eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSukcesywne dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-22



Ogłoszenie nr 512234-N-2017 z dnia 2017-05-22 r.

Instytut Fizyki Molekularnej PAN: Sukcesywne dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizyki Molekularnej PAN, krajowy numer identyfikacyjny 55799000000, ul. ul. Mariana Smoluchowskiego  17 , 60179   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 695 100, e-mail office@ifmpan.poznan.pl, faks 618 684 524.
Adres strony internetowej (URL): www.ifmpan.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut Naukowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.ifmpan.poznan.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ifmpan.poznan.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w fomie pisemnej w języku polskim, w nienaruszonym opakowaniu z napisem: "Oferta w postępowaniu nr PN/1/2017 - nie otwierać przed 30 maja 2017 roku, godz. 10:30". Na kopercie należy podać nazwę i dokładny adres wraz z numerami telefonów Wykonawcy
Adres:
Instytut Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Smoluchowskiego 17, 60-179 Poznań, pokój nr 119 lub 116


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV
Numer referencyjny: PN/1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na części, w tym opis grup asortymentowych, zakres ilościowy oraz szczegółowe specyfikacje przedmiotów w ramach każdej z grup asortymentowych zostały zawarte w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30211000-1
30232110-8
30216110-0
48000000-8
48900000-7
30213100-6
30213000-5
30231300-0
30233132-5
30233180-6
38000000-5
38652120-7
32324600-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: - dla części 1 zamówienia - dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 40 000,00 zł brutto każda, - dla części 4 zamówienia - dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda, - dla części 5 zamówienia - dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 7 000,00 zł brutto każda, Dla części 2, 3, 6 i 7 Zamawiający nie precyzuje warunku. Uwaga: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia spośród części 1, 4, 5 dopuszcza się wykazanie dwóch dostaw, przy czym każda o wartości wynikającej z sumy wartości wymaganych dla tych części, na które Wykonawca składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dotyczy części 1, 4 i 5: Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie V.1.2 SIWZ, tj. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie. Wartość i przedmiot wymaganych dostaw został określony w punkcie V.1.2 SIWZ. W przypadku złożenia przez Wykonawców wykazu dostaw, który będzie zawierał kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia przyjmując średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Dotyczy części 2: Wykonawca składając ofertę na część 2 zamówienia w formularzu oferty dla każdego oferowanego urządzenia podaje koszt wydruku obliczony zgodnie z informacją zawartą w Załączniku nr 1, na podstawie danych pobranych ze strony centrumdruku.com.pl lub na podstawie strony producenta urządzenia lub na podstawie średniej ceny 5 najtańszych ofert z jednej z porównywarek cen (skapiec.pl, ceneo.pl). Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. wydruku ze strony centrumdruku.com.pl, strony producenta urządzenia lub ze strony porównywarki internetowej, potwierdzającego, że wymaganie jest spełnione. Wydruk powinien jednoznacznie wskazywać źródło pochodzenia i datę wydruku. 2. Dotyczy wszystkich asortymentów z części 1, 4 oraz asortymentu S1 z części 5: W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje procesor, którego wynik wykonania testu wydajności PassMark-CPU Mark nie jest zawarty w bazie danych na stronie internetowej http://www.cpubenchmark.net, Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. przedłożenia wydruku potwierdzającego przeprowadzenie własnego testu wydajności PassMark-CPU Mark.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis, dotyczący terminów wystawienia dokumentów, stosuje się odpowiednio. 3. Oryginał pełnomocnictwa (lub notarialnie poświadczony odpis) osoby podpisującej (osób podpisujących) ofertę, jeśli umocowanie osoby podpisującej (osób podpisujących) ofertę nie wynika z dokumentów określonych w punkcie 2. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt oraz art. 24 ust. 5 pkt 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian, których wystąpienie Zamawiający przewiduje, tj.: a) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia, itp.), b) zmiany w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty, c) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana ceny proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana ceny wymaga udokumentowania przez Wykonawcę. Wartość umowy zmienia się odpowiednio. d) w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, e) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, f) zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Grupa asortymentowa O - serwery obliczeniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ASORTYMENT 1: SERWER OBLICZENIOWY O1 Wymagane elementy asortymentu 1 wraz z ilością oraz wymagane parametry: 4 serwery do montażu w szafie przemysłowej o wysokości łącznej nie przekraczającej 4U. Możliwe rozwiązania typu "twin" i podobne. Każdy serwer powinien pozwalać na instalację minimum 256 GB pamięci RAM. Łącznie możliwość instalacji 16 dysków 3,5" SATA i przydziału po 4 dyski na serwer. Serwer typu A -1 sztuka: ? procesor o wyniku 15900 punktów lub więcej w teście CPUMark PassMark z kwietnia 2017 r., 8 rdzeni fizycznych, 64-bitowy, z 4-kanałową obsługą pamięci RAM (ECC), o przepustowości kontrolera pamięci 2x9.6 GT/s QPI lub wyższej, ? pamięć 128 GB w 4 modułach (4x32GB), DDR4. Serwer typu B - 3 sztuki: ? procesor o wyniku 14250 punktów lub więcej w teście CPUMark PassMark z kwietnia 2017 r., 6 rdzeni fizycznych, 64-bitowy, z 4-kanałową obsługą pamięci RAM (ECC), o przepustowości kontrolera pamięci min. 75 GB/s. Wydajność w teście PassMark CPUMark pojedynczego wątku (Single Thread Rating) - minimum 2100 punktów, ? pamięć 128 GB w 4 modułach (4x32GB), DDR4. Pamięć RAM DDR4 kompatybilna z serwerem typu A i z serwerem typu B - 4 moduły po 32GB (128 GB). = 1 komplet. Dysk SATA 1TB - 8 sztuk Dysk SATA 3TB - 1 sztuka Kompilator Intel Fortran Compiler Academic Single Named User - 1 licencja Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy, on-site NBD Serwer obliczeniowy O1 ILOŚĆ: zgodnie z wyżej podanymi ilościami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zapotrzebowania ilościowego (opcja), w ten sposób, że będzie miał prawo zakupu wybranego przedmiotu (lub wybranych przedmiotów) w ramach części zamówienia, przy czym łączna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 30% wartości tej części. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji zwróci się pisemnie do Wykonawcy z wnioskiem o dostarczenie wskazanego przedmiotu. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie obowiązującym dla danej części zamówienia na warunkach określonych w umowie, SIWZ oraz złożonej ofercie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30211000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60
jakość20
gwarancja10
termin płatności10

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Grupa asortymentowa D - urządzenia drukujące
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ASORTYMENT 1: URZĄDZENIE DRUKUJĄCE WIELOFUNKCYJNE D1 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry: Funkcje: wymagane - druk, druk sieciowy, skaner, skaner sieciowy, kopiarka Format: A4 (A5, A6), gramatura papieru do 210 g/m2 Mono i kolor: wymagane Technologia druku: druk laserowy z rozdzielczością nie mniej niż 1200 x 1200 Druk dwustronny automatyczny: wymagany Szybkość drukowania/skanowania: zbliżona do 30 stron/min Wydruk pierwszej strony: do 20 s Czas nagrzewania: do 40 s Rozdzielczość kopiowania/skanowania rzeczywista: nie mniej niż 600 x 600 dpi Skanowanie/kopiowanie w kolorze: wymagane Automatyczny podajnik dokumentów: wymagany Skanowanie do plików w formatach: wymagane TIFF, PDF, JPEG, XPS Podajnik pojedynczych arkuszy: wymagany Komunikacja: Ethernet, USB Koszt wydruku (przy użyciu materiałów oryginalnych (producenta urządzenia), z uwzględnieniem kosztu zużycia bębna światłoczułego, bez uwzględnienia kosztu papieru): max 25 gr/strona kolor, max 4 gr/strona mono. Wymagana gwarancja: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 2: URZĄDZENIE DRUKUJĄCE D2 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Funkcje: wymagane - druk, druk sieciowy Format: A4, gramatura papieru do 220 g/m2 Mono i kolor: wymagane Technologia druku: druk laserowy led, rozdzielczość nie mniej niż 1200 x 1200 Druk dwustronny automatyczny: wymagany Szybkość drukowania: zbliżona do 30 stron/min Wydruk pierwszej strony: do 8 s Czas nagrzewania: do 30 s Podajnik pojedynczych arkuszy: wymagany Komunikacja: Ethernet, USB Koszt wydruku (przy użyciu materiałów oryginalnych (producenta urządzenia), z uwzględnieniem kosztu zużycia bębna światłoczułego, bez uwzględnienia kosztu papieru): max 55 gr/strona kolor, max 8 gr/strona mono. Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 3: URZĄDZENIE DRUKUJĄCE WIELOFUNKCYJNE D3 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Funkcje: wymagane - druk, druk sieciowy, skaner, kopiarka Druk: tylko MONO Format: A4, gramatura papieru do 220 g/m2 Technologia druku: druk laserowy, rozdzielczość w trybie standardowym nie mniej niż 600 x 600 Druk dwustronny automatyczny: wymagany Szybkość drukowania: zbliżona do 30 stron/min Wydruk pierwszej strony: do 9 s Podajnik pojedynczych arkuszy: wymagany Komunikacja: Ethernet, USB - wymagane, WiFi - pożądane Skanowanie: wymagane w kolorze, skan do e-mail, formaty PDF, JPEG, TIFF Automatyczny podajnik skanowania: wymagany Koszt wydruku (przy użyciu materiałów oryginalnych (producenta urządzenia), z uwzględnieniem kosztu zużycia bębna światłoczułego, bez uwzględnienia kosztu papieru): mniej niż 9 gr/strona Wymagana gwarancja: producenta, 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zapotrzebowania ilościowego (opcja), w ten sposób, że będzie miał prawo zakupu wybranego przedmiotu (lub wybranych przedmiotów) w ramach części zamówienia, przy czym łączna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 30% wartości tej części. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji zwróci się pisemnie do Wykonawcy z wnioskiem o dostarczenie wskazanego przedmiotu. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie obowiązującym dla danej części zamówienia na warunkach określonych w umowie, SIWZ oraz złożonej ofercie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232110-8, 30216110-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60
jakość30
gwarancja10

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Grupa asortymentowa Soft - oprogramowanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ASORTYMENT 1: OPROGRAMOWANIE SYSTEMOWE Soft1 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry SYSTEM OPERACYJNY: Microsoft Windows 10 BOX OEM ASORTYMENT 2: OPROGRAMOWANIE SYSTEMOWE Soft2 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry SYSTEM OPERACYJNY: Microsoft Windows 10 Pro MOLP EDU (upgrade) ASORTYMENT 3: OPROGRAMOWANIE BIUROWE Soft3 ILOŚĆ: 14 szt. Wymagane parametry OPROGRAMOWANIE BIUROWE: Microsoft Office 2016 Standard MOLP AE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zapotrzebowania ilościowego (opcja), w ten sposób, że będzie miał prawo zakupu wybranego przedmiotu (lub wybranych przedmiotów) w ramach części zamówienia, przy czym łączna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 30% wartości tej części. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji zwróci się pisemnie do Wykonawcy z wnioskiem o dostarczenie wskazanego przedmiotu. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie obowiązującym dla danej części zamówienia na warunkach określonych w umowie, SIWZ oraz złożonej ofercie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60
termin płatności10
termin dostawy30

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Grupa asortymentowa P - komputery przenośne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ASORTYMENT 1: KOMPUTER PRZENOŚNY P1 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Procesor: liczba rdzeni 4, liczba wątków 8, cache 6MB, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 45W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 8952, lub lepszy Pamięć RAM: 32 GB lub więcej Karta graficzna: dedykowana, Ekran: 15,6 cali, 1920x1080 Dysk SSD: - 1 x dysk SSD M.2 256GB lub o większej pojemności, - 1 x dysk SSD SATA 512GB lub o większej pojemności (MLC (2-bit), MTBF>=2mln godz., zapis >=520MB/s), 10 lat gwarancji. Złącza: minimum 3 porty USB 3.0, obsługa kart pamięci SD, wbudowana kamera 1Mpix lub o większej rozdzielczości System operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL (64 bitowy) Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy on-site ASORTYMENT 2: KOMPUTER PRZENOŚNY P2 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Procesor: liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, cache 3MB, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 28W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 4715, lub lepszy Pamięć RAM: 12 GB DDR4 lub więcej Ekran: 14,1" 1920x1080, matryca IPS, powierzchnia matowa Dysk SSD: 1 x dysk SSD M.2 512GB lub o większej pojemności Złącza: HDMI, minimum 3 porty USB 3.0, wbudowana kamera 1Mpix lub o większej rozdzielczości, wbudowana karta sieciowa 1Gbit Waga: <= 1,4 kg System operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL (64 bitowy) Wymagana gwarancja: producenta, wymagana 36 miesięcy on-site ASORTYMENT 3: KOMPUTER PRZENOŚNY P3 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Procesor: liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, 3MB cache, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 28W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 4715, lub lepszy Pamięć RAM: 8 GB DDR4 lub więcej Ekran: 14" 1920x1080, matryca o powierzchni matowej Karta graficzna: dedykowana, 2GB pamięci własnej lub więcej Dyski: 512GB M.2 SSD lub o większej pojemności, możliwość montażu drugiego dysku SATA Złącza: HDMI, VGA, minimum 3 porty USB 3.0, wbudowana kamera 1Mpix lub o większej rozdzielczości, wbudowana karta sieciowa 1Gbit Waga: < =1,7 kg System operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL (64 bitowy) Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy on-site ASORTYMENT 4: KOMPUTER PRZENOŚNY P4 ILOŚĆ: 2 szt. Wymagane parametry Procesor: liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, 3MB cache, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 28W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 4715, lub lepszy Pamięć RAM: 8 GB DDR4 lub więcej Ekran: 14,1", rozdzielczość 1366x768 lub większa Dysk SSD: 1 x dysk SSD M.2 256GB lub o większej pojemności Złącza: wbudowana kamera 1Mpix lub o większej rozdzielczości, wbudowana karta sieciowa 1Gbit Waga: <= 1,7 kg System operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL (64 bitowy) Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy on-site Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60
gwarancja10
jakość20
termin płatności10

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Grupa asortymentowa S - komputer stacjonarny oraz grupa asortymentowa EA - elementy systemów komputerowych i akcesoria
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ASORTYMENT 1: KOMPUTER STACJONARNY S1 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Wykonanie: Brand "A" Procesor: rdzeni 4, wątków 8, cache 6 MB, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 45W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 10943, lub lepszy. Pamięć RAM: 16GB DDR4 2400MHz (w jednym module), Dysk: SSD SATA 512GB lub o większej pojemności (MLC (2-bit), MTBF >=2mln godz., Zapis>=520MB/s), 10 lat gwarancji. Karta graficzna: dedykowana z dedykowaną pamięcią, złącze HDMI, wydajność G3D Mark nie mniej niż 3046. Karta sieciowa: 1Gbit/s na płycie głównej, Audio: zintegrowane na płycie głównej, złącza audio z przodu i z tyłu obudowy (głośniki + mikrofon) Bluetooth: tak Obudowa: typu tower - czytnik kart pamięci - minimum 6 złącz USB, w tym minimum 2 złącza USB 3.0 z przodu obudowy System operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL Napęd optyczny: DVD +/- RW Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 2: DYSK ZEWNĘTRZNY EA1 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Pojemność: 3 TB; Typ dysku: HDD 3,5"; Interfejs: USB 3.0 Przeznaczenie: desktop, zewnętrzne zasilanie Gwarancja wymagana: producenta, 24 miesiące ASORTYMENT 3: DYSK ZEWNĘTRZNY EA2 ILOŚĆ: 2 szt. Wymagane parametry Pojemność: 1 TB; Typ dysku: HDD 2,5"; Interfejs: USB 3.0 Przeznaczenie: przenośny, bez dodatkowego zasilania Gwarancja wymagana: producenta, 24 miesiące ASORTYMENT 4: DYSK ZEWNĘTRZNY EA3 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Pojemność: 2 TB; Typ dysku: HDD 2,5"; Interfejs: USB 3.0 Przeznaczenie: przenośny, bez dodatkowego zasilania Gwarancja wymagana: producenta, 24 miesiące ASORTYMENT 5: MONITOR LCD 24" EA4 ILOŚĆ: 2 szt. Wymagane parametry Przekątna ekranu 24" +-0,5" Format obrazu 16 : 9 Panel IPS LED Rozdzielczość fizyczna 1920 x 1080 Jasność 250 cd/m2 Kontrast 1000 : 1 typowy Czas reakcji 5 ms Kąt widzenia CR>10 178°/ 178° Wyświetlane kolory 16.7 mln Wielkość plamki <=0.28 mm Interfejsy DVI-D, HDMI, DisplayPort Głośniki stereo, wbudowane, min 20W Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 6: ZESTAW KLAWIATURA+MYSZ EA5 ILOŚĆ: 2 szt. Wymagane parametry Klawiatura przewodowa USB, mysz optyczna przewodowa USB, długość przewodu myszy powyżej 1,5 m, do profesjonalnych zastosowań biurowych Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 7: KLAWIATURA PRZEWODOWA USB EA6 ILOŚĆ: 5 szt. Wymagane parametry Klawiatura przewodowa USB do profesjonalnych zastosowań biurowych Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 8: MYSZ OPTYCZNA PRZEWODOWA USB EA7 ILOŚĆ: 3 szt. Wymagane parametry Mysz optyczna przewodowa, przewód o długości nie mniej niż 1,8 m, interfejs USB, rolka Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 9: MYSZ LASEROWA PRZEWODOWA EA8 ILOŚĆ: 2 szt. Wymagane parametry Mysz laserowa przewodowa, interfejs USB, 3 przyciski, rolka, pożądana funkcja przewijania w poziomie, pożądana długość kabla powyżej 1,5 m Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 10: MYSZ LASEROWA PRZEWODOWA USB EA9 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry Mysz laserowa z laserem niewidocznym, przewodowa z przewodem o długości nie mniej niż 1,8 m, interfejs USB, rozdzielczość 1000, 7 przycisków, rolka, funkcja przewijania w poziomie. Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 11: MYSZ OPTYCZNA BEZPRZEWODOWA USB EA10 ILOŚĆ: 5 szt. Wymagane parametry Mysz optyczna bezprzewodowa, interfejs USB, 3 przyciski, rolka, rozdzielczość 1000, bateria 1x AA, żywotność baterii do 12 miesięcy, waga myszy z baterią poniżej 80 g Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 12: MYSZ OPTYCZNA BEZPRZEWODOWA EA11 ILOŚĆ: 2 szt. Wymagane parametry Mysz optyczna bezprzewodowa, interfejs USB, rozdzielczość 1000, 5 przycisków, rolka, funkcja przewijania w poziomie, bateria 1x AA, żywotność baterii do 18 miesięcy Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 13: MYSZ OPTYCZNA BEZPRZEWODOWA EA12 ILOŚĆ: 5 szt. Wymagane parametry Mysz optyczna bezprzewodowa do komputerów przenośnych (mini), interfejs USB, 3 przyciski, rolka, rozdzielczość 1000, bateria 1x AAA, waga myszy z bateria poniżej 55g Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 14: PAMIĘĆ PENDRIVE 16GB EA13 ILOŚĆ: 5 szt. Wymagane parametry Pojemność: 16 GB; Odczyt: do 130 MB/s; Zapis: do 60 MB/s; Obudowa metalowa, złącze USB chowane w obudowie Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 15: PAMIĘĆ PENDRIVE 32GB EA14 ILOŚĆ: 3 szt. Wymagane parametry Pojemność: 32 GB; Odczyt: do 150 MB/s; Zapis: do 60 MB/s; Obudowa metalowa, złącze USB chowane w obudowie Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 16: PAMIĘĆ PENDRIVE 64GB EA15 ILOŚĆ: 5 szt. Wymagane parametry Pojemność: 64 GB; Odczyt: do 150 MB/s; Zapis: do 60 MB/s; Obudowa metalowa, złącze USB chowane w obudowie Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 17: PAMIĘĆ PENDRIVE 128GB EA16 ILOŚĆ: 2 szt. Wymagane parametry Pojemność: 128 GB; Odczyt: do 150 MB/s; Zapis: do 60 MB/s; Obudowa metalowa, złącze USB chowane w obudowie. Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 18: KABEL USB EA17 ILOŚĆ: 5 szt. Wymagane parametry Przedłużacz USB 3.0 AM-AF 1,8m ASORTYMENT 19: KABEL USB EA18 ILOŚĆ: 5 szt. Wymagane parametry Przedłużacz USB 2.0 AM-AF 1,8m ASORTYMENT 20: KABEL USB EA19 ILOŚĆ: 2 szt. Wymagane parametry Kabel do drukarki USB 2.0 AM-BM 1,8m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zapotrzebowania ilościowego (opcja), w ten sposób, że będzie miał prawo zakupu wybranego przedmiotu (lub wybranych przedmiotów) w ramach części zamówienia, przy czym łączna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 30% wartości tej części. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji zwróci się pisemnie do Wykonawcy z wnioskiem o dostarczenie wskazanego przedmiotu. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie obowiązującym dla danej części zamówienia na warunkach określonych w umowie, SIWZ oraz złożonej ofercie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30231300-0, 30233132-5, 30233180-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60
termin płatności10
gwarancja10
termin dostawy20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Grupa asortymentowa V - urządzenia do prezentacji multimedialnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ASORTYMENT 1: Wideoprojektor V1 ILOŚĆ: 1 kpl. Wymagane parametry System projekcyjny: technologia 3LCD Natężenie światła barwnego i białego: nie mniej niż 4400 lumenów Rozdzielczość: 1920x 1200 (16:10) Stosunek kontrastu: 10000:1 Układ optyczny: zoom 1 - 1.6 lub więcej, Rozmiar projekcji: w zakresie co najmniej 50" ÷ 100" Interfejsy: * Ethernet (10/100 lub lepiej), * wejście HDMI 2x lub więcej, * wejście VGA 2x lub więcej. Akcesoria: * kabel HDMI 1.4 (m-m) 20m - 1 szt. * kabel HDMI 1.4 (m-m) 5m - 1 szt. * kabel VGA (m-m) 5m - 1 szt. * zestaw gniazd 1x HDMI(ż - ż), 1x VGA(ż - ż) z puszką (puszkami) do montażu (natynkowego lub podtynkowego) - 1 kpl. Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38652120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60
termin płatności10
gwarancja10
jakość20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Grupa asortymentowa T - telewizory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ASORTYMENT 1: Telewizor/wyświetlacz do prezentacji T1 ILOŚĆ: 1 szt. Wymagane parametry przekątna ekranu 55" rozdzielczość 3840 × 2160 kształt ekranu płaski tunery DVB-T, analogowy funkcja Smart TV wymagane liczba złączy HDMI nie mniej niż 3 Liczba złączy USB nie mniej niż 2 Ethernet (LAN) wymagane, WLAN Wyświetlanie z aplikacji na smartfonie wymagane Klasa energetyczna A Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32000000-3, 32324600-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60
termin płatności10
gwarancja10
termin dostawy20

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.