To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Międzychód: sukcesywna dostawa leków i płynów dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 511498 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287020 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa leków i płynów dezynfekcyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i płynów dezynfekcyjnych.Przez dostawę leków i preparatów Zamawiający rozumie cykliczną dostawę leków i preparatów w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 pakietów. Wykonawca może składać ofertę na poszczególne pakiety, przy czym dany pakiet musi być oferowany w całości, brak którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Każdy z Pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postępowanie przetargowe na każdy Pakiet może być rozstrzygnięty na korzyść innego Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora Szpitala. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67. Ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Wymagane warunki dla oferowanych leków: -Oferowany przez dostawcę towar musi spełniać normy określone w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych do obrotu w Polsce - do potwierdzenia kopiami na życzenie Zamawiającego. -Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu w lecznictwie szpitalnym, lub świadectwa rejestracji, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania, lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym albo znak CE i został zgłoszony w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (w myśl obowiązujących przepisów prawa). -Każdy preparat dezynfekcyjny powinien posiadać Kartę Charakterystyki, którą Oferent zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w przypadku wyboru jego oferty. -Wymaga się, aby każde opakowanie zbiorcze oferowanych wyrobów zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie wymagane informacje. Na każdym opakowaniu przedmiotu zamówienia winien być podany numer serii i data ważności. -Zamawiający wymaga żeby Wykonawca ponosił odpowiedzialność za wykonanie zamówienia zgodnie z ustawą Refundacyjną (Ustawa z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz. 696)), w taki sposób, że ceny oferowanych produktów w każdorazowej dostawie będą zgodne z cenami aktualnej na dzień dostawy wersji ustawy Refundacyjnej. Podane ilości asortymentu w Formularzu Asortymentowo-Cenowym są ilościami szacunkowymi. Wykonawca wyceniając swoją ofertę winien zaokrąglać ilości do pełnych opakowań w górę. W przypadku zakupu mniejszych ilości od podanych w poszczególnych pakietach Wykonawca/Dostawca nie będzie rościł prawa do konieczności wykupu pozostałej części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET NR 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET-CEZAL, DĄBROWSKIEGO 133/135, 60-543 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8342,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6141,80
Oferta z najniższą ceną: 6141,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6141,80
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANOFI-AVENTIS, BONIFRATERSKA 17, 00-203 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53345,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43389,65
Oferta z najniższą ceną: 43389,65 / Oferta z najwyższą ceną: 43389,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANOFI-AVENTIS, BONIFRATERSKA 17, 00-203 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7246,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1071,80
Oferta z najniższą ceną: 1071,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1071,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1719P na odcinku od skrzyżowania z ul. Sikorskiego do skrzyżowania z ul. Słoneczną
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem czołowym dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie
- Budowa oświetlenia drogowego na ul. Akacjowej, Dębowej i Klonowej w m. Międzychód
- Przebudowa poddasza budynku mieszkalno - usługowego, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem rej. 922/A decyzja z dnia 21.02.1970 rok na działce numer ewidencyjnym 297 w Międzychodzie.
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy leków
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.