To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 593187-N-2020
Numer ogłoszenia: 540196800-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 556 208 361
faks: 556 208 362
e-mail: zamowienia@szpital-braniewo.home.pl
www: www.szpital-braniewo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCM/ZP 05/I/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku w podziale na zadania 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania: 1.2.1. Zadanie 1: Igły 1.2.2. Zadanie 2:Strzykawki 1.2.3. Zadanie 3: Kaniule dożylne typu Venflon 1.2.4. Zadanie 4: Zestaw do konikotomii 1.2.5. Zadanie 5: Cewniki, dreny, inne 1.2.6. Zadanie 6: Woreczki, przedłużacze, inne 1.2.7. Zadanie 7: Przyrządy do przetoczeń 1.2.8. Zadanie 8: Ostrza wymienne 1.2.9. Zadanie 9: Pojemniki na zużyte igły 1.2.10. Zadanie 10: Pozostały sprzęt 1.2.11. Zadanie 11: Drobny sprzęt lekarski 1.2.12. Zadanie 12: Odzież medyczna, maski, czepki, pościel, inne 1.2.13. Zadanie 13: Papiery do aparatów cz.1 1.2.14. Zadanie 14: Papiery do aparatów cz.1 1.2.15. Zadanie 15: Materiały medyczne różne 1.2.16. Zadanie 16: Akcesoria do endoskopii szczypczyki do biopsji 1.2.17. Zadanie 17: Akcesoria do endoskopii pozostałe 1.2.18. Zadanie 18: Zestawy 1.2.19. Zadanie 19: Materiały dla ratownictwa medycznego. 1.2.20. Zadanie 20: Elektrody neutralne jednorazowe dla dzieci i dorosłych 1.2.21. Zadanie 21: Materiały laboratoryjne plastikowe 1.2.22. Zadanie 22: Szkło laboratoryjne 1.2.23. Zadanie 23: Materiały do sterylizacji 1.2.24. Zadanie 24: Worki foliowe cz. 1 1.2.25. Zadanie 25: Worki foliowe cz. 2. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ „ Formularz cenowy” stanowiący również załącznik do umowy. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne spełniały następujące warunki: 2.1.1. Były dopuszczone do obrotu i stosowania na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikacyjną w UE ( z aktualną datą ważności i identyfikacją producenta i typu wyrobu) lub deklaracją zgodności z wymogami Dyrektyw Unii Europejskiej zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 186), 2.1.2. Posiadały wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie. 2.2. Dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 (Apteka, Magazyn Medyczny) 2.3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy” 2.4. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 1: Igły
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18407.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp@bialmed.pl
Adres pocztowy: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17540.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17540.17
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 2:Strzykawki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14510.73 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.pl
Adres pocztowy: Ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13852.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28840.43
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 3: Kaniule dożylne typu Venflon
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14505.51 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki A. Misztal “MEDICA” Spółka Jawna
Email wykonawcy: p.juszczak@medica.lubin.pl
Adres pocztowy: UL. Przemysłowa 4 A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11838.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43330.68
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 4: Zestaw do konikotomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 744.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EUMed Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@eumed.pl
Adres pocztowy: Ul. Chłopickiego 50
Kod pocztowy: 04-275
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 496.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 639.36
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 5: Cewniki, dreny, inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7623.13 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp@bialmed.pl
Adres pocztowy: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7323.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7323.70
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 6: Woreczki, przedłużacze, inne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNĄ OFERTA. Postępowanie w zadaniu 6 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 7: Przyrządy do przetoczeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14885.36 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp@bialmed.pl
Adres pocztowy: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14245.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17118.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 8: Ostrza wymienne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 511.78 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp@bialmed.pl
Adres pocztowy: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: 02-546 Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 459.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1318.68
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 9: Pojemniki na zużyte igły
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3404.69 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp@bialmed.pl
Adres pocztowy: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4193.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4193.57
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 10: Pozostały sprzęt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2609.46 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp@bialmed.pl
Adres pocztowy: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3014.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3014.39
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 11: Drobny sprzęt lekarski
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNĄ OFERTA.Postępowanie w zadaniu 11 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 12: Odzież medyczna, maski, czepki, pościel, inne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA. Postępowanie w zadaniu 17 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 112A: Odzież medyczna, maski, czepki, pościel, inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22205.68 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SUN – MED. S.C. Dominik Siekierski, Sławomir Naparty
Email wykonawcy: biuro@sun-med.eu
Adres pocztowy: Ul. Franciszkańska 104/112
Kod pocztowy: 91-845
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20295.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20295.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 12B: Odzież medyczna, maski, czepki, pościel, inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21870.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.pl
Adres pocztowy: Ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18927.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43399.80
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 13: Papiery do aparatów cz.1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA. Postępowanie w zadaniu 17 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 14: Papiery do aparatów cz.2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA. Postępowanie w zadaniu 17 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 15: Materiały medyczne różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7197.11 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp2@sinmed.pl
Adres pocztowy: Ul. Graniczna 32B
Kod pocztowy: 44-178
Miejscowość: Przyszowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18660.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18660.24
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 16: Akcesoria do endoskopii szczypczyki do biopsji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7831.04 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDITECH X-RAY Spółka z o. o.
Email wykonawcy: zamowienia@meditech.pl
Adres pocztowy: Ul. Wirowska 6
Kod pocztowy: 62-052
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7054.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8942.40
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 17: Akcesoria do endoskopii pozostałe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3602.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TESA Teresa Woźniewska
Email wykonawcy: teresa@wozniewscy.eu
Adres pocztowy: Ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 32
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3656.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6419.70
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 18: Zestawy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA. Postępowanie w zadaniu 17 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 19: Materiały dla ratownictwa medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9468.75 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PARAMEDICA Polska Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@paramedica.pl
Adres pocztowy: Ul. Żołny 11
Kod pocztowy: 02-815
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11966.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11966.40
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 20: Elektrody neutralne jednorazowe dla dzieci i dorosłych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA. Postępowanie w zadaniu 20 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 21: Materiały laboratoryjne plastikowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21806.57 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PROFILAB s. c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek- Żychlińska
Email wykonawcy: przetargi@profilabb
Adres pocztowy: UL. Emaliowa 28
Kod pocztowy: 02-295
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18680.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20686.24
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 22: Szkło laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1551.31 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDLAB PRODUCTS Sp. z o. o.
Email wykonawcy: mpl.biuri@medlab-products.pl
Adres pocztowy: Ul. Gałczyńskiego 8
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Raszyn
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1990.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1990.83
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 23: Materiały do sterylizacji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA. Postępowanie w zadaniu 23 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 24: Worki foliowe cz. 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA. Postępowanie w zadaniu 17 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
NAZWA: Zadanie 25: Worki foliowe cz. 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA. Postępowanie w zadaniu 17 unieważniono na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.