Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Warszawa: świadczenie usług utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych w gmachu Ministerstwa Finansów
Numer ogłoszenia: 51231 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6943200, faks 22 6944552, 6945890.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych w gmachu Ministerstwa Finansów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Usługi utrzymania czystości w gmachu obejmują czynności wykonywane codziennie (w dni pracy Ministerstwa Finansów) i okresowo. 1) Czynności wykonywane codziennie : a) pokoje biurowe (wraz z salami konferencyjnymi), pomieszczenia zajmowane przez archiwum i bibliotekę oraz pomieszczenia informatyczne w części nadziemnej: - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni: biurek wraz z pulpitami, szaf, szafek, półek i innego sprzętu biurowego; odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, parkietu, wykładziny PCV - w zależności od rodzaju posadzki, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, b) ciągi komunikacyjne - odkurzanie, mycie i polerowanie podłóg, spoczników, schodów kamiennych i lastrykowych (z zastrzeżeniem, że do konserwacji mogą być stosowane tylko i wyłącznie preparaty obojętne chemicznie, które po zastosowaniu pozostawiają na powierzchni warstwę ochronną, a konserwowane powierzchnie będą polerowane profesjonalną maszyną jednotarczową), - odkurzanie i czyszczenie podłóg pokrytych parkietem, wykładziną dywanową i PCV - technika czyszczenia dostosowana do rodzaju podłogi, - odkurzanie lub zamiatanie ciągów komunikacyjnych podziemnych, -mycie wewnętrznych otworów przeszklonych - ścianek i drzwi, z zastrzeżeniem, iż technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju zabudowy szyb, - wycieranie i czyszczenie poręczy i balustrad, - odkurzanie i mycie wind, osłon zewnętrznych, luster i uchwytów w windach, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, - wycieranie z kurzu mebli stojących na korytarzach, c) pomieszczenia sanitarne i socjalne, - mycie i dezynfekcja umywalek, zlewozmywaków, urządzeń sanitarno-higienicznych - kompaktów wc, pisuarów, baterii umywalkowych, zaworów pisuarowych, zalewanie kratek ściekowych płynem / wodą itp., - czyszczenie elementów stałego wyposażenia - luster, koszy, pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, szafek i taboretów, kloszy oświetleniowych, - mycie terakoty i glazury, bieżące uzupełnianie kratek ściekowych płynem / wodą, - uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w każdej kabinie oraz ręczników papierowych i pojemników z mydłem w płynie w każdej łazience, - wstawienie lub uzupełnianie na bieżąco wkładek zapachowych w łazienkach, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, d) garaż, palarnia - sprzątanie pomieszczeń sanitarnych analogicznie jak w pkt c), - sprzątanie pomieszczeń biurowych warsztatów i pokoju wartowników analogicznie jak w pkt a), - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, - zamiatanie całej powierzchni bez względu na rodzaj posadzki. 2) Czynności wykonywane okresowo: a) pokoje biurowe (wraz z salami konferencyjnymi), pomieszczenia zajmowane przez archiwum i bibliotekę oraz pomieszczenia informatyczne w części nadziemnej: - wycierania parapetów, listew ściennych i przypodłogowych, drzwi i listew technicznych - 1 raz w tygodniu, - odkurzanie tapicerki meblowej - 1 raz w tygodniu, - mycie na mokro parapetów, drzwi, klamek, szyldów, futryn - 1 raz w tygodniu, - doczyszczanie miejsc trudno dostępnych (np. powierzchni między biurkami, szafami itp. - 1 raz w tygodniu, - odkurzanie kratek wentylacyjnych - 1 raz w tygodniu, b) ciągi komunikacyjne: - odkurzanie mebli tapicerowanych stojących na korytarzach - 1 raz w tygodniu, - pastowanie i froterowanie parkietów - 1 raz w miesiącu, - mycie koszy na śmieci - 1 raz w tygodniu, - mycie posadzek korytarzy w części podziemnej - 1 raz w tygodniu, - zwiększenie częstotliwości sprzątania rejonów wskazanych przez Zamawiającego (np. w przypadku prac remontowych), c) pomieszczenia sanitarne i socjalne: - odkurzanie kratek wentylacyjnych - 1 raz w tygodniu, - doczyszczanie miejsc trudno dostępnych - 1 raz w tygodniu, - mycie drzwi - 1 raz w tygodniu, d) magazyny, rozdzielnie elektryczne, pomieszczenia informatyczne i techniczne w części podziemnej: - sprzątanie magazynów - w obecności użytkownika - zgodnie z zapotrzebowaniem, jednak nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, - sprzątanie pomieszczeń informatycznych w części podziemnej - tylko w obecności i pod nadzorem użytkownika - 1 raz w tygodniu, - sprzątanie pomieszczeń technicznych - tylko w obecności użytkownika - 1 raz w miesiącu, - sprzątanie rozdzielni elektrycznych - tylko pod nadzorem osób upoważnionych -1 raz w miesiącu ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: świadczenie usług utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych w gmachu Ministerstwa Finansów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EVER GRUPA EVER HOLDING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EVER GRUPA EVER HOLDING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- EVER Grupa Sp. z o.o., ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122951,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140000,00
Oferta z najniższą ceną: 140000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na fakt, iż nie udało się zakończyć postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego,a usługa sprzątania musi być kontynuowana.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.