To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-11
Knurów: Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: OR, FB, SO, BWP, FN, BI, SM, BAiKW, BHP, PO, PI, PW, PJ, ABI
Numer ogłoszenia: 511866 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 462678 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: OR, FB, SO, BWP, FN, BI, SM, BAiKW, BHP, PO, PI, PW, PJ, ABI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: OR, FB, SO, BWP, FN, BI, SM, BAiKW, BHP, PO, PI, PW, PJ, ABI. 2. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową obsługę prawną na rzecz Zamawiającego, polegającą na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: a) Wydział Organizacyjny i Kadr (OR) , b) Wydział Budżetowy i Planowania (FB), c) Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego (SO), d) Biuro ds. Funduszy Strukturalnych, Promocji, Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi (BWP), e) Wydział Finansów (FN), f) Biuro Informatyków (BI), g) Straż Miejska (SM), h) Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej (BAiKW), i) Samodzielne Stanowisko ds. BHP (BHP), j) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych (PO), k) Pełnomocnik ds. Inwentaryzacji (PI), l) Pełnomocnik ds. Wyborów (PW), ł) Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością (PJ), m) Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI). 3. Szczegółowy zakres merytoryczny odpowiada zakresowi zadań wskazanych w obowiązującym Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Knurów, opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej. 4. W ramach kompleksowej obsługi prawnej, o której mowa w pkt 2, Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi w zakresie: 4.1. bieżącego doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 4.2. sporządzania opinii prawnych i informacji prawnych; 4.3. bieżącego doradztwa w sprawach dotyczących: podatków, interpretacji przepisów VAT, egzekucji należności, spraw zarządzania majątkiem, spraw dotyczących prowadzenia gospodarki finansowej Gminy, rachunkowości oraz inwentaryzacji, a także spraw z zakresu: wynagrodzeń, świadczeń socjalnych, świadczeń emerytalnych i rentowych, itp.; 4.4. doradztwa, opracowywania, uzgadniania i opiniowania pod względem redakcyjnym, merytorycznym i prawnym wewnętrznych aktów prawnych, w tym: Zarządzeń, Postanowień i Decyzji Prezydenta Miasta, projektów regulaminów, statutów, projektów umów i porozumień, pism o charakterze prawnym oraz projektów Uchwał Rady Miasta, w zakresie zadań realizowanych przez obsługiwane komórki organizacyjne; 4.5. sprawdzania w dokumentach, o których mowa w pkt 4.4, przedkładanych przez komórki organizacyjne, podstaw prawnych pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 4.6. przygotowywania projektów pism w reakcji na wnoszone środki ochrony prawnej; 4.7. bieżącej współpracy i udzielania wyjaśnień pracownikom Zamawiającego w zakresie stosowania przepisów prawnych oraz aktów wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego; 4.8. udziału w imieniu Zamawiającego w spotkaniach i naradach związanych z zadaniami obsługiwanych komórek organizacyjnych; 4.9. uczestniczenia w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach lub negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego lub zawarcie ugody; 4.10. kontaktów z organami administracji państwowej i samorządowej, bankami oraz podmiotami gospodarczymi w ramach uzyskanych pełnomocnictw; 4.11. prowadzenia spraw oraz wykonywania zastępstwa procesowego przed organami administracyjnymi i egzekucyjnymi, w tym w szczególności przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym (SKO), Urzędem Skarbowym, RIO, NIK oraz przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i Sądem Najwyższym, w sprawach dotyczących Prezydenta Miasta i osób zarządzających w imieniu Prezydenta Miasta oraz w sprawach dotyczących działania obsługiwanych komórek organizacyjnych; 4.12. sporządzania opinii prawnych dotyczących interpretacji przepisów prawnych z zakresu podatków i opłat lokalnych, egzekucji zobowiązań podatkowych oraz interpretacji przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem szybkiego terminu realizacji zlecenia sporządzenia opinii; 4.13. problematyki praktycznego stosowania prawa pracy i prowadzenia polityki zarządzania zasobami ludzkimi, przepisów związanych z ustawą o ochronie danych osobowych, informatyzacji, podpisie elektronicznym (usługi e-administracji), dostępie do informacji publicznej oraz ustawą Kodeks wyborczy; 4.14. problematyki zamówień publicznych związanych z wydatkowaniem środków publicznych przez obsługiwane komórki organizacyjne; 4.15. konsultacji prawnych - ustnych, telefonicznych, drogą elektroniczną lub faksową; 4.16. przygotowania, w miarę potrzeb, w obszarze zadań realizowanych przez obsługiwane komórki organizacyjne, wniosków i skarg do Trybunału Konstytucyjnego i ich prowadzenie przed Trybunałem Konstytucyjnym; 4.17. problematyki związanej z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością ISO, prowadzenia audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej i kontroli zarządczej; 4.18. problematyki związanej z zapewnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy oraz ochrony przeciw pożarowej. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu korzystanie z pomocy prawnej zarówno w siedzibie Zamawiającego nie mniej niż trzy razy w tygodniu w wymiarze nie mniejszym niż łącznie 12 godzin, jak i drogą telefoniczną, elektroniczną lub faksową przez 5 dni w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi ok. 200 godzin. W ramach wynagrodzenia za stałą obsługę prawną, Zamawiający może żądać pełnienia dodatkowych dyżurów w siedzibie Zamawiającego lub obecności na spotkaniach roboczych, negocjacjach i innych, które będą się odbywać na terenie województwa śląskiego. 6. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, w przypadku szczególnej potrzeby Zamawiającego, stawił się na wezwanie w ciągu 60 minut od potwierdzonego zgłoszenia, w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu. 7. Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Młynarczyk, Puchała Kancelaria Radców Prawnych SP. P., ul. Piastowska 2, 44-122 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175614,48
Oferta z najniższą ceną: 175614,48 / Oferta z najwyższą ceną: 295200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" - drugie postępowanie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica" (II postępowanie)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.