To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-09
Nowy Sącz: ZP.272.10.2016 Zamówienie na dostawę pudeł archiwizacyjnych
Numer ogłoszenia: 51129 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35225 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.10.2016 Zamówienie na dostawę pudeł archiwizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pudeł archiwizacyjnych. 1) Pudła bezkwasowe z litej bezkwasowej tektury A4 do kat. A. Pudła archiwizacyjne bezkwasowe na dokumenty A4, wymiar 33,5 x 25,5 x 10 ? 0,5 cm, (długość/wysokość/szerokość), otwierane od góry, klapka z blokadą zabezpieczającą przed otwarciem - ilość: 5000 szt.; gramatura minimum 1300g/m2. 2) Pudła archiwizacyjne na dokumenty A4 do kat. B Pudła archiwizacyjne na dokumenty A4, wymiar 33,5 x 25,5 x 10 ? 0,5 cm, (długość/wysokość/szerokość), otwierane od góry, klapka z blokadą zabezpieczającą przed otwarciem - ilość: 2000 szt.; tektura trójwarstwowa falista z wysokością fali od 2,5 - 3 mm i gramaturą minimum 400g/m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.37.00 - Pudełko do przechowywania dokumentów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BESKID-PLUS Sp. j. R. Tyrna, J. Cybuch, B. Tyrna, ul. Towarowa 3, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36777,00
Oferta z najniższą ceną: 36777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48800,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie Nowego Sącza
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Posiłki dla osób korzystających ze wsparcia MOPS w Nowym Sączu w 2025 roku z terenów osiedli: Barskie, Westerplatte, Gołąbkowice, Piątkowa, Chruślice, Helena, Przetakówka, Kochanowskiego, Zabełcze
- Posiłki dla osób korzystających ze wsparcia MOPS w Nowym Sączu w 2025 roku z terenów osiedli: Stare Miasto, Kilińskiego, Centrum, Millenium, Wojska Polskiego, Przydworcowe, Szujskiego, Wólki.
- Zakup i sukcesywna dostawa pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarsko- ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Posiłki dla osób korzystających ze wsparcia MOPS w Nowym Sączu w 2025 roku z terenów osiedli: Poręba Mała, Biegonice, Dąbrówka, Zawada, Kaduk, Nawojowska, Gorzków, Falkowa.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.2710.81.2024.MP Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
- Zakup papieru ksero i do plotera drukującego, artykułów biurowych, pudeł archiwizacyjnych oraz teczek z tektury bezkwasowej, teczek: Akta Pojazdu oraz Akta Ewidencyjne Kierowcy.
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Doposażenie szkoły w sprzęt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.