eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BirczaPrzebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Bircza położonego na działce nr 30/1 w miejscowości Stara Bircza, gmina Bircza - roboty dodatkowe



Ogłoszenie z dnia 2013-12-11

Bircza: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Bircza położonego na działce nr 30/1 w miejscowości Stara Bircza, gmina Bircza - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 512154 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 16 65 22 280, faks 16 65 22 281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Bircza położonego na działce nr 30/1 w miejscowości Stara Bircza, gmina Bircza - roboty dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe dla zadania: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Bircza położonego na działce nr 30/1 w miejscowości Stara Bircza, gmina Bircza, nie objęte zamówieniem podstawowym realizowanym w ramach umowy nr 2710-11/0-13 z dnia 05.07.2013r. (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2013-07-05 r. pod nr 135427-2013) Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje miedzy innymi: - demontaż zadaszenia nad drzwiami i montaż typowego daszku z profili aluminiowych - wymianę drzwi garażowych - wykonanie zabezpieczenia instalacji klimatyzacyjnej oraz montaż dodatkowych urządzeń niezbędnych dla jej prawidłowego funkcjonowania. - wykonanie dodatkowych zabezpieczeń balustrad metalowych - wymianę zużytych balustrad na nowe ze stali nierdzewnej, - wymianę hydroforu wraz z osprzętem, - wymianę części instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz c.o. - wymianę części armatury, - demontaż i wykonanie nowego podestu w kasie - wymianę drzwi wejściowych na nowe, przystosowane dla osób niepełnosprawnych, - renowację parkietu w sali konferencyjnej - zabudowę sufitów w korytarzach płytami gipsowo - kartonowymi, - wykonanie dodatkowego przyłącza wodnego do sekretariatu wraz z zabudową (dostosowanie do nowego wyposażenia sekretariatu. - wykonanie dodatkowych robót przy wymianie ogrodzenia budynku (karczowanie pni, utwardzenie gruntu przy parkingu, dodatkowego zabezpieczenia przęseł metalowych)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe i Transportowe Marek Gółkiewicz, Śliwnica 1, 37-750 Dubiecko, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157148,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162372,37

  • Oferta z najniższą ceną: 162372,37 / Oferta z najwyższą ceną: 162372,37

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna: Art. 67 ust. 1 punkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2013r., poz.907 ze zm., zwanej w dalszej treści ustawą) - ze względu na udzielanie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z protokołem konieczności z dnia 15.11.2013r. roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia spełniają kryteria robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust 1 punkt 5 ustawy - uwarunkowane są zdarzeniami i zjawiskami zaistniałymi w trakcie realizacji umowy podstawowej i nie były możliwe wcześniej do przewidzenia; podczas prowadzonych prac w ramach umowy podstawowej stwierdzono potrzebę wykonania dodatkowych prac i wymiany lub montażu urządzeń, które nie były objęte projektem budowlanym stanowiącym podstawę do udzielenia zamówienia podstawowego, a ich wykonanie konieczne jest do zakończenia zamówienia podstawowego lub integralnie powiązane jest z robotami prowadzonymi w ramach zamówienia podstawowego - wykonanie ich po zakończeniu robót podstawowych powodowałoby konieczność ponoszenia drugi raz tych samych kosztów związanych z koniecznością powtórzenia części robót ujętych zamówieniem podstawowym lub bardzo negatywnie wpływała by na funkcjonowanie przebudowywanego budynku (i zamontowanych w nim instalacji) stwarzając realne możliwości częstych awarii i ponoszenia nieuzasadnionych kosztów ich eliminacji. Przy zachowaniu należytej staranności na etapie przygotowania zamówienia podstawowego nie można było przewidzieć konieczności wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem; po wykonaniu robót prowadzonych w ramach zamówienia podstawowego stwierdzono znaczne uszkodzenia i zużycie elementów budynku i jego instalacji oraz konieczność ich wymiany. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem dodatkowym do umowy zawartej w wyniku przetargu nieograniczonego, nr umowy 2710-11/0-13 z dnia 05.07.2013 wartość umowy netto 1 020 140,59 zł z terminem realizacji do dnia 31.12.2013r. Wartość niniejszego zamówienia stanowi 15,40% realizowanego zamówienia podstawowego i suma wszystkich zamówień dodatkowych do w/w umowy wyniesie 15,40 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.