Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Rytel: DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 511600 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Rytlu , ul. ks. A. Kowalkowskiego 6, 89-642 Rytel, woj. pomorskie, tel. 52 398 51 98, faks 52 398 51 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrytel.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę do Zespołu Szkół w Rytlu oraz Przedszkola Samorządowego w Rytlu na koszt Wykonawcy produktów Żywnościowych do stołówki szkolnej i przedszkolnej, których ilość i asortyment zostały określone w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1( od a do h ) do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w cenach obowiązujących u niego w chwili zakupu, jednak nie wyższych niż w ofercie cenowej. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy. Cena może ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany stawek Vat ( o kwotę tego podatku ). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Szczegóły dostaw: Część a - artykuły spożywcze Wykonawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem do siedziby Zamawiającego - tj. do Zespołu Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 oraz do Przedszkola Samorządowego w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 11 dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 8.00. Część b - świeże owoce i warzywa Wykonawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem do siedziby Zamawiającego - tj. do Zespołu Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 oraz do Przedszkola Samorządowego w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 11 dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 8.00. Część c - jaja Wykonawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem do siedziby Zamawiającego - tj. do Zespołu Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 oraz do Przedszkola Samorządowego w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 11 dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 8.00. Część d - produkty mleczarskie Wykonawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem do siedziby Zamawiającego - tj. do Zespołu Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 oraz do Przedszkola Samorządowego w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 11 dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 8.00. Część e - mięso, wędliny oraz przetwory mięsne i drobiowe Wykonawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem do siedziby Zamawiającego - tj. do Zespołu Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 oraz do Przedszkola Samorządowego w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 11 dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 8.00. Część f - ziemniaki Wykonawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem do siedziby Zamawiającego - tj. do Zespołu Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6, raz w miesiącu w godz. 7.30 - 15.00. Część g - pieczywo Wykonawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem do siedziby Zamawiającego - tj. do Zespołu Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 oraz Przedszkola Samorządowego, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 11 pięć razy w tygodniu ( od poniedziałku do piątku ) w godz. 6.30 - 7.15. Część h - produkty mrożone Wykonawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem do siedziby Zamawiającego - tj. do Zespołu Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 oraz Przedszkola samorządowego w Rytlu ul. Ks. A. Kowalkowskiego 11 raz w tygodniu w godz. 6.30 - 8.00..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00 - Jaja 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.85.10.00 - Produkty mączne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 ( od a do h) do SWIZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrytel.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Rytlu, ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6, 89-642 Rytel.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Rytlu - sekretariat ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 89-642 Rytel.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.