To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Polkowice: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach - etap IV - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - część A i B
Numer ogłoszenia: 511746 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 470350 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w polkowicach, ul. Skalników 6b, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 53 53, faks 0-76 746 53 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: niepubliczna uczelnia wyższa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach - etap IV - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - część A i B.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem części A zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego : A1.Zestaw komputerowy stacjonarny - 19 szt. A2.Komputer przenośny - 6 szt. A3.Drukarka laserowa - 1 szt. A4.Router szerokopasmowy - 2 szt. A5.Pamięć flash - 7 szt. A6.Klawiatura - 7 szt. A7.Mysz - 7 szt. A8.Linka zabezpieczająca - 20 szt. A9.Bindownica - 1 szt. A10.Dysk twardy wewnętrzny - 4 szt. A11.Dysk twardy zewnętrzny - 3 szt. A12.Oprogramowanie biurowe - 25 licencji Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części A znajduje się w Rozdziale C niniejszej specyfikacji. Przedmiotem części B zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego procesy finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe niepublicznej uczelni wyższej (B1). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonym do niej Opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w niniejszej specyfikacji. Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części B znajduje się w Rozdziale C niniejszej specyfikacji. Inne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć sterowniki do urządzeń stanowiących wyposażenie zestawów komputerowych wraz z instrukcjami obsługi tych urządzeń. 2.Oprogramowanie wyszczególnione w części A12 zostanie dostarczone w pakiecie edukacyjnym z licencją wystawioną na Dolnośląską Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach. Adres e-mail dla licencji: admin@dwspit.pl. 3.Oprogramowanie wyszczególnione w części B1 zostanie dostarczone z licencją wystawioną na Dolnośląską Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach. Adres e-mail dla licencji: admin@dwspit.pl. 4.Sprzęt przeznaczony jest dla celów edukacyjnych. 5.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najlepszą jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym sposobu i miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do obiektu Zamawiającego: 59-101 Polkowice, ul. Skalników 6b, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania, montażu, ustawienia i uruchomienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 7.Termin dostarczenia sprzętu i oprogramowania zawartego w części A to 21 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy o dostawę przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: części A - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STARCOM DAWID JUREK I JANUSZ KORCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STARCOM DAWID JUREK I JANUSZ KORCZAK SPÓŁKA JAWNA
- STARCOM Dawid Jurek i Janusz Korczak sp. j., ul. Poczdamska 3C, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65162,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71948,00
Oferta z najniższą ceną: 71948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71948,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: części B - dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego procesy finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe niepublicznej uczelni wyższej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Light ERP Sp. z o.o., ul. Langiewicza 2/8, 61-502 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95617,74
Oferta z najniższą ceną: 95617,74 / Oferta z najwyższą ceną: 95617,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie pływackim w obiekcie Aquapark Polkowice.
- Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Aquapark Polkowice.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- "Dostawa mleka i posiłków profilaktycznych dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2025 z podziałem na dwie części."
- "Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Polkowicach na rok 2025."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego" - II
- Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Doposażenie stanowisk pracy mające na celu zapewnienie ergonomii oraz bezpieczeństwa stanowiska pracy na stanowiskach komputerowych dla pracowników MOPS w Ostrowcu Świętokrzyskim - zakup 35 monitorów
- Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-725/24
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.