To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Dostawa 5 sztuk powystawowych respiratorów stacjonarnych w podziale na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 523208-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 556 208 361
faks: 556 208 362
e-mail: zamowienia@szpital-braniewo.home.pl
www: www.szpital-braniewo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa 5 sztuk powystawowych respiratorów stacjonarnych w podziale na zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCM/ZP 03/I/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk powystawowych respiratorów stacjonarny wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2016 roku, w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z instalacją i przeszkoleniem pracowników merytorycznych w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi urządzeń. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 2.1. Zadanie 1: Respiratory – 4 szt 2.2. Zadanie 2: Respirator – 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu i jego ilość w zadaniach, okresy gwarancji zostały określone w załączniku nr 2 do oferty „Formularz cenowy” oraz w „Formularzach wymaganych warunków technicznych” w załączniku nr 2a do oferty. 4. Przedmiot Zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876 z póź. zm.). 5. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 6. Wykonawca zapewni na oferowany przedmiot zamówienia pełny serwis gwarancyjny. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego winien wynosić – min. 12 miesięcy 8. Termin dostawy i instalacji: 30 dni liczonej od dnia podpisania umowy. 9. Warunki płatności: termin 45 dni po protokólarnym odbiorze zainstalowanych urządzeń medycznych i prawidłowo wystawionej fakturze VAT
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.15.74.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 1: Respiratory – 4 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 188000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DRAGER POLSKA Sp. z o .o .
Email wykonawcy: kinga.swiderska@draeger.com
Adres pocztowy: Ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 203040
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 203040
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 2: Respirator – 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DRAGER POLSKA Sp. z o .o .
Email wykonawcy: kinga.swiderska@draeger.com
Adres pocztowy: Ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45360.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miasta Braniewa".
- Kompleksowa organizacja wyjazdu terapeutycznego dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
więcej: przetargi w Braniewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.