Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Odbiór, transport i unieszkodliwienie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego w postaci zwłok indyków z fermy indyków położonej w miejscowości Nakory 109 (gmina Suchożebry), w szacunkowej ilości 340 ton.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-25 6326027
faks: 0-25 6323472
e-mail: piwsiedlce@go2.pl
www: www.siedlce.piwet.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Odbiór, transport i unieszkodliwienie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego w postaci zwłok indyków z fermy indyków położonej w miejscowości Nakory 109 (gmina Suchożebry), w szacunkowej ilości 340 ton.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego w postaci zwłok indyków z fermy indyków położonej w miejscowości Nakory 109 (gmina Suchożebry), w szacunkowej ilości 340 ton, w związku ze stwierdzeniem ogniska choroby zakaźnej - wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) na terenie powiatu siedleckiego, w miejscowości Nakory gmina Suchożebry.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.52.43.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 510000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mirosław Cabaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świętojańska 5
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 476000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 476000
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Również zgodnie z przepisami szczególnymi (tj. rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 grudnia 2007 r. w sprawie zwalczania grypy ptaków (Dz. U. nr 239, poz. 1752) oraz rozporządzeniem nr 18 Wojewody Mazowieckiego z dnia 3 grudnia 2020 r. w sprawie zwalczania wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) na terenie powiatów siedleckiego i sokołowskiego (Dz. Urz. Woj. Maz. poz. 12037)) wszelkie działania związane ze stwierdzeniem ogniska choroby zakaźnej - wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) muszą mieć charakter niezwłoczny. Zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1557, z późn. zm.) inspekcja wykonuje swoje zadania w szczególności przez zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt. Wystąpienie ogniska choroby zakaźnej jest zjawiskiem losowym i nagłym. Zamawiający nie mógł w żaden sposób przewidzieć wystąpienia ww. ogniska choroby zakaźnej.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Rozbudowa systemów bezpieczeństwa - CCTV, SWiN, KD
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.