To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Wykonanie robót budowlanych związanych z akustyką sali koncertowej w budynku PSM I stopnia w Myślenicach - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 604698-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 122 720 813 122 724 000
e-mail: psmmyslenice@op.pl
www: http://www.psm.myslenice.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych związanych z akustyką sali koncertowej w budynku PSM I stopnia w Myślenicach - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SM/III/46/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie robót budowlanych związanych z akustyką w pomieszczeniu sali koncertowej w budynku Państwowej
Szkoły Muzycznej I stopnia w Myślenicach. W ramach tego etapu planowane jest wykonanie ustrojów ściennych
na ścianach estrady oznaczonych numerami 1, 2, 3 oraz na ścianie bocznej oznaczonej nr 3. 2. Opis robót: a)
Ustawienie rusztowania (montaż i demontaż). b) Montaż rusztu. c) Wykonanie izolacji cieplnej i
przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej. d) Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z membran. e)
Układanie paneli. 3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) projekcie budowlano – wykonawczym, b)
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy
zaznaczyć, iż załączony przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w
nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z
warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją
techniczną. 4. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych
z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Kod CPV: 45.00.00.00-7 – Roboty budowlane Dodatkowe kody CPV: a)
45.21.23.00-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych b)
45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań c) 45.32.00.00-6 - Roboty związane z robotami izolacyjnymi d)
45.32.30.00-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 6. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane
we wzorze umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania etapowego. Fakturowanie po
zakończeniu realizacji prac i podpisaniu protokołu odbioru robót. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu
minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia
okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu
zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady
przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części
mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu
gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element
oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 90221.68 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ESM SYSTEMS Spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prostokątna 4
Kod pocztowy: 81-601
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 110972.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 159809.94
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. PCK 34 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.