To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-09
Lubartów: Budowa basenu krytego w Wólce Rokickiej, gm. Lubartów
Numer ogłoszenia: 51079 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21835 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa basenu krytego w Wólce Rokickiej, gm. Lubartów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj krytego basenu pływackiego pod nazwą: Budowa basenu krytego w Wólce Rokickiej, gm. Lubartów. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kompleksowego obiektu basenowego wraz z pełnym wyposażeniem i zapleczem technicznym, socjalnym i biurowo-administracyjnym, pełną infrastrukturą instalacyjną oraz pozostałymi elementami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania, w tym dostawę dwóch fabrycznie nowych autobusów szkolnych do transportu uczniów na lekcje nauki pływania. 1. Parametry charakterystyczne określające zakres robót Obiekt należy zaprojektować i wykonać na terenie Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Wólce Rokickiej, na działkach ewidencyjnych nr 678/2, 1069/2 w Wólce Rokickiej, jako połączony funkcjonalnie z istniejącymi budynkami. W ramach powiązania z istniejącymi obiektami należy wykonać łącznik z budynkiem Sali gimnastycznej, wykonać nowe wejście do budynku wraz z zapewnieniem chodników powiązanych z nowymi nawierzchniami, wymienić kocioł w szkolnej kotłowni na nowy, który będzie pokrywał zapotrzebowanie na ciepło dla szkoły oraz będzie stanowił rezerwowe źródło ogrzewania basenu. Obiekt przewidziany jest jako Basen Kryty z realizacją funkcji: - dydaktycznej, - rekreacyjnej, wraz z realizacją gminnego programu nauki pływania. Przewiduje się jako główny cel budowy basenu realizację programu nauki pływania na uczniów Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Wólce Rokickiej oraz pozostałych szkół podstawowych oraz szkół gimnazjalnych w Gminie Lubartów. Dodatkowym elementem będzie komercyjne wykorzystanie basenu w godzinach popołudniowych i w czasie weekendów. Jednorazowo na terenie hali basenowej przebywać nie będzie więcej niż 40 osób. Projektowany obiekt powinien się składać z minimum następujących obszarów funkcjonalnych: Hala basenowa: - basen pływacki o wymiarach 24,0 x 8,0m i głębokości 1,2-1,8m, z czterema torami pływackimi, -basen rekreacyjny o powierzchni nie mniejszej niż 80m2 i głębokości 0,9 - 1,2 m, z możliwością realizacji nauki pływania, -brodzik dla dzieci o powierzchni min. 10 m2 i głębokości 0,15 - 0,4 m, -wanna z hydromasażem, prefabrykowana dla min. 5 osób z dodatkowymi pochwytami przy schodach wejściowych - 2 szt., -sauna sucha o kubaturze min. 12 m3, -sauna mokra o kubaturze min. 12 m3, -zjeżdżalnia basenowa wewnętrzna, -obejście basenów. Strefa wejściowa: -ogólnodostępne toalety (w tym dla niepełnosprawnych) o pow. min. 20 m2, -wejście główne, -szatnia okryć wierzchnich o pow. min. 17 m2 i min. 100 szt. wieszaków, pod ladą otwarte szafki na buty, -recepcja, kasa o łącznej minimalnej powierzchni 6,5 m2, bezpośrednio przy szatni okryć wierzchnich, -hall wejściowy z zapewnieniem widoczności na halę basenową - przeszklenie i miejscem na min. 2 automaty vendingowe z niezbędnymi instalacjami (instalacja elektryczna oraz wod-kan z opomiarowaniami). Zaplecze szatniowo-sanitarne/przystosowane dla osób niepełnosprawnych/: -hol zmiany obuwia, -korytarz brudnej stopy, -szatnie męskie i damskie o min. pow. 15 m2 każda wraz z przebieralniami (kabiny), min. po 4 w każdej szatni, z ławeczką i wieszakiem, zamykanymi od wewnątrz z możliwością awaryjnego otwarcia z zewnątrz, -szatnia dla osób niepełnosprawnych z możliwością funkcji szatni rodzinnej - min. 4 szafki dla osób niepełnosprawnych i min. 10 szt. szafek dla rodzin wraz z przebieralnią (kabiną). -sanitariaty WC, -natryski, -łącznik z halą basenową. Pomieszczenia techniczno-technologiczne i pozostałe: -pomieszczenie ratowników o pow. min. 10 m2 z bezpośrednim wejściem z basenu oraz z hall wejściowego, z drzwiami przeszklonymi oraz dodatkowym oknem od strony hali basenowej, -pomieszczenie sanitarne o pow. min. 10 m2 - prysznice i WC dla ratowników z bezpośrednim wejściem z pomieszczenia ratowników, -magazynek sprzętu sportowego o pow. min. 3,5 m2 z bezpośrednim wejściem z hali basenowej, -pomieszczenie biurowe o pow. min. 20 m2 dla pracowników administracyjnych, -pomieszczenie biurowe o pow. min. 20 m2 dla kierownika obiektu, -zaplecze kuchenne dla pracowników obiektu o pow. min. 10 m2, -pomieszczenie magazynowo-gospodarcze, -pomieszczenia socjalno - sanitarne obsługi, -węzeł cieplny / kotłownia, -wentylatornia, -pomieszczenie SUW (zlokalizowane w pobliżu niecki basenowej), -pomieszczenia dozowania i magazynowania chemikaliów, -rozdzielnia elektro-energetyczna, -pomieszczenie na kogenerator, -kantorek warsztatowy ze stołem roboczym o wymiarach min. 1,5 x 0,6 m. Dla zapewnienia funkcjonalności obiektu konieczne jest w szczególności: -zaprojektowanie i wykonanie budynku basenu o powierzchni użytkowej nie większej niż 1100m2 z pełnym wyposażeniem i zapleczem niezbędnym do eksploatacji urządzeń. -zaprojektowanie i wykonanie instalacji uzdatniania wody zapewniającej jakość wody basenowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1989) oraz wytycznymi zawartymi w niniejszym PFU, -zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, -zaprojektowanie i wykonanie instalacji grzewczej, wodno-kanalizacyjnej oraz pozostałych niezbędnych dla tego typu obiektu, -zaprojektowanie i wykonanie doprowadzenia mediów potrzebnych do eksploatacji, -zaprojektowanie i wykonanie kotłowni wraz z odnawialnym źródłem energii elektrycznej i cieplnej, -zaprojektowanie i wykonanie dojścia do budynku wraz z niezbędną ilością miejsc parkingowych min. 40 szt. lub zgodnie z możliwościami zagospodarowania terenu, w tym co najmniej jedno miejsce postojowe dla autokarów z uwzględnieniem zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, -zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia zewnętrznego parkingu i dojścia do wejścia głównego, -przeniesienie istniejącego placu zabaw w miejsce nie kolidujące z nowym budynkiem, -wykonanie elementów małej architektury tzn. ławki - min. 2 szt., kosze na odpadki - min 2 szt., stojaki na rowery - ok. 10 rowerów, -wykonanie zagospodarowania terenów zielonych, w tym odgrodzenia placu zabaw szpalerem drzew (Thuja occidentalis) od parkingu i drogi dojazdowej, -dostawa dwóch fabrycznie nowych autobusów szkolnych do przewozu dzieci na lekcje nauki pływania. Prace projektowe winny być wykonywane ze szczególnym uwzględnieniem minimalizacji kosztów eksploatacji obiektu. W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się rozbiórkę obiektów gospodarczych wzdłuż południowo-zachodniej granicy działki. Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego, przeprowadzi rozruch urządzeń, próby eksploatacyjne i eksploatację wstępną, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w PFU. Wykona także inne zobowiązania konieczne do Przejęcia Robót od Wykonawcy i przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania, w tym wyposaży obiekt w urządzenia i narzędzia eksploatacyjne oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wg standardu wynikającego z zastosowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania. 1.1. Prace przedprojektowe Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest pozyskać i zweryfikować wszelkie dane i materiały niezbędne do realizacji robót objętych zamówieniem (dane wejściowe do projektowania). Wykonawca na własny koszt wykona wszelkie konieczne badania i analizy niezbędne do prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy, w tym Projektu Budowalnego. W szczególności Wykonawca pozyska: -mapę do celów projektowych; -badania geotechniczne i hydrogeologiczne, dokumentację geologiczno-inżynierską podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym do prawidłowego posadowienia obiektów budowlanych; -inne niezbędne dane dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy i późniejszej realizacji Robót: materiały, ekspertyzy, analizy, opracowania i badania itp. 1.2. Prace projektowe Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej: -Koncepcję rozwiązań technicznych i architektonicznych. -Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994. i inne opracowania wymagane dla uzyskania Pozwolenia na Budowę w tym wszystkie niezbędne uzgodnienia, -Dokumentacje wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. -Projekty wykonawcze sporządzone będą oddzielnie dla każdej branży, -Opracowanie Logo basenu, -Opracowanie projektu strony internetowej z elektronicznym systemem sprzedaży biletów oraz karnetów na basen, -Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, -Instrukcje bhp, p.poż, pierwszej pomocy, instrukcje stanowiskowe, -Dokumentację niezbędną do uzyskania wymaganych przez przepisy pozwoleń na eksploatację obiektu oraz pozwolenia na użytkowanie, -Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i podłączeń, -Instrukcję eksploatacji. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania, przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy (w tym technologiczne), inwentaryzacje uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentów Wykonawcy, a w szczególności Projektu Budowlanego. Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań Zamówienia. W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie, wymagane zgodnie z prawem polskim, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektów Basenowych do użytkowania. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Zamówienia. 1.3. Zakres robót budowlanych i rozbiórkowych Wykonanie basenu krytego należy prowadzić wykonując obiekt kubaturowy mieszczący niezbędne pomieszczenia i urządzenia dla uzyskania zakładanych efektów. Przewiduje się, że zostaną wykonane obiekty i urządzenia: A) Obiekty kubaturowe do budowy: -budowa budynku basenu obejmującego wszelkie niezbędne pomieszczenia do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz zapewniającego odpowiedni standard dla osób korzystających, obsługi technicznej oraz lokalizację i montaż urządzeń technologicznych niezbędnych do funkcjonowania basenu -budowa łącznika między budynkiem basenu a salą gimnastyczną obejmującego szatnię odzieży wierzchniej dla uczniów -wykonanie nowego wejścia do Sali gimnastycznej z zapewnieniem dostępu dla niepełnosprawnych osób. B) Wewnętrzne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, grzewcze i wentylacyjne. C) Urządzenia i instalacje technologiczne: -uzbrojenie basenu w niezbędne elementy technologiczne -montaż stacji uzdatniania wody basenowej -montaż urządzeń chemii basenowej -montaż urządzeń wentylacyjnych, grzewczych -montaż urządzeń grzewczych wody basenowej -uzbrojenie instalacji i urządzeń w AKPiA -zewnętrzne instalacje i sieci technologiczne D) Instalacje elektryczne i AKPiA w obiektach na terenie basenu: -montaż rozdzielni zasilająco-sterowniczej -montaż instalacji zasilania urządzeń technologicznych -montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych -montaż instalacji teletechnicznych, -instalacja AKPiA -instalacja odgromowa budynku -instalacja monitoringu -instalacja kontroli dostępu -instalacja systemu alarmowego antywłamaniowego, -instalacja systemy detekcji dymu i gazów, -instalacja nagłośnienia i multimedialna, -instalacja telefoniczna. E) Obiekty zagospodarowania terenu: -zaprojektowanie i wykonanie dojścia do budynku wraz z niezbędną ilością miejsc parkingowych (umożliwiających odprowadzanie wód opadowych do gruntu np. typu eco) min. 40 szt. biorąc pod uwagę wykorzystanie ogólnie dostępnych miejsc parkingowych istniejących w sąsiedztwie inwestycji, lub zgodnie z możliwościami zagospodarowania terenu, w tym co najmniej jedno miejsce postojowe dla autokarów z możliwością nawrotu z uwzględnieniem zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, -przeniesienie istniejącego placu zabaw w miejsce nie kolidujące z nowym budynkiem, -wykonanie oświetlenia parkingu oraz dojścia do wejścia głównego do budynku w technologii LED, -zaprojektowanie i wykonanie bramy wjazdowej z napędem automatycznym na teren szkoły, -zaprojektowanie i wykonanie reklam zewnętrznych podświetlanych modułami LED, -wykonanie elementów małej architektury tzn. ławki - min. 2 szt., kosze na odpadki - min 2 szt., stojaki na rowery - ok. 10 rowerów, -wykonanie zagospodarowania terenów zielonych, w tym nasadzenia drzew i krzewów ozdobnych oraz odgrodzenia placu zabaw szpalerem drzew (Thuja occidentalis) od parkingu i drogi dojazdowej. W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się rozbiórkę obiektów gospodarczych wzdłuż południowo-zachodniej granicy działki. Roboty rozbiórkowe Wykonawca wykona na własny koszt, w który wliczone zostaną również wszelkie koszty związane z zagospodarowaniem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia prac, w tym: opłaty za gospodarowanie odpadami, ich transport, załadunek, rozładunek, koszty pośrednie. Unieszkodliwianie lub odzysk odpadów będzie wykonane przez jednostkę posiadającą wszelkie niezbędne pozwolenia i decyzje. Roboty rozbiórkowe nie będą podlegały odrębnym rozliczeniom, cena ich wykonania wliczona winna być w cenę ryczałtową oferty. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), będącym Załącznikiem nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i stanowiącym integralną jej część.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skanska S.A, ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9929670,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12351862,26
Oferta z najniższą ceną: 10844444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14349180,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.