Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Warszawa: Remont i przebudowa dachu, klatki schodowej i elewacji budynku mieszkalno-usługowego, przy ul. Włodkowica 5 we Wrocławiu - z wyłączeniem klatki schodowej.
//Działka nr 40/1, AM 24 o. Stare Miasto//
Znak sprawy: 1/Wł/2009
Numer ogłoszenia: 51181 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Wyznaniowych Żydowskich w Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Twarda 6, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 620 06 76, faks 0-22 620 10 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.exist.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zwiazek Gmin Wyznaniowych Żydowskich.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa dachu, klatki schodowej i elewacji budynku mieszkalno-usługowego, przy ul. Włodkowica 5 we Wrocławiu - z wyłączeniem klatki schodowej. //Działka nr 40/1, AM 24 o. Stare Miasto// Znak sprawy: 1/Wł/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca swym zakresem: remont i przebudowę elementów więźby dachowej z pokryciem oraz elewacji z kolorystyką budynku mieszkalnego z usługami w parterze we Wrocławiu przy ul. Włodkowica 5. Remont ma na celu przywrócenie walorów użytkowych, zabytkowych i estetycznych obiektu zlokalizowanego na ścieżce kulturowej czterech świątyń i poprawy bezpieczeństwa użytkowania obiektu. Zakres remontu ograniczono w obu częściach stanowiących wartość inwestora do: * remontu elewacji w zakresie tynków, oblicówek, wystroju architektonicznego w tym balkonów i stolarki okiennej oraz zabezpieczeń dekarskich mającą na uwadze przywrócenie i utrwalenie pierwotnej kompozycji budynku, * naprawę i wzmocnienie pierwotnego ustroju konstrukcyjnego drewnianej więźby i jej podstawy z niezbędną wymianą zniszczonych elementów i konserwacją oraz zabezpieczeniem, z pełną wymianą pokrycia oraz przebudowę elementów dachowych w szczególności trzonów kominowych, z zachowaniem pierwotnych schematów konstrukcyjnych i geometrii ukształtowania bryły, W segmencie oficynowym zakres remontu ograniczono do elewacji i więźby dachowej. W zarysowanym zakresie remontu przyjęto odtworzeniowe stosowanie materiału zbliżonego do oryginalnego zwłaszcza w miejscach mających znaczenie estetyczne dla ekspozycji walorów zabytkowych. (Uwaga 1): budynek objęty jest Rejestrem Zabytków miasta Wrocławia nr A/1087 z dnia 6.10.2008r. (Uwaga 2): tryb postępowania - PRZETARG OGRANICZONY - występuje >Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu< zwany dalej Wnioskiem. Wniosek nie jest ofertą. (Uwaga 3): Występuje również: INSTRUKCJA, która jest przewodnikiem dla Wykonawców w celu ułatwienia złożenia - Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. INSTRUKCJA nie jest Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). INSTRUKCJĘ wraz z wzorem Wniosku można pobrać ze strony - http://www.exist.com.pl (Uwaga 4): W imieniu Zamawiającego występuje: PHU EXIST III - Grzegorz Drabczyński Zarządca - Administrator Nieruchomości Wspólnej ul. Grabiszyńska 61-65; 53-503 Wrocław Tel.: (+48 071) 774 69 26 Faks : (+48 071) 774 69 17 Adres internetowy: www. exist.com.pl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, [Uwaga: w przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić, oddzielnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie.] 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:; [Uwaga: w przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.] a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 robotę budowlaną a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie, odpowiadającą swoim: * rodzajem (tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie (przebudowa, remont - rozumiane według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz.U.06.156.1118 ze zm.) co najmniej elewacji, pokrycia dachów na obiekcie objętym Rejestrem Zabytków ), * i wartością (tj. o wartości minimum 1 100.000,- PLN brutto), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: * ich wartości oraz * daty * i miejsca wykonania oraz załączą wykaz zawierający minimum 1 w/w robotę budowlana i dokumenty potwierdzające, że minimum 1 z powyższych (przedstawionych w wykazie) robót została wykonana należycie (np.: referencje); b) dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w poniższych specjalnościach a osoby te posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (jeżeli występują) oraz posiadają n/w uprawnienia wraz z odpowiednim doświadczeniem: * kierownik budowy - na dzień składania wniosku, prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U.06.83.578]) i/lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; * doświadczenie: co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych; oraz załączą wykaz w/w osób i dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane i doświadczenie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; [Uwaga: w przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, n/w warunek musi spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.] 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. [Uwaga: w przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić, oddzielnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie.] II. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Warunki nr 1, 2, 3 i 4 podane w SEKCJI III.2. pkt.I niniejszego Ogłoszenia - będą oceniane wg zasady: spełnia / nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do Wniosku (tj. wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SEKCJI III.2 pkt.I. niniejszego Ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie: 1. złożonego wraz z Wnioskiem - oświadczenia (wymaganego w SEKCJI III.2., pkt.1 niniejszego Ogłoszenia - Informacja o oświadczeniach i dokumentach () stanowiącego: - Załącznik nr 2 (do w/w INSTRUKCJI), o którym mowa w Rozdziale 16 INSTRUKCJI Złożenie w/w oświadczenia przez Wykonawcę potwierdzi spełnienie wszystkich warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SEKCJI III.2 pkt.I., niniejszego Ogłoszenia. oraz 2. złożonych wraz z Wnioskiem - dokumentów (wymaganych w SEKCJI III.2., pkt.2 niniejszego Ogłoszenia, Informacja o oświadczeniach i dokumentach (), w szczególności: 2.1 Warunek, o którym mowa w SEKCJI III.2. pkt.I ppkt.1 niniejszego Ogłoszenia, będzie spełniony, jeżeli: Wykonawca wraz z Wnioskiem złoży dokument stanowiący: - Załącznik nr 3 (do w/w INSTRUKCJI), o którym mowa w Rozdziale 16 INSTRUKCJI (tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (). 2.2 Warunek, o którym mowa w SEKCJI III.2. pkt.I ppkt.2 lit.a będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z Wnioskiem złoży dokumenty stanowiące: - Załącznik nr 4 (do w/w INSTRUKCJI), o którym mowa w Rozdziale 16 INSTRUKCJI; Z w/w wykazu powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie (przebudowa, remont - rozumiane według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz.U.06.156.1118 ze zm.) co najmniej elewacji, pokrycia dachów na obiekcie objętym Rejestrem Zabytków), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, której wartość brutto jest co najmniej równa 1100 000,- PLN; - Załącznik nr 5 (do w/w INSTRUKCJI), o którym mowa w Rozdziale 16 INSTRUKCJI; Dokument/y te (np.: referencje) powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie stanowiącym Załącznik nr 4 (do INSTRUKCJI) została wykonana należycie. 2.3 Warunek, o którym mowa w w SEKCJI III.2. pkt.I ppkt.2 lit.b niniejszego Ogłoszenia, będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z Wnioskiem dokumenty stanowiące - - Załącznik nr 6 (do w/w INSTRUKCJI), o którym mowa w Rozdziale 16 INSTRUKCJI; Z w/w wykazu, powinno wynikać, że w każdej specjalności wymienionej w SEKCJI III.2. pkt.I ppkt.2 lit.b niniejszego Ogłoszenia, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz osoby te posiadają wymagane doświadczenie. - Załącznik nr 7 (do w/w INSTRUKCJI), o którym mowa w Rozdziale 16 INSTRUKCJI; Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny stwierdzać, że osoby podane w wykazie posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane; - Załącznik nr 8 (do w/w INSTRUKCJI), o którym mowa w Rozdziale 16 INSTRUKCJI; //Jeżeli wystąpi// Pisemne zobowiązanie - innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Załączniku nr 6 , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; III. ZNACZENIE WARUNKÓW W POSTĘPOWANIU WARUNEK Warunki odnoszące się do właściwości wykonawcy: doświadczenie wykonawcy: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie (przebudowa, remont - rozumiane według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz.U.06.156.1118 ze zm.) co najmniej elewacji, pokrycia dachów na obiekcie objętym Rejestrem Zabytków)) - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, której wartość brutto jest co najmniej równa 1100 000,- PLN; Znaczenie: 100% Sposób dokonywania oceny: Wykonawca otrzyma 0 punktów, jeśli w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie, wykona 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie (przebudowa, remont - rozumiane według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz.U.06.156.1118 ze zm.) co najmniej elewacji, pokrycia dachów na obiekcie objętym Rejestrem Zabytków)) - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, której wartość brutto jest co najmniej równa 1100 000,- PLN; Za każdą kolejną robotę budowlaną spełniająca w/w wymagania, Wykonawca otrzyma po 2 punkty jednak nie więcej niż punktów 30. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostały złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania wg następującego wzoru: Ocena punktowa wniosku = liczba otrzymanych punktów za warunek x 100%. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków. W przypadku równej punktacji decydować będzie zsumowana wartość robót budowlanych polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie (przebudowa, remont - rozumiane według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz.U.06.156.1118 ze zm.) co najmniej elewacji, pokrycia dachów na obiekcie objętym Rejestrem Zabytków)) - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, której wartość brutto jest co najmniej równa 1100 000,- PLN - wymienionych w celu spełnienia w/w warunku - i w tym wypadku, Zamawiający zakwalifikuje Wykonawcę/Wykonawców, którzy wykażą najwyższą wartość robót budowlanych. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców łącznie wszystkich warunków, o których mowa w SEKCJI III.2 pkt.I. niniejszego Ogłoszenia, Zamawiający żąda złożenia wraz z Wnioskiem, następującego oświadczenia, tj.: * Załącznika nr 2 (do w/w Wniosku) - Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Druk Zamawiającego do wykorzystania). [Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa powyżej, musi złożyć pełnomocnik (lider) lub każdy z Wykonawców - oddzielnie] 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SEKCJI III.2 pkt.I. niniejszego Ogłoszenia, Zamawiający żąda złożenia wraz z Wnioskiem, następujących dokumentów, tj.: 2.1. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w SEKCJI III.2 pkt.I. ppkt.1 niniejszego Ogłoszenia: * Załącznika nr 3 (do w/w Wniosku) - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. (Druk Wykonawcy) [Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie] 2.2. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w SEKCJI III.2 pkt.I. ppkt.2 lit.a niniejszego Ogłoszenia: * Załącznika nr 4 (do w/w Wniosku) - wykazu zrealizowanych robót budowlanych (Druk Zamawiającego do wykorzystania) [Uwaga: W przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek] * Załącznika nr 5 (do w/w Wniosku) - dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót (Druk Zamawiającego do wykorzystania) [Uwaga: W przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek] 2.3. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w SEKCJI III.2 pkt.I. ppkt.2 lit.b niniejszego Ogłoszenia: * Załącznika nr 6 (do w/w Wniosku) - wykazu osób (Druk Zamawiającego do wykorzystania) [Uwaga: W przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek] * Załącznika nr 7 (do w/w Wniosku) - dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i doświadczenie. (Druk Zamawiającego do wykorzystania) [Uwaga: W przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek] * Załącznika nr 8 (do w/w Wniosku) - //Jeżeli wystąpi// pisemnego zobowiązania - innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Załączniku nr 6 , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; (Druk Wykonawcy) [Uwaga: W przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek] 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument, o którym mowa w ppkt 2.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: PHU EXIST III - Grzegorz Drabczyński; Zarządca - Administrator Nieruchomości Wspólnej; ul. Grabiszyńska 61-65; 53-503 Wrocław; pok. nr 113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: *********************************** Zamawiający - P.H.U. EXIST III - Grzegorz Drabczyński, Zarządca - Administrator Nieruchomości Wspólnej, działa w imieniu: Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich w Rzeczpospolitej Polskiej; ul. Twarda 6; Warszawa 00-105. *********************************** *********************************** Zamawiający zamieścił na stronie internetowej http://www.exist.com.pl. - INSTRUKCJĘ w której m.in. znajduje się wzór Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami. *********************************** Zaleca się przygotowanie wniosku i załączników zgodnie z przygotowanymi przez Zamawiającego wzorami. Nieskorzystanie ze wzorów Zamawiającego nie wywołuje żadnych skutków prawnych. Zamieszczonego wzoru Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie należy czytać jak Oferty. INTRUKCJA jest przewodnikiem dla Wykonawców w celu ułatwienia złożenia w/w wniosku. INTRUKCJI nie należy czytać jak Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faksem. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Wykonawcy zwracają się do Zamawiającego kierując korespondencję na adres: P.H.U. EXIST III - Grzegorz Drabczyński, Zarządca - Administrator Nieruchomości Wspólnej, ul. Grabiszyńska 61-65 , 53-503 Wrocław, pok.113. Strony uznają, że pismo wpłynęło w określonym terminie, jeżeli: * zostało złożone osobiście w pok. 113 - P.H.U. EXIST III - Grzegorz Drabczyński, Zarządca - Administrator Nieruchomości Wspólnej, ul. Grabiszyńska 61-65, 53-503 Wrocław; * wpłynęło za pośrednictwem usług operatora pocztowego/kuriera itp. na adres podanym powyżej; * lub zostało przekazane za pomocą faksu (tel. 071/774 69 26, fax 071/774 69-17); * Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdziła ten fakt pisemnie. UWAGA: * Zamawiający żąda, aby wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przekazywane faksem były potwierdzane pisemnie. * Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 1, została wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Od momentu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.