To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Młynary: Przygotowanie i dostawę własnym środkiem transportu posiłków
dla uczniów Zespołu Szkół w Młynarach
w okresie 06.02.2012r. do 29.06.2012r.
Numer ogłoszenia: 51198 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10354 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Młynarach, ul. Warszawska 1, 14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 249 08 72, faks 0-55 249 08 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawę własnym środkiem transportu posiłków dla uczniów Zespołu Szkół w Młynarach w okresie 06.02.2012r. do 29.06.2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz własnym transportem w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach posiłków dla uczniów Zespołu Szkół w Młynarach . OBIADY JEDNODANIOWE w ilości około 120 posiłków dziennie Posiłki wydawane w dniach nauki szkolnej w terminie od 06.02.2012r. do 29.06.2012r. Do każdego posiłku codziennie ma być podany owoc lub jogurt. Zamawiający zastrzega, iż ilość uczniów korzystających z posiłków może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy . 2. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone. Obiady jednodaniowe winny być przemiennie, jednego dnia zupa wraz z wkładką i chlebem a drugiego dnia drugie danie, które winno być jednego dnia mięsne a drugiego dnia jarskie, np.: a)Zupa -pojemność 400g w skład której wchodzą niżej wymienione produkty: porcje rosołowe, warzywa ,zielenina ,przyprawy. b)Wkładka: kiełbasa, kotlet, mięso, jajko w ilości 100g ,chleb- 2 kromki . c)Drugie danie mięsne- ziemniaki, kasze, makaron lub ryż-200g,porcja mięsna lub ryby -100g tłuszcze, smalec, surówki warzywne. d) drugie danie bezmięsne -makaron z serem, pierogi ruskie, naleśniki, placki, łazanki-400g. Dowóz posiłków musi odbywać się z zachowaniem odpowiednich parametrów czasu i temperatur stosowanych podczas transportu potraw ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Turystyczne DOM RYBAKA s.c., Stara Pasłęka 9, 14-500 Braniewo, 14-500 Braniewo, 14-500 Stara Pasłęka 9, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42000,00
Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50400,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dobieszu
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.