To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Warszawa: Dostawa środków czystości (nr sprawy 3/2010/ZP)
Numer ogłoszenia: 51127 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32097 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON), ul. Puławska 4/6 (wejście od ul. Rakowieckiej 2A), 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6871745, 6871812, faks 022 6871030, 6870413.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze Ministerstwa Obrony Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości (nr sprawy 3/2010/ZP).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość i asortyment określono w zał. nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego przedmiotu zamówienia zawartego w zał. nr 2 do SIWZ. Wartość niezrealizowanego zamówienia nie przekroczy 30% wartości przedmiotu zamówienia. O powyższym wybrany Wykonawca będzie poinformowany najpóźniej na jeden miesiąc przed terminem wygaśnięcia umowy. 4. Miejscem dostawy materiałów jest ul. Puławska 4/6 w Warszawie. 5. Materiały mają być dostarczone transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, w związku z czym powinien on wkalkulować w cenę jednostkową materiałów koszt transportu do miejsca wymienionego w pkt 4. 6. Materiały mają być dostarczane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia partii materiałów w terminie nie dłuższym niż 2 dni od dnia zamówienia cząstkowego. 8. Wielkość i rodzaj każdej dostawy będzie uzgadniana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 9. Dostarczane materiały muszą być nowe, nieużywane, a okres przydatności materiałów do użytku, nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty ich odbioru w siedzibie Zamawiającego. W przypadku dostarczenia materiałów niezgodnych z SIWZ, złej jakości, uszkodzonych, z wadami ukrytymi, przeterminowanych, Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do jego wymiany na nowy pozbawiony wad, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji. 10. Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych materiałów do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z normami jakościowymi dostarczanych materiałów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław SEMENIUK SEMEN - JAROSŁAW SEMENIUK
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław SEMENIUK SEMEN - JAROSŁAW SEMENIUK
- SEMEN Jarosław Semeniuk, ul. Paproci 3, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55367,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17325,83
Oferta z najniższą ceną: 17325,83 / Oferta z najwyższą ceną: 43286,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
- Sukcesywne dostawy w 2025r. środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.