Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-11
Bydgoszcz: Świadczenie usługi naprawy, konserwacji i przeglądów dźwigów, urządzeń biurowych ( kserokopiarki )
Numer ogłoszenia: 512194 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza , ul. Św. Floriana 12, 85-030 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 052 3255654; 3255600, faks 052 3255664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi naprawy, konserwacji i przeglądów dźwigów, urządzeń biurowych ( kserokopiarki ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń będących przedmiotem postępowania będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 pakiety. Wykonawca może składać ofertę na dany pakiet. Złożona oferta musi być pełna tz. na cały rodzaj oferowanej usługi w danym pakiecie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.53.14.00-0, 50.31.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne świadectwa, certyfikaty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania napraw, konserwacji, przeglądów urządzeń będących przedmiotem składanej oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Podpisany i wypełniony formularz oferty i cenowy - załącznik Nr 3 i Nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres stałości ceny w PLN - 10
- 3 - Okres udzielanej gwarancji za wykonaną usługę - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsoz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza, 85-030 Bydgoszczy, ul. Św. Floriana 12, pokój nr 102 bud. B (Sekcja Zamówień i Zaopatrzenia).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza, Bydgoszczy, ul. Św. Floriana 12, pokój nr 203 bud. C (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy, konserwacja i naprawa kserokopiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.31.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy, konserwacja i naprawa dźwigów, platformy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja i naprawa dźwigów, platformy będących na wyposażeniu Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie istniejącego placu zabaw na os. Eskulapa w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych na terenie osiedla Łęgnowo Wieś w Bydgoszczy oraz badań wstępnych jakości gleby i ziemi na działce ew. nr 3/8, obręb 0227 w Bydgoszczy
- Dostawa gaśnic
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- 41/PA/2025 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wymiana dźwigu w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
- Usługa w zakresie przeglądu, konserwacji, obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej oraz naprawy zmywarki kapturowej i ekspresów do kawy w 32 WOG Zamość, w zakresie 5 części.
- ZP.U.LW.22.2025 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 8
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnej zewnętrznej "Leniwa Rzeka" w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.