Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Tarnów: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego 7TBS wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Abpa J. Ablewicza w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 51090 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Graniczna 8a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (014) 627 38 57, faks (014) 627 38 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowskietbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego 7TBS wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Abpa J. Ablewicza w Tarnowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego 7 TBS o 96 mieszkaniach i pow. użytk. = 4.777,33 m2, oraz 32 miejscach postojowych wraz z dojazdem na poziomie piwnic = 946,68 m2, z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu na działkach 2/8, 65/13, 65/14, 65/15, 3/18, 3/23, 3/24 obr. 102 i działce166/25 obręb 101 przy ul. Abpa. J. Ablewicza w Tarnowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 300 000,00 PLN słownie: trzysta tysięcy PLN w wniesione na jeden dzień przed terminem otwarcia ofert w formie: - pieniężnej, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007 r Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. załączenie do oferty dokumentów potwierdzających wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch budynków odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym jednego o powierzchni użytkowej powyżej 1000m2 z garażami lub miejscami postojowymi w podziemiu, oraz że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo. 2. udokumentowanie w wymaganych załącznikach o personelu kierowniczym, dysponowania osobami (lub którymi wykonawca będzie dysponował) posiadającymi doświadczenie i odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania i nadzorowania robót: ogólnobudowlanych, sanitarnych i sieci oraz instalacji elektrycznych (przynajmniej po jednej osobie z każdej branży, które w ostatnich 5-ciu latach były odpowiedzialne za kierowanie budową co najmniej jednego zrealizowanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej powyżej 1000m2z garażami lub miejscami postojowymi w podziemiu)z oświadczeniem tych osób o gotowości podjęcia się tych obowiązków. 3. udokumentowanie w wymaganych załącznikach o sytuacji finansowej, posiadania środków finansowych na rachunku bieżącym w banku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrącenia na inne bieżące zobowiązania umowne. 4. udokumentowanie w wymaganych załącznikach o sytuacji finansowej, minimalnego obrotu w wysokości 10 milionów PLN za ostatni rok obrachunkowy. SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2, ustawy, spełniający wymogi art.22 ust. 1 ustawy oraz dostarczą terminie ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: 1. oferta z podaną ceną ryczałtową netto i brutto, z informacjami ogólnymi i danymi o wykonawcy oraz potwierdzeniem wniesienia wadium 2. informacje o sytuacji finansowej, sprawozdania za ostatnie 3 lata a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach i innych dokumentów za okres ostatnich sześciu miesięcy określających obroty, zobowiązania i należności oraz posiadanie środków finansowych na rachunku bieżącym w banku/spółdzielczej kasie oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania) wystawione nie później niż na 3 miesiące od daty otwarcia ofert. W przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności wykonawcy, odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności 3. informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. Informacje o posiadanym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót 4. informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy 5. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny umownej, dane o podwykonawcach. 6. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. Zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. wypełniony i podpisany wzór umowy. 8. wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo finansowy. 9. wyceniony przedmiar robót tj; -wyszczególnienie na stronie tytułowej składników cenotwórczych (stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich, zysku i podatku VAT) zastosowanych do wyceny dla każdej branży -wyszczególnienie na stronie tytułowej wartości netto, podatku VAT i wartości brutto danej branży -podanie cen jednostkowych i wartości każdej pozycji przedmiaru netto -podsumowanie wartości pozycji przedmiaru składających się na dany element -zestawienie wartości poszczególnych elementów danej branży z podsumowaniem oraz zestawieniem zbiorczym robocizny, materiałów i sprzętu -zestawienie wartości netto i brutto wszystkich branż składających się na ofertę cenową.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowskietbs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. ul. Graniczna 8a 33-100 Tarnów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. ul. Graniczna 8a 33-100 Tarnów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Piotra Skargi w Tarnowie w zakresie budowy chodnika, przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą"
- "Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu al. Piaskowej z ul. Przybyłkiewicza" w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych w mieście Tarnowie"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.