To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-07
Warszawa: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, w okresie od 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków.
Numer ogłoszenia: 511 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159419 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, w okresie od 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, opłacane z dołu, zgodnie z warunkami podanymi w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 4 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ :Zamawiający powierza wykonanie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomicznych i priorytetowych przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek poleconych, przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością, paczek pocztowych, paczek pocztowych z zadeklarowaną wartością oraz ich ewentualnych zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), które będą realizowane zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym - zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi oraz obowiązującymi regulaminami dotyczącymi realizacji przedmiotowej usługi. Za te usługi oraz za zwrot przesyłek rejestrowanych Zamawiający uiszczać będzie opłaty z dołu. 2) Usługa codziennego odbioru przesyłek, zgodnie z warunkami podanymi w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 4 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ: a) Usługa polega na płatnym odbiorze przez przedstawiciela Wykonawcy z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, uporządkowanych przesyłek oraz stosownej dokumentacji potwierdzającej ich ilość i rodzaj, a następnie nadaniu tych przesyłek na ogólnych zasadach. Usługa obejmuje wszystkie rodzaje przesyłek, zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym. Odbiór przesyłek dokonywany będzie z miejsca wskazanego przez zamawiającego, to jest z jego siedziby w Warszawie przy ul. Modlińskiej 197, parter, sala B, pokój 02, w następujące dni tygodnia: poniedziałki, wtorki, środy, czwartki, piątki z wyjątkiem dni wolnych od pracy, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U. z 2015r., poz.90) w godzinach: od 8.00- 9.00. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem umowy następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. b) Zamawiający dopuszcza możliwość by na kopercie oprócz danych wskazanych przez Zamawiającego znajdowały się informacje o opłacie za usługę pocztową związane ze świadczeniem części zamówienia przez podwykonawców, ewentualnie inne informacje związane z obiegiem przesyłek pocztowych, z zastrzeżeniem, że na dowodzie nadania nie może być wskazany inny podmiot niż Zamawiający, jako nadawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy oraz załącznikach nr 1, 2 i 4 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Rodzaje przesyłek jakie będą zlecane Wykonawcy oraz ich orientacyjna ilość w skali 12 miesięcy określona została w Formularzu Cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ / zał. nr 3 do wzoru umowy. Uwaga Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnej liczby przesyłek pocztowych określonej w formularzu cenowym, o którym mowa powyżej. Zmiana ta może polegać na zmniejszeniu liczby jednego rodzaju przesyłek i zwiększeniu liczby innego rodzaju przesyłek tak, aby całkowita wartość przedmiotu umowy, nie została przekroczona. 2.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, dysponował w granicach administracyjnych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, minimum 11 wydzielonymi placówkami/stanowiskami pocztowymi do wykonywania czynności pocztowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca aby w każdym rejonie Dzielnicy Białołęka zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ - Podział Dzielnicy Białołęka na rejony, Wykonawca dysponował co najmniej 1 placówką/stanowiskiem pocztowym. 1. Zamawiający zaleca aby głównym rodzajem działalności placówki/stanowiska pocztowego były usługi pocztowe. 2. Każda placówka/stanowisko pocztowe musi posiadać odrębny adres zgodnie z obowiązkiem ustalania numerów porządkowych dla budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi, w tym w szczególności budynków przeznaczonych dla działalności gospodarczej. 3. Wykonawca zapewnia, że jego placówki oznakowane będą widocznym szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny i widocznym z zewnątrz lokalu, jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga aby placówki/stanowiska pocztowe zlokalizowane były wewnątrz lokali (zapewniając wejście klienta do środka z zewnątrz). 5. Warunki świadczenia usług pocztowych w placówkach/stanowiskach pocztowych muszą zapewniać przestrzeganie tajemnicy pocztowej. 6. Placówki pocztowe/stanowiska pocztowe, muszą być czynne od poniedziałku do piątku przez co najmniej 8 godzin dziennie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, z tym, że minimum dwa razy w tygodniu każda z nich musi świadczyć usługi pocztowe co najmniej do godz. 19.00. 7. Zamawiający wymaga, aby placówki /stanowiska pocztowe usytuowane w lokalach, w których głównym rodzajem prowadzonej działalności nie są usługi pocztowe (prowadzona jest inna niż pocztowa działalność gospodarcza), poza wymogami wskazanymi w pkt 1-5, znajdowało się wyodrębnione oznaczone logo Wykonawcy stanowisko, którego głównym zadaniem jest obsługa klientów w zakresie usług pocztowych. Stanowisko pocztowe musi być obsługiwane przez osobę wyznaczoną do wykonywania czynności pocztowych. 8. Wykonawca przystępując do zawarcia umowy będzie zobowiązany do złożenia wykazu placówek/stanowisk pocztowych (załącznik nr 5 do wzoru umowy), spełniających wymienione wyżej wymagania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy oraz załączniku nr 4 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2.3. Klauzula społeczna zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z poźn. zm.). Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę, na co najmniej pół (1/2) etatu, co najmniej 20 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego złożyć w terminie do 14 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, oświadczenie podpisane przez Wykonawcę, że warunek dot. stanu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników operacyjnych jest przestrzegany. Przez pracowników operacyjnych należy rozumieć pracowników zatrudnionych w działalności operacyjnej Wykonawcy, zajmujących się przyjmowaniem, przemieszczaniem i doręczaniem przesyłek pocztowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w tym zakresie poprzez żądanie dostarczenia przez Wykonawcę stosownych dokumentów z zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających wymaganą niniejszym zamówieniem liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i zgłoszonych do ubezpieczenia społecznego, zgodnie z § 11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2.4. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji przedmiotu umowy na sumę nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek 60.16.00.00 - Drogowy transport przesyłek pocztowych 60.16.10.00 - Usługi w zakresie transportu paczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 358963,05
Oferta z najniższą ceną: 358963,05 / Oferta z najwyższą ceną: 358963,05
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj i zagr dla ZDW w Olsztynie i jedn terenowych w zak przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, na okres 4 l.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych oraz paczek pocztowych, a także świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich zwrotów w okresie do 28.02.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.