Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-09
Opole: DLG.39.481/15 Zakup i dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu - SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 51218 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ , ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4433121, faks 77 4433021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG.39.481/15 Zakup i dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu - SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu - SP ZOZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.22.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.31.51.00-2, 44.41.10.00-4, 44.41.10.00-4, 44.62.00.00-2, 44.19.10.00-5, 44.52.00.00-1, 31.68.00.00-6, 42.51.43.10-8, 39.11.00.00-6, 18.14.00.00-2, 42.51.43.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca sporządzając ofertę wg druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, dołączy do niej następujące załączniki: 1. Sporządzony formularz cenowy wg druku, stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ, Dział Logistyki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ, Dział Logistyki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane sypkie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skrzydła drzwiowe i ościeżnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby, lakiery i akcesoria malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały ślusarskie, spawalnicze, kołki rozporowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.51.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały instalacji sanitarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały instalacyjne sanitarnej z miedzi (Cu).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: grzejniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.00.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały stolarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamki drzwiowe, części zamków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.00.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do naprawy krzeseł biurowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki ochrony dla pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.00.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oleje, wkłady filtra, uszczelki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.00-5.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Wyjazdy integracyjno - edukacyjne dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola".
- Nasadzenie i pielęgnacja drzew przy ul. Nastrojowej w Opolu
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
- Dostawa krzeseł i foteli do SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa lamp oraz materiałów elektrycznych do garderób na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Zakup wraz z dostawą materiałów elektrycznych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- IR.ZP.271.11.2025 Budowa przedszkola w formie zaprojektuj i wybuduj wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Florynka - pierwsze wyposażenie
więcej: Dodatki do odzieży roboczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.