Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-02-10
Ogłoszenie nr 511040-N-2020 z dnia 2020-02-10 r.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m.st. Warszawy: Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
16339915000000, ul.
Ul. Felińskiego
15
,
01-513
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 839 89 81, e-mail
ejagielska@dbfo.internetdsl.pl, faks
22 839 12 35.
Adres strony internetowej (URL): http://www.dbfozoliborz.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.dbfozoliborz.waw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.dbfozoliborz.waw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r poz. 1529 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. Felińskiego 15 (wejście od ul. Bitwy pod Rokitną), 01-513 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
Numer referencyjny:
DBFO.EJ.2411.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, podzielona na trzy części (w proporcji: 50% + 25% +25%) i szczegółowo rozpisana w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 1b i 1c do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na pojedyncze zadanie lub na całość przedmiotu zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Środki czystości i artykuły do sprzątania, Część 2: Papier toaletowy i ręczniki papierowe. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 1b oraz 1c do SIWZ. Zamawiający informuje, że oferta która nie będzie zawierała pełnego zakresu przedmiotu zmówienia dla danej części, bądź nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia, zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp.
II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39224000-8 |
33760000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 441476,93
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-11-30
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w trzech dostawach. 2. Dostawy będą następować w następujących okresach: (1) pomiędzy 16 a 31 marca 2020 roku (50% artykułów i środków czystości); (2) pomiędzy 01 a 15 czerwca 2020 roku (25% artykułów i środków czystości); (3) pomiędzy 01 a 15 października 2020 roku (25% artykułów i środków czystości). 3. Każdorazowo przed okresem dostawy określonym w pkt 2 Zamawiający zobowiązuje się określić rodzaje i ilości poszczególnych artykułów i środków czystości składających się na daną dostawę. 4. Ostatnia dostawa musi nastąpić najpóźniej w dniu 30 listopada 2020 roku pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy środków czystości lub artykułów gospodarczych oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej dostawy winna być nie mniejsza niż:
dla części nr 1 i 2 - 200.000,- zł brutto każda (dwieście tysięcy złotych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw środków czystości lub artykułów gospodarczych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzając ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: (1) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane przez niego artykuły posiadają dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ; (2) karty charakterystyki preparatów - dotyczy produktów wskazanych w pozycji numer: 1; 2; 3; 4; 7 8; 9; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 21; 22; 23; 24; 25; 27; 28; 29; 30; 31 oraz 32 załącznika nr 1b do SIWZ;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Od wykonawcy powołującego się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V. 1.2) lit. a) niniejszej SIWZ, na zasoby innych podmiotów - pisemne (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, zawierające informacje dotyczące co najmniej: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Oferta musi zawierać próbki oferowanych produktów: a) mleczko do czyszczenia wymienione w poz. nr 18 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 500 ml) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 "Środki czystości i artykuły do sprzątania" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; b) mydło do rąk w płynie wymienione w poz. nr 4 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 5 l) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 "Środki czystości i artykuły do sprzątania" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; c) mydło sodowe toaletowe w kostce wymienione w poz. nr 5 załącznika nr 1b do SIWZ (1 sztuka = 100 g) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 "Środki czystości i artykuły do sprzątania" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; d) płyn do ręcznego mycia naczyń w postaci silnego koncentratu wymieniony w poz. nr 1 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 5 l) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 "Środki czystości i artykuły do sprzątania" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; e) papier toaletowy, mała rolka - wymieniony w poz. nr 1 załącznika nr 1c do SIWZ (1 sztuka = dł. wstęgi min. 36Mb) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 "Papier toaletowy i ręczniki papierowe" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; f) papier toaletowy, duża rolka - wymieniony w poz. nr 2 załącznika nr 1c do SIWZ (1 sztuka = dł. wstęgi min. 100Mb) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 "Papier toaletowy i ręczniki papierowe" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; g) ręczniki papierowe składane typu ZZ wymienione w poz. nr 4 załącznika nr 1c do SIWZ (1 opakowanie = nie mniej niż 200 listków) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 "Papier toaletowy i ręczniki papierowe" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ. 3. Próbki powinny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. 4. Paczka z próbkami powinna być oznaczona w następujący sposób: "Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy" 5. Próbki powinny zawierać informacje, których pozycji formularza cenowego dotyczą. 6. Próbki należy złożyć w pokoju nr 17 Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. Felińskiego 15 (wejście od ul. Bitwy pod Rokitną) do dnia 18.02.2020 r. do godz. 09.00. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. 7. Próbki - ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach - nie podlegają zwrotowi. 8. Dostarczone próbki powinny być tożsame z środkami czystości, które zostaną dostarczone do zamawiającego po podpisaniu umowy. 9. Dostarczone próbki stanowią element oferty i służą do jej oceny, w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Próbki muszą być identyczne, jak oferowane produkty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych), przez każdego wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia samodzielnie albo łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie.
2. Wadium może być wniesione w: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o charakterze pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 63 1030 1508 0000 0005 5036 4034, z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postępowaniu nr DBFO.EJ.2411.3.2020 na dostawę artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy".
4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego przy ul. Felińskiego 15 w Warszawie, w sekretariacie, jednocześnie z ofertą, jednakże bez łączenia w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty albo w odrębnej przesyłce.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty; a w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna zostanie uznane przez zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z oryginału dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje:
(1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
(2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania zamawiającego, informującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
(3) beneficjentem kwoty wadium będzie Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m. st. Warszawy ul. Felińskiego 15, 01-513 Warszawa;
4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny;
5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą.
7. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.02.2020 r. do godz. 09:00., przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna uznaje się moment wpływu oryginału dokumentu do sekretariatu w siedzibie zamawiającego.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: (1) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości artykułów i środków czystości w stosunku do ilości określonej w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 1b i 1c do SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy; (2) w przypadku zmiany ilości placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w stosunku do ilości wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy; (3) w przypadku zmiany okresów dostaw częściowych w stosunku do okresów wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Środki czystości i artykuły do sprzątania |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 39224000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 268756,65
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena całkowita | 60,00 |
termin realizacji zamówienia | 20,00 |
parametry techniczne | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferta musi zawierać próbki oferowanych produktów: a) mleczko do czyszczenia wymienione w poz. nr 18 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 500 ml) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 "Środki czystości i artykuły do sprzątania" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; b) mydło do rąk w płynie wymienione w poz. nr 4 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 5 l) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 "Środki czystości i artykuły do sprzątania" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; c) mydło sodowe toaletowe w kostce wymienione w poz. nr 5 załącznika nr 1b do SIWZ (1 sztuka = 100 g) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 "Środki czystości i artykuły do sprzątania" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; d) płyn do ręcznego mycia naczyń w postaci silnego koncentratu wymieniony w poz. nr 1 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 5 l) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 "Środki czystości i artykuły do sprzątania" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;
Część nr: | 2 | Nazwa: | Papier toaletowy i ręczniki papierowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 172720,28
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena całkowita | 60,00 |
parametry techniczne | 21,00 |
termin realizacji zamówienia | 19,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferta musi zawierać próbki oferowanych produktów: a) papier toaletowy, mała rolka - wymieniony w poz. nr 1 załącznika nr 1d do SIWZ (1 sztuka = dł. wstęgi min. 36Mb) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 "Papier toaletowy i ręczniki papierowe" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; b) papier toaletowy, duża rolka - wymieniony w poz. nr 2 załącznika nr 1d do SIWZ (1 sztuka = dł. wstęgi min. 100Mb) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 "Papier toaletowy i ręczniki papierowe" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; c) ręczniki papierowe składane typu ZZ wymienione w poz. nr 4 załącznika nr 1d do SIWZ (1 opakowanie = nie mniej niż 200 listków) - próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 "Papier toaletowy i ręczniki papierowe" w kryterium nr 3 "parametry techniczne", opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bartągu
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.