosnowych do Ośrodka AGH w Łukęcinie, ul. Leśna 3, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie - DE-dzp.272-99/25
- Zakup i dostawa leków do chemioterapii, programów lekowych oraz pozostałych leków
- Wykonanie prac zieleniarskich tj. koszenie, grabienie wraz z wywozem traw z terenu Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Krowodrza" w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- ZGN.26-25/4 - Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez Żeglugę Szczecińską Turystykę Wydarzenia w 2025
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Kompleksowe utrzymywanie na bieżąco czystości pomieszczeń biurowych Toruńskiego centrum Usług Społecznych oraz lokali w których TCUS świadczy usługi dla mieszkańców miasta z podziałem na części
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.