Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Bydgoszcz: Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 51206 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy , ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3498400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z ilościami zamieszczonymi w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.11.00-0, 15.11.20.00-6, 15.11.30.00-3, 15.13.10.00-5, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5, 15.13.11.33-6, 15.13.11.34-3, 15.13.11.35-0, 15.13.12.10-0, 15.13.12.30-6, 15.13.13.10-1, 15.13.14.00-9, 15.13.14.10-2, 15.13.15.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk-załącznik nr 2 specyfikacji), 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: 2a) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz asortymentu (załącznik nr 5 specyfikacji). 4. Oświadczenie o posiadaniu systemu HACCP w zakresie wytwarzania i produkcji żywności. 5. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane (oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - odpisu z właściwego rejestru - to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.75
- 2 - Bilans cenowy - 0.25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach przedstawionych poniżej: 1) W okresie obowiązywania umowy z przyczyn, których wcześniej nie można było przewidzieć Odbiorca zastrzega sobie prawo nie wybierania szacowanej ilości towaru określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2) W przypadku wyczerpania przed końcem realizacji umowy ilości oraz wartości w poszczególnym asortymencie określonym w umowie, Odbiorca przewiduje możliwość dodatkowego zakupu asortymentu do końca realizacji umowy. W takiej sytuacji warunki dostawy nie ulegną zmianie, a wartość dodatkowych dostaw nie może przekroczyć kwoty uwzględnionej w umowie. Działanie takie nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. 3) Na pisemny wniosek Dostawcy, uzasadniający podwyżkę cen wynikającą z sytuacji rynkowej (w tym również zmianę stawki podatku VAT), Odbiorca może wyrazić zgodę na ich zmianę. Na tę okoliczność zostanie sporządzony i podpisany przez Strony aneks. 4) Jeżeli w okresie obowiązywania umowy Dostawca będzie stosował ceny sprzedaży na aktualny dzień niższe niż przedstawione w załączniku, to zobowiązany jest je stosować w stosunku do Odbiorcy (również w przypadku zmiany stawki podatku VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, tel. (0-52) 349-84-00, fax (0-52) 375-30-77.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - cz. I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.11.20-2, 15.13.11.33-6, 15.13.11.34-3, 15.13.11.35-0, 15.13.12.10-0, 15.13.12.30-6, 15.13.13.10-1, 15.13.14.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.13.14.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. Bilans cenowy - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, cz. II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.13.15.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. Bilans cenowy - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, cz. III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.75
- 2. Bilans cenowy - 0.25
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 649 na odc. Pluskowęsy - Kiełbasin od km 4+320 do km 6+358 dł. 2,038 km
- Wdrożenie i świadczenie usługi potwierdzania aktualności terminów świadczeń medycznych z wykorzystaniem bota głosowego
- Odnowa nawierzchni DW Nr 258 na odc. Dzikowo - Osiek n. Wisłą od km 4+820 do km 6+820 dł. 2,000 km
- Usługa badań laboratoryjnych dla zadań realizowanych na sieci dróg wojewódzkich
- Odnowa nawierzchni DW Nr 560 na odc. Dylewo - Zakrocz od km 27+800 do km 28+312, dł. 0,512 km
- Kultury mikrobiologiczne I
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Bajka w Międzyborzu w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Sobolewie
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 5 części".
- SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN na 2025 r. do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 154 w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.