eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolkówPrzebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 112397 D - ul. Kościuszki, ul. Widokowa w Bolkowie - dz. nr ewidencyjny 228, część 231, 253, część 285 obręb Bolków 1 wraz z odcinkiem ul. Kościuszki dz. nr ewidencyjny 198, obręb Bolków 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Bolków: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 112397 D - ul. Kościuszki, ul. Widokowa w Bolkowie - dz. nr ewidencyjny 228, część 231, 253, część 285 obręb Bolków 1 wraz z odcinkiem ul. Kościuszki dz. nr ewidencyjny 198, obręb Bolków 2
Numer ogłoszenia: 51237 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36838 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, faks 0-75 7413394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 112397 D - ul. Kościuszki, ul. Widokowa w Bolkowie - dz. nr ewidencyjny 228, część 231, 253, część 285 obręb Bolków 1 wraz z odcinkiem ul. Kościuszki dz. nr ewidencyjny 198, obręb Bolków 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni ciągu drogi gminnej ul. Kościuszki od skrzyżowania z drogą krajową nr 3 do przejazdu kolejowego wraz z chodnikiem po lewej stronie oraz dalej ul. Kościuszki od przejazdu kolejowego, część ul. Lipowej, ul. Widokowa, część ul. Wiśniowej do połączenia z drogą krajową nr 3 w rejonie ul. Republikańskiej. Zamówienie obejmuje również pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia przebiegu drogi w trakcie budowy i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej potwierdzonej wpisami do dziennika budowy przez uprawnionego geodetę. Zakres zadania obejmuje dwa odcinki: Odc. I - ul. Kościuszki od skrzyżowania z DK3 do przejazdu kolejowego wraz z chodnikiem 1.Założenia podstawowe: - teren zabudowany - osiedle domów jednorodzinnych, - klasa drogi - gminna klasy D (dojazdowa), - prędkość projektowa 30 km/h, - szerokość pasa ruchu 5,50 m, - pochylenie poprzeczne jezdni - 1% dwustronne, - chodnik jednostronnie o szerokości 1,40 m. 2.W ramach zadania przewiduje się rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej, wykonanie korytowania, wykonanie stabilizacji gruntu cementem, wykonanie podbudowy tłuczniowej, ułożenie warstw konstrukcyjnych, a następnie ułożenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej (warstwa wiążąca o gr. 5 cm oraz warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych o gr. 4cm), wykonanie chodnika z kostki kamiennej pochodzącej z rozbiórki nawierzchni drogi, zachowując przebieg istniejącej drogi wraz z jej niweletą. 3.Z uwagi na spadek terenu projektuje się wykonanie odprowadzenia wód opadowych z powierzchni jezdni powierzchniowo zgodnie ze spadkiem poprzecznym oraz budowę 4 szt. wpustów ulicznych z przyłączami do istniejącej kanalizacji deszczowej. 4.Przewiduje się wykonanie 3 zjazdów do posesji o wymiarach 4,00-6,00m i długości 3,00 m. 5.Na włączeniu do ulicy należy wykonać nacięcie i rozebranie istniejącej nawierzchni celem łagodnego włączenia nowej nawierzchni. 6.Z uwagi na istniejącą szerokość nawierzchni roboty należy wykonywać pod ruchem. Wykonawca robót będzie zobowiązany do zapewnienia możliwości ciągłego dojazdu do posesji zlokalizowanych przy drodze dla jednostek straży pożarnej i pogotowia ratunkowego przez cały czas trwania robót. 7.Roboty zanikowe będą podlegać odbiorom częściowym przez Inspektora Nadzoru przed ich zakryciem. Odc. II - ciąg ul. Kościuszki od przejazdu kolejowego, część ul. Lipowej, ul. Widokowa, część ul. Wiśniowej do połączenia z DK3 1.Założenia podstawowe: - teren zabudowany - osiedle domów jednorodzinnych, - klasa drogi - gminna klasy D (dojazdowa), - prędkość projektowa 30 km/h, - szerokość pasa ruchu 4,00 - 4,50 m, - pochylenie poprzeczne jezdni - 1% dwustronne, - pobocza o szerokości średnio 1,20 m. 2.W ramach zadania przewiduje się oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie profilowania nawierzchni masą mineralno-asfaltową w ilości 75 kg/m2 i ułożenie warstw konstrukcyjnych, a następnie ułożenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej (warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych o gr. 5cm) oraz uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym o gr. 0-31,5, zachowując przebieg istniejącej drogi wraz z jej niweletą. Projektowany spadek poboczy 1%. 3.Z uwagi na spadek terenu projektuje się wykonanie odprowadzenia wód opadowych z powierzchni jezdni powierzchniowo zgodnie ze spadkiem poprzecznym oraz budowę 10 szt. wpustów ulicznych z przyłączami do istniejącej kanalizacji deszczowej lub zakrytego rowu odwadniającego. Przewiduje się oczyszczenie istniejącego rowu na odcinku otwartym i zamkniętym oraz oczyszczenie przepustów pod zjazdami. 4.Przewiduje się wykonanie 49 zjazdów do posesji o wymiarach średnio 4,50 m i długości 3,00 m. 5.Na włączeniu do ulicy należy wykonać nacięcie i rozebranie istniejącej nawierzchni celem łagodnego włączenia nowej nawierzchni. 6.Przewiduje się wykonanie progów zwalniających płytowych z masy mineralno-asfaltowej w ilości 8 szt. i ich oznakowanie poziome zgodnie z załączonym rysunkiem. Wprowadza się oznakowanie znakami poziomymi P-25 wskazującymi na próg zwalniający zgodnie z lokalizacją przedstawioną na rysunku oraz przejścia dla pieszych z oświetleniem lampami jednoramiennymi zasilanymi energią słoneczną, w których jako źródło światła zastosowano nowoczesną oprawę LED. Konstrukcja lamp opiera się na wzmacnianym słupie o wysokości 4m. 7.Z uwagi na istniejącą szerokość nawierzchni roboty należy wykonywać pod ruchem. Wykonawca robót będzie zobowiązany do zapewnienia możliwości ciągłego dojazdu do posesji zlokalizowanych przy drodze dla jednostek straży pożarnej i pogotowia ratunkowego przez cały czas trwania robót. 8.Roboty zanikowe będą podlegać odbiorom częściowym przez Inspektora Nadzoru przed ich zakryciem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiary robót. Wykonawca jest zobowiązany: -przed rozpoczęciem prac w pasie drogowym drogi gminnej opracować i zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Jaworze projekt tymczasowej organizacji ruchu, jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu, -wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, swoją ofertą oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa, -odebrać plac budowy w terminie ustalonym w umowie, -rozpocząć i prowadzić prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od dnia przekazania protokolarnie placu budowy, -uzyskać zgodę na zajęcie terenu i pasa drogowego na okres budowy w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, -powierzyć nadzór nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, wskazanej w ofercie, -zorganizować na własny koszt niezbędne media oraz ponosić koszty ich zużycia w czasie realizacji robót, -wykonać przedmiot umowy z materiałów i urządzeń własnych, -umieścić na terenie budowy budowlaną tablicę informacyjną, -prowadzić dziennik budowy, -w przypadku konieczności opracować plan BiOZ, -wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, z odpowiednimi atestami i certyfikatami o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej, -na żądania Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat za znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, -uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, związanych z realizacja umowy, odbiorami oraz oddaniem obiektu do użytkowania, -utrzymywać plac budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci i urządzenia prowizoryczne, -zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz przed dostępem osób trzecich, -informować Inspektora Nadzoru o terminie zakrycia oraz odbioru robót zanikających (jeżeli wykonawca nie poinformuje o tym fakcie Inspektora Nadzoru, będzie zobowiązany do odkrycia miejsca robót lub do wykonania otworów niezbędnych do zbadania jakości robót, a następnie do przywrócenia miejsca robót do stanu poprzedniego na własny koszt), -po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w ustalonym protokolarnie terminie, -ubezpieczyć na własny koszt budowę z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, -przed podpisaniem umowy przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram wykonania robót, -przygotować i złożyć zamawiającemu w dwóch egzemplarzach, w formie trwale spiętej, dokumentacje powykonawczą obejmującą wszelkie dokumenty niezbędne do użytkowania przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: powykonawczą dokumentację geodezyjną, dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, rysunki z naniesionymi w trakcie realizacji zadania zmianami, atesty, certyfikaty i protokoły odbioru. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił gwarancji jakości i rękojmi wynoszącej minimum 36 miesięcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii przez niego spowodowanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymaganych przepisami badań i pomiarów (opisanych w STWiORB) wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów oraz do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zaopatrzy obiekty objęte przedmiotem zamówienia w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami. Wykonawca przygotuje oraz złoży najpóźniej w dniu ostatecznego odbioru w formie trwale spiętej następujące dokumenty: a)powykonawczą dokumentację geodezyjną, b)dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c)dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami, które powstały w trakcie realizacji zadania, protokoły odbioru. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiaru robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych oraz porządkowych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOB BUDOWNICZY LESIUK ROBERT, ul. ŚCIEGIENNEGO 7/2, 58-400 KAMIENNA GÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 734395,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 477531,68

  • Oferta z najniższą ceną: 477531,68 / Oferta z najwyższą ceną: 616088,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.