eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Krasiczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-14



Ogłoszenie nr 511917-N-2020 z dnia 2020-02-14 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Krasiczyn
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu, krajowy numer identyfikacyjny 65001711200000, ul. ul. 29 Listopada  12 , 37-700  Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 706 656, e-mail krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl, faks 166 706 657.
Adres strony internetowej (URL): http://www.krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_krasiczyn
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
pan?stwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowos?ci prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_krasiczyn/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_krasiczyn/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu 29 Listopada 12 37-700 Przemyśl Polska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Krasiczyn
Numer referencyjny: NZ.270.1.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamo?wienia jest Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlako?w zrywkowych na terenie Nadles?nictwa Krasiczyn. Przedmiot zamo?wienia podzielony został na 5 zadan? częs?ciowych: Częs?c? nr 1: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych w Leśnictwie Cisowa, Częs?c? nr 2: Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Grochowce, Częs?c? nr 3: Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kormanice, Częs?c? nr 4: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kupna, Częs?c? nr 5: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Rokszyce. Przedmiot zamo?wienia w odniesieniu do poszczego?lnych częs?ci opisany został w załączniku nr I do niniejszego ogłoszenia

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienia, o których mowa w niniejszym pkt. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczego?lnych wymagan? w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku kompetencji lub uprawnien? do prowadzenia okres?lonej działalnos?ci zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczego?lnych wymagan? w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolnos?ci ekonomicznej i finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (wykonanie nowego/naprawa istniejącego): Dla zadania częściowego nr 1 na wartość brutto minimum: 16 000 PLN. Dla zadania częściowego nr 2 na wartość brutto minimum: 9 000 PLN. Dla zadania częściowego nr 3 na wartość brutto minimum: 72 000 PLN. Dla zadania częściowego nr 4 na wartość brutto minimum: 124 000 PLN. Dla zadania częściowego nr 5 na wartość brutto minimum: 48 000 PLN. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część (pakiet) winien posiadać doświadczenie wedle łącznych wymagań (wartości brutto wykonanych robót) dla poszczególnych części. W sytuacji, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty będą zawierały dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla zadań częściowych od 1 do 5 co najmniej: 1 szt. koparka podsiębierna jednonaczyniowa gąsienicowa o poj. łyżki min 0,4 m3, 1 szt. spycharka, 1 szt. środek transportowy do przewozu materiałów (np. płyt drogowych, rur). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, zasoby sprzętowe potwierdzające spełnianie warunku mogą się powtarzać. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia"/"nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.6 ppkt 1.1, 1.2 SIWZ, złożonych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z włas?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnos?ci gospodarczej, jez?eli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Zas?wiadczenie włas?ciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, z?e wykonawca nie zalega z opłacaniem podatko?w, wystawionego nie wczes?niej niz? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, z?e wykonawca zawarł porozumienie z włas?ciwym organem podatkowym w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu. 3. Zas?wiadczenie włas?ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczen? Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, z?e wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wczes?niej niz? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, z?e wykonawca zawarł porozumienie z włas?ciwym organem w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunko?w udziału w postępowaniu na zasoby innych podmioto?w, kto?re będą brały udział w realizacji częs?ci zamo?wienia, przedkłada takz?e dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okres?lonym w pkt 1-3 5. Os?wiadczenie wykonawcy o przynalez?nos?ci albo braku przynalez?nos?ci do tej samej grupy kapitałowej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robo?t budowlanych wykonanych nie wczes?niej niz? w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jez?eli okres prowadzenia działalnos?ci jest kro?tszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartos?ci, daty, miejsca wykonania i podmioto?w, na rzecz kto?rych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodo?w okres?lających czy te roboty budowlane zostały wykonane nalez?ycie, w szczego?lnos?ci informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukon?czone, przy czym dowodami, o kto?rych mowa, są referencje bądz? inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz kto?rego roboty budowlane były wykonywane, a jez?eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac? tych dokumento?w - inne dokumenty. 2. Wykaz narzędzi, wyposaz?enia zakładu lub urządzen? technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamo?wienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatko?w Jez?eli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, z?e nie zalega z opłacaniem podatko?w, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo z?e zawarł porozumienie z włas?ciwym organem w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu, wystawione nie wczes?niej niz? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzający, z?e nie otwarto likwidacji wykonawcy Jez?eli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, z?e nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłos?ci, wystawione nie wczes?niej niz? 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 2 400.00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-03-03 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w banku: BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku: 50 1600 1462 1016 7863 4000 0001; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa - pokój nr 105). Wadium musi zabezpieczać ofertę na przez cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia wadium o którym mowa w pkt. 7 w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. W tej sytuacji Wykonawca, przesyła oryginał dokumentu w postaci elektronicznej na adres email: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Samodzielna realizacja zamo?wienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony mają prawo do przedłuz?enia terminu zakon?czenia robo?t o okres trwania przyczyn, z powodu kto?rych będzie zagroz?one dotrzymanie terminu zakon?czenia robo?t, w następujących sytuacjach: a. jez?eli przyczyny, z powodu kto?rych będzie zagroz?one dotrzymanie terminu zakon?czenia robo?t będą następstwem okolicznos?ci, za kto?re odpowiedzialnos?c? ponosi Zamawiający, w szczego?lnos?ci będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, b. gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemoz?liwiające prawidłowe wykonanie robo?t a koniecznos?c? wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznos?ci, za kto?re Wykonawca ponosi odpowiedzialnos?c?, c. gdy wystąpi koniecznos?c? wykonania robo?t zamiennych lub innych robo?t niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamo?wien? dodatkowych, kto?re wstrzymują lub opo?z?niają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczen?stwa kolizji z planowanymi lub ro?wnolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d. wystąpienia siły wyz?szej uniemoz?liwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami 2. Opo?z?nienia, spowodowane okolicznos?ciami, o kto?rych mowa w ust. 1 muszą byc? udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Inspektora nadzoru. 3. Jez?eli z przyczyn okres?lonych w ust. 1 wystąpią opo?z?nienia, strony ustalą nowe terminy, z tym z?e maksymalny okres przesunięcia terminu zakon?czenia realizacji przedmiotu umowy ro?wny będzie okresowi przerwy lub przestoju. 4. Wynagrodzenie za faktycznie wykonany przedmiot zamo?wienia nie moz?e ulec zwiększeniu z wyłączeniem art. 144 ust. 1 pkt. 3 oraz art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamo?wien? Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z po?z?n. zm.). 5. W uzasadnionych przypadkach moz?e wystąpic? koniecznos?c? zmiany wynagrodzenia umownego pod warunkiem, z?e wiąz?e się ona z ograniczeniem zakresu przedmiotu umowy lub wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT; 6. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem niewaz?nos?ci. 7. W razie wątpliwos?ci, przyjmuje się, z?e nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany a. danych związanych z obsługą administracyjnoorganizacyjną Umowy, b. danych teleadresowych, c. danych rejestrowych, d. będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna byc? sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca moz?e powierzyc? wykonanie częs?ci zamo?wienia Podwykonawcom. 2. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę częs?ci zamo?wienia, kto?rych wykonanie zamierza powierzyc? Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę )irm Podwykonawco?w. 3. Zamawiający z?ąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamo?wienia Wykonawca, o ile są juz? znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawco?w i oso?b do kontaktu z nimi, zaangaz?owanych w realizację zamo?wienia. Wykonawca jest obowiązany zawiadomic? Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o kto?rych mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamo?wienia, a takz?e przekazac? informacje na temat nowych Podwykonawco?w, kto?rym w po?z?niejszym okresie zamierza powierzyc? realizację zamo?wienia. 4. Wykonawca, kto?ry zamierza powierzyc? wykonanie częs?ci zamo?wienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w dokumencie "Os?wiadczeniao niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunko?w udziału", o kto?rym mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 5. Jez?eli powierzenie Podwykonawcy wykonania częs?ci zamo?wienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na z?ądanie Zamawiającego przedstawia wypełniony dokument "Os?wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunko?w udziału", o kto?rym mowa w pkt. 8.1 SIWZ, potwierdzający brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 6. Jez?eli Zamawiający stwierdzi, z?e wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpic? tego Podwykonawcę lub zrezygnowac? z powierzenia wykonania częs?ci zamo?wienia Podwykonawcy. 7. Powierzenie wykonania częs?ci zamo?wienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialnos?ci za nalez?yte wykonanie tego zamo?wienia. 8. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo na roboty budowlane, kto?rych niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzez?en? lub sprzeciwu: a) Umowa z Podwykonawcą lub dalszym Podwykonawcą powinna stanowic? w szczego?lnos?ci, iz?: - termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy nie moz?e byc? dłuz?szy niz? 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury VAT lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy: dostawy, usługi lub roboty budowlanej, - przedmiotem Umowy o podwykonawstwo jest wyłącznie wykonanie, odpowiednio: robo?t budowlanych, dostaw lub usług, kto?re s?cis?le odpowiadają częs?ci zamo?wienia okres?lonego Umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, - wypłata wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy za wykonane przez nich roboty budowlane będące przedmiotem Umowy, nie moz?e przekraczac? terminu zapłaty nalez?nego Wykonawcy wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy, - wykonanie przedmiotu Umowy o podwykonawstwo zostaje okres?lone na co najmniej takim poziomie jakos?ci, jaki wynika z Umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i powinno odpowiadac? stosownym dla tego wykonania wymaganiom okres?lonym w SIWZ oraz standardom deklarowanym w Ofercie Wykonawcy, - okres odpowiedzialnos?ci Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy za Wady przedmiotu Umowy o podwykonawstwo, nie będzie kro?tszy od okresu odpowiedzialnos?ci za Wady przedmiotu Umowy Wykonawcy wobec Zamawiającego, - Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca musi wykazac? się posiadaniem wiedzy i dos?wiadczenia odpowiadających, proporcjonalnie, co najmniej wiedzy i dos?wiadczeniu wymaganym od Wykonawcy w związku z realizacją Umowy; dysponowac? personelem i sprzętem, gwarantującymi prawidłowe wykonanie podzlecanej częs?ci Umowy, proporcjonalnie, kwali)ikacjami lub zakresemodpowiadającymi wymaganiom stawianym Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające wiedzę i dos?wiadczenie Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, wykazy personelu i sprzętu oraz informacja o kwali)ikacjach oso?b, kto?rymi dysponuje Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu Umowy o podwykonawstwo będą stanowiły załącznik do tej umowy, - Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca są zobowiązani do przedstawiania Zamawiającemu na jego z?ądanie dokumento?w, os?wiadczen? i wyjas?nien? dotyczących realizacji Umowy o podwykonawstwo. b) Umowa o podwykonawstwo nie moz?e zawierac? postanowien?: - uzalez?niających uzyskanie przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę zapłaty od Wykonawcy lub Podwykonawcy za wykonanie przedmiotu Umowy o podwykonawstwo od zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy lub odpowiednio od zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy, - uzalez?niających zwrot kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę Podwykonawcy, od zwrotu Zabezpieczenia nalez?ytego wykonania umowy Wykonawcy przez Zamawiającego. c) Zawarcie Umowy o podwykonawstwo moz?e nastąpic? wyłącznie po akceptacji jej projektu przez Zamawiającego, a przystąpienie do jej realizacji przez Podwykonawcę moz?e nastąpic? wyłącznie po akceptacji Umowy o podwykonawstwo przez Zamawiającego, d) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zobowiązany jest do przedłoz?enia Zamawiającemu, za pos?rednictwem Inspektora nadzoru inwestorskiego, projektu Umowy o podwykonawstwo, kto?rej przedmiotem są roboty budowlane, wraz z zestawieniem ilos?ci robo?t i ich wyceną nawiązującą do cen jednostkowych przedstawionych w Ofercie Wykonawcy, wraz z częs?cią dokumentacji dotyczącej wykonania robo?t, kto?re mają byc? realizowane na podstawie Umowy o podwykonawstwo lub ze wskazaniem tej częs?ci dokumentacji, nie po?z?niej niz? 7 dni przed jej zawarciem, a w przypadku projektu umowy przedkładanego przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, wraz ze zgodą Wykonawcy na zawarcie Umowy o podwykonawstwo o tres?ci zgodnej z projektem umowy, e) Projekt Umowy o podwykonawstwo, kto?rej przedmiotem są roboty budowlane, będzie uwaz?any za zaakceptowany przez Zamawiającego, jez?eli Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przedłoz?enia mu projektu nie zgłosi w formie pisemnej zastrzez?en?. Za dzien? przedłoz?enia projektu przez Wykonawcę uznaje się dzien? przedłoz?enia projektu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego na zasadach okres?lonych w lit. d. f ) Zamawiający zgłosi w terminie okres?lonym w lit. e pisemne zastrzez?enia do projektu Umowy o podwykonawstwo, kto?rej przedmiotem są roboty budowlane, w szczego?lnos?ci w następujących przypadkach: - niespełniania przez projekt wymagan? dotyczących Umowy o podwykonawstwo, okres?lonych w lit. a, przy czym, Zamawiający moz?e odstąpic? od z?ądania załączniko?w do Umowy o podwykonawstwo, o kto?rych mowa w lit. a, tiret 6, - niezałączenia do projektu zestawien?, dokumento?w lub informacji, o kto?rych mowa w lit. d, gdy przedmiot Umowy o podwykonawstwo obejmuje realizację przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę w całos?ci lub w częs?ci kluczowej częs?ci przedmiotu Umowy, kto?rej wykonanie zostało zastrzez?one do realizacji wyłącznie bezpos?rednio przez Wykonawcę, z zastrzez?eniem sytuacji, w kto?rej Umowa o podwykonawstwo ma byc? realizowana przez .......... (podmiot trzeci), na zasoby kto?rego Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamo?wienia publicznego w celu wykazania spełniania warunko?w udziału w postępowaniu, - zamieszczenia w projekcie postanowien? uzalez?niających uzyskanie przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę zapłaty za realizację przedmiotu umowy od zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy przez Zamawiającego lub odpowiednio od zapłaty wynagrodzenia przez Wykonawcę za realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę, - gdy projekt zawiera postanowienia uzalez?niające zwrot kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę Podwykonawcy od zwrotu Wykonawcy Zabezpieczenia nalez?ytego wykonania Umowy przez Zamawiającego, - gdy termin realizacji robo?t budowlanych okres?lonych projektem jest dłuz?szy niz? przewidywany Umową dla tych robo?t, - gdy projekt zawiera postanowienia dotyczące sposobu rozliczen? za wykonane roboty, uniemoz?liwiającego rozliczenie tych robo?t pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na podstawie Umowy. g) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzez?en? do projektu Umowy o podwykonawstwo w terminie okres?lonym w ust. 8 Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca moz?e przedłoz?yc? zmieniony projekt Umowy o podwykonawstwo, uwzględniający w całos?ci zastrzez?enia Zamawiającego. h) Po akceptacji projektu Umowy o podwykonawstwo, kto?rej przedmiotem są roboty budowlane lub po upływie terminu na zgłoszenie przez Zamawiającego zastrzez?en? do tego projektu, Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedłoz?y Zamawiającemu pos?wiadczoną za zgodnos?c? z oryginałem kopię zawartej Umowy o podwykonawstwo w terminie 7 dni od dnia zawarcia tej Umowy, jednakz?e nie po?z?niej niz? na 10 dni przed dniem skierowania Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy do realizacji robo?t budowlanych, i) Zamawiający zgłosi Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy w formie pisemnej sprzeciw do przedłoz?onej Umowy o podwykonawstwo, kto?rej przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od jej przedłoz?enia w przypadkach okres?lonych w lit. f. j) Umowa o podwykonawstwo, kto?rej przedmiotem są roboty budowlane, będzie uwaz?ana za zaakceptowaną przez Zamawiającego, jez?eli Zamawiający w terminie 8 dni od dnia przedłoz?enia kopii tej umowy nie zgłosi do niej w formie pisemnej sprzeciwu. k) Informacje o umowach o podwykonawstwo na dostawy lub usługi, kto?re, z uwagi na wartos?c? lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu: Wykonawca, Podwykonawca, lub dalszy Podwykonawca, przedłoz?y Zamawiającemu pos?wiadczoną za zgodnos?c? z oryginałem kopię zawartej Umowy o podwykonawstwo,kto?rej przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące częs?c? przedmiotu Umowy, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem Umo?w o podwykonawstwo o wartos?ci mniejszej niz? 0,5 % wynagrodzenia Wykonawcy, o kto?rym mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy (wg załącznika nr 8 do SIWZ), oraz Umo?w o podwykonawstwo, kto?rych przedmiotem są dostawy przepusto?w, płyt z?elbetowych, kamienia łamanego na podbudowę, mieszanki kamiennej, cementu, rur PP, przy czym wyłączenie to nie dotyczy Umo?w o podwykonawstwo w zakresie dostaw lub usług o wartos?ci większej niz? 50.000 zł. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspo?lnie ubiegac? się o udzielenie zamo?wienia. 2. W formularzu oferty nalez?y wskazac? )irmy (nazwy) wszystkich Wykonawco?w wspo?lnie ubiegających się o udzielenie zamo?wienia. 3. Oferta musi byc? podpisana w taki sposo?b, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawco?w wspo?lnie ubiegających się o udzielenie zamo?wienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadac? umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikac? z tres?ci pełnomocnictwa załączonego do oferty - tres?c? pełnomocnictwa powinna dokładnie okres?lac? zakres umocowania. 4. Wypełniony dokument "Os?wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunko?w udziału", o kto?rym mowa w pkt. 8.1 SIWZ, składa kaz?dy z Wykonawco?w wspo?lnie ubiegających się o zamo?wienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunko?w udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w kto?rym kaz?dy z Wykonawco?w wykazuje spełnianie warunko?w udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Os?wiadczenie, o kto?rym mowa w pkt. 8.2 SIWZ obowiązany będzie złoz?yc? kaz?dy z wykonawco?w wspo?lnie ubiegających się o udzielenie zamo?wienia. 6. Dokumenty, o kto?rych mowa w pkt 8.6.2. SIWZ obowiązany będzie złoz?yc? kaz?dy z wykonawco?w wspo?lnie ubiegających się o udzielenie zamo?wienia. 7. Wszyscy Wykonawcy wspo?lnie ubiegający się o udzielenie zamo?wienia będą ponosic? odpowiedzialnos?c? solidarną za wykonanie umowy. 8. Wykonawcy wspo?lnie ubiegający się o udzielenie zamo?wienia wyznaczą spos?ro?d siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upowaz?nionego do zaciągania zobowiązan?, otrzymywania polecen? oraz instrukcji dla i w imieniu kaz?dego, jak tez? dla wszystkich partnero?w. 9. Zamawiający moz?e w ramach odpowiedzialnos?ci solidarnej z?ądac? wykonania umowy w całos?ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawco?w wspo?lnie ubiegających się o udzielenie zamo?wienia łącznie lub kaz?dego z osobna. KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. ZAMOJWIEŃ PUBLICZNYCH 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - dalej "RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Krasiczyn reprezentowane przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Krasiczyn. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8-8a oraz 96 ust. 3-3b PZP. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Niezależnie od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 11. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych w Leśnictwie Cisowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych w Leśnictwie Cisowa Zakres robót obejmuje : 1. Wykonanie nowych szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie gruntu rodzimego koparką lub spycharką, karczunek pni. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 525,00 m2 2. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 960,00 m2 3. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 26.0 szt. = 117,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych w Leśnictwie Cisowa Zakres robót obejmuje : 1. Wykonanie nowych szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie gruntu rodzimego koparką lub spycharką, karczunek pni. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 525,00 m2 2. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 960,00 m2 3. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 26.0 szt. = 117,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Samodzielna realizacja zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Grochowce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Grochowce Zakres robót obejmuje : 1. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparka lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 3150,00 m2 2. Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 600 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 1 szt. *6,0 mb= 6,0mb 3. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 5,0 szt. = 22,50 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-2 do SIWZ Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Grochowce Zakres robót obejmuje : 1. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparka lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 3150,00 m2 2. Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 600 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 1 szt. *6,0 mb= 6,0mb 3. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 5,0 szt. = 22,50 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Samodzielna realizacja zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kormanice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kormanice Zakres robót obejmuje : 1. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie nawierzchni koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 1440,00 m2 2. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 135,0 szt. = 607,50 m2 3. Kopanie rowu drogowego - 50,00 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-3 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kormanice Zakres robót obejmuje : 1. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie nawierzchni koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 1440,00 m2 2. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 135,0 szt. = 607,50 m2 3. Kopanie rowu drogowego - 50,00 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Samodzielna realizacja zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kupna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kupna Zakres robót obejmuje : 1. Wykonanie nowych szlaków zrywkowych (szlaki stokowe szerokości 3,50 m) poprzez wykonanie robót ziemnych koparką lub spycharką, karczowanie pni. Szlaki powinny być wstępnie zagęszczone, zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - Roboty ziemne - 8400,00 m3 - Karczowanie pni - śr. 46-55 cm - 65,0 szt. 2. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparka lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 600,00 m2 3. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 61,0 szt. = 274,50 m2 4. Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 500 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 4 szt. *9,0 mb = 36,0mb 5. Montaż ścianek dla rur fi 500 z elementów prefabrykowanych - 8,0 szt. 6. Mechaniczne profilowanie terenu - 1500,0 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-4 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kupna Zakres robót obejmuje : 1. Wykonanie nowych szlaków zrywkowych (szlaki stokowe szerokości 3,50 m) poprzez wykonanie robót ziemnych koparką lub spycharką, karczowanie pni. Szlaki powinny być wstępnie zagęszczone, zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - Roboty ziemne - 8400,00 m3 - Karczowanie pni - śr. 46-55 cm - 65,0 szt. 2. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparka lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 600,00 m2 3. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 61,0 szt. = 274,50 m2 4. Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 500 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 4 szt. *9,0 mb = 36,0mb 5. Montaż ścianek dla rur fi 500 z elementów prefabrykowanych - 8,0 szt. 6. Mechaniczne profilowanie terenu - 1500,0 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Samodzielna realizacja zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Rokszyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Rokszyce Zakres robót obejmuje : 1. Wykonanie nowych szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie gruntu rodzimego koparką lub spycharką, karczunek pni. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 5100,00 m2 2. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 5100,00 m2 3. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 45,0 szt. = 202,50 m2 4. Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 800 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 2szt. *6,0 mb = 12,0mb 5. Montaż ścianek czołowych z bali drewnianych - 4,0 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-5 do SIWZ Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Rokszyce Zakres robót obejmuje : 1. Wykonanie nowych szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie gruntu rodzimego koparką lub spycharką, karczunek pni. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 5100,00 m2 2. Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 5100,00 m2 3. Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 45,0 szt. = 202,50 m2 4. Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 800 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 2szt. *6,0 mb = 12,0mb 5. Montaż ścianek czołowych z bali drewnianych - 4,0 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik nr 5-5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Samodzielna realizacja zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.