Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Otwock: Dostawa i montaż klapy oddymiającej na klatce schodowej w budynku G Szpitala im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
Numer ogłoszenia: 51114 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż klapy oddymiającej na klatce schodowej w budynku G Szpitala im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż klapy oddymiającej na klatce schodowej w budynku G Szpitala im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/30/2011 Ogólny zakres prac wykonawczych: 1. Dostawa klapy oddymiającej o wymiarach 100cm*140cm z siłownikiem-wymagana powierzchnia czynna klapy min. 1m2 2. Montaż klapy w przygotowanym otworze dachowym o wymiarach 100cm*140cm. 3. Dostawa i zainstalowanie urządzeń instalacji oddymiania: centrala oddymiania wraz z akumulatorami i zespołem przekaźnikowym stertowania wentylatorem. Centrala przystosowana do sterowania z systemem SSP szpitala. Dwa ręczne przyciski oddymiania z sygnalizacją diodową 4. Wykonanie okablowania elementów, podłączenie wentylatora oddymiającego typ AW450E4 5. Uruchomienie i sprawdzenie instalacji, przekazanie do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, przekazanie dokumentacji, sporządzenie protokołu UWAGI DO ZADANIA 1. Do zamontowania klapy został wykonany otwór w dachu klatki schodowej o wymiarach 100*140 cm 2. Wysokość klatki schodowej 7,29 m, wentylator został umieszczony na parterze 3. Doprowadzenie instalacji z systemu SSP szpitala do centralki sterującej oddymianiem oraz zasilania po stronie Zamawiającego. 4. Wykonanie instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami dla P.poż. 5. Zamontowane podzespoły powinny posiadać odpowiednie certyfikaty zgodności i świadectwa dopuszczenia (centrala sterująca, przycisk oddymiania), deklaracja zgodności (klapa dymowa).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających do 20% wartości umowy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić, w formie aneksu do umowy, w razie: a) udzielenia przez Zamawiającego dodatkowych zamówień Wykonawcy, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych ich wykonania nie można oddzielić od wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia innych okoliczności poza takimi, jakie wynikają z uchybienia Wykonawcy lub za które Wykonawca jest odpowiedzialny, w szczególności działania siły wyższej lub przerw w dostawach nośników energii.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa pieczywa do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności, w MCLChPiG w Otwocku - uzupełnienie dokumentacji projektowo-kosztorysowej .
- Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- Dostawa mleka i przetworów oraz zamienników do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z dygestoriami do NCBJ OR POLATOM - 2 części
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzebę realizacji projektu " Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Urzędu Gminy w Lidzbarku Warmińskim i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pszczew realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Trzciel realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Radzyń Podlaski"
- Dostarczenie rozwiązania do backupu składającego się z urządzenia deduplikacyjnego, oprogramowania do backupu oraz usługi montażu, instalacji, konfiguracji i wdrożenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.