Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Wrocław: Dokończenie prac związanych z wykonywaniem wymiany instalacji elektrycznej wraz z wydzieleniem pomieszczeń w budynku nr 29 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Nr sprawy: INFR/399/2012
Numer ogłoszenia: 511500 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213, ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie prac związanych z wykonywaniem wymiany instalacji elektrycznej wraz z wydzieleniem pomieszczeń w budynku nr 29 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Nr sprawy: INFR/399/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELWIP SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELWIP SP. Z O.O."
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELWIP Sp. z o. o., ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107102,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135000,00
Oferta z najniższą ceną: 135000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć - śmierć Wykonawcy zamówienia - właściciela firmy Zbigniew Pawlicki Zakład Ogólnobudowlany i Instalacji Elektrycznych realizującego zamówienie na podstawie umowy z dnia 02.10.2012 r. nr 331/2012/W. O fakcie śmierci właściciela firmy Zamawiający powziął wiadomość w dniu 07.11.2012 r. (z załączonego pisma Kierownika SOI3 p. Andrzeja Jarzębiaka). Niezwłocznie dnia 08.11.2012 r. Zamawiający wysłał do siedziby Wykonawcy prośbę o wyjaśnienie przyczyn opuszczenia przez pracowników firmy placu budowy i przerwania wykonywania robót. Do dnia dzisiejszego tj. 29.11.2012 r. odpowiedzi brak. Dnia 20.11.2012 r. Zamawiający zwrócił się pismem nr 7689/12 do Prokuratury Rejonowej Wrocław - Fabryczna o oficjalną informację w sprawie potwierdzenia zgonu p. Z. Pawlickiego. W dniach 12 -16.11.2012 r. powołana Rozkazem Dziennym Dowódcy JW 4213 komisja przeprowadziła inwentaryzacje celem ustalenia zakresu i wartości prac niezbędnych do zakończenia inwestycji. Pierwotny termin wykonania umowy tj. 16.11.2012 r.upłynął z uwagi na powyższe okoliczności. Z uwagi na konieczność zakończenia prac w bieżącym roku kalendarzowym (termin do 15.12.2012 r.) i dokonania rozliczeń finansowych w tymże roku wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów przewidzianych ustawą PZP (przetargu nieograniczonego - minimalny termin na składanie ofert 14 dni - Art. 43 ust. 1, przetargu ograniczonego - minimalny termin składania wniosków 7 dni - Art. 49 ust. 1 oraz 14 dni na składanie ofert - Art. 52 ust. 1, negocjacji z ogłoszeniem na podstawie Art. 55 ust. 1 pkt. 5 - minimalny termin składania ofert wstępnych 10 dni Art.57 ust. 6) i ofert ostatecznych 10 dni (Art. 60 ust. 3). Natomiast w trybie negocjacji bez ogłoszenia uwzględnić należałoby czas niezbędny wykonawcom na przygotowanie się do negocjacji, a następnie na złożenie oferty (Art. 64). Ponadto Wydział Infrastruktury wskazuje jednego tylko wykonawcę zdolnego wykonać zamówienie w tak krótkim terminie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Wykonywanie napraw i obsług pojazdów pożarniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r.
- Usługi ratownictwa wodnego na obiekcie Kryta Pływalnia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 43a
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- 39/AUTAWYN/DCZP/2024/P "Najem długoterminowy 7 samochodów na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. "
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.