eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDokończenie prac związanych z wykonywaniem wymiany instalacji elektrycznej wraz z wydzieleniem pomieszczeń w budynku nr 29 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Nr sprawyINFR/399/2012



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Wrocław: Dokończenie prac związanych z wykonywaniem wymiany instalacji elektrycznej wraz z wydzieleniem pomieszczeń w budynku nr 29 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Nr sprawy: INFR/399/2012
Numer ogłoszenia: 511500 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213, ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie prac związanych z wykonywaniem wymiany instalacji elektrycznej wraz z wydzieleniem pomieszczeń w budynku nr 29 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Nr sprawy: INFR/399/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELWIP Sp. z o. o., ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107102,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć - śmierć Wykonawcy zamówienia - właściciela firmy Zbigniew Pawlicki Zakład Ogólnobudowlany i Instalacji Elektrycznych realizującego zamówienie na podstawie umowy z dnia 02.10.2012 r. nr 331/2012/W. O fakcie śmierci właściciela firmy Zamawiający powziął wiadomość w dniu 07.11.2012 r. (z załączonego pisma Kierownika SOI3 p. Andrzeja Jarzębiaka). Niezwłocznie dnia 08.11.2012 r. Zamawiający wysłał do siedziby Wykonawcy prośbę o wyjaśnienie przyczyn opuszczenia przez pracowników firmy placu budowy i przerwania wykonywania robót. Do dnia dzisiejszego tj. 29.11.2012 r. odpowiedzi brak. Dnia 20.11.2012 r. Zamawiający zwrócił się pismem nr 7689/12 do Prokuratury Rejonowej Wrocław - Fabryczna o oficjalną informację w sprawie potwierdzenia zgonu p. Z. Pawlickiego. W dniach 12 -16.11.2012 r. powołana Rozkazem Dziennym Dowódcy JW 4213 komisja przeprowadziła inwentaryzacje celem ustalenia zakresu i wartości prac niezbędnych do zakończenia inwestycji. Pierwotny termin wykonania umowy tj. 16.11.2012 r.upłynął z uwagi na powyższe okoliczności. Z uwagi na konieczność zakończenia prac w bieżącym roku kalendarzowym (termin do 15.12.2012 r.) i dokonania rozliczeń finansowych w tymże roku wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów przewidzianych ustawą PZP (przetargu nieograniczonego - minimalny termin na składanie ofert 14 dni - Art. 43 ust. 1, przetargu ograniczonego - minimalny termin składania wniosków 7 dni - Art. 49 ust. 1 oraz 14 dni na składanie ofert - Art. 52 ust. 1, negocjacji z ogłoszeniem na podstawie Art. 55 ust. 1 pkt. 5 - minimalny termin składania ofert wstępnych 10 dni Art.57 ust. 6) i ofert ostatecznych 10 dni (Art. 60 ust. 3). Natomiast w trybie negocjacji bez ogłoszenia uwzględnić należałoby czas niezbędny wykonawcom na przygotowanie się do negocjacji, a następnie na złożenie oferty (Art. 64). Ponadto Wydział Infrastruktury wskazuje jednego tylko wykonawcę zdolnego wykonać zamówienie w tak krótkim terminie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.