To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-08
Kozienice: Dostawa artykułów papierniczych i galanterii biurowej dla SP ZZOZ w Kozienicach (III)
Numer ogłoszenia: 51240 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33194 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 382 87 73, faks 48 614 81 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i galanterii biurowej dla SP ZZOZ w Kozienicach (III).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i galanterii biurowej dla SPZZOZ w Kozienicach, zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do siwz. 3)Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 30.19.76.30 -1 papier do drukowania, 30.19.00.00 -7 różny sprzęt i artykuły biurowe, 30.19.72.20 -4 spinacze do papieru, 30.19.21.21 -5 długopisy kulkowe, 30.19.97.92 -8 kalendarze 4) Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań. a) zadanie nr 1 - Artykuły i papiery biurowe, koperty oraz przybory do pisania. b) zadanie nr 2 - Galanteria biurowa.c) zadanie nr 3 - Kalendarze. d) zadanie nr 4 - Taśmy i rolki papierowe do maszyn biurowych. 5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania. 6) Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.00.00-7, 30.19.72.20-4, 30.19.21.21-5, 30.19.97.92-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1 - Artykuły i papiery biurowe, koperty oraz przybory do pisania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGA ŚLIWSCY Sp. j., ul. Tytoniowa 12, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38590,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55594,81
Oferta z najniższą ceną: 55594,81 / Oferta z najwyższą ceną: 55594,81
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2 - Galanteria biurowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGA ŚLIWSCY Sp. j., ul. Tytoniowa 12, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2590,93
Oferta z najniższą ceną: 2590,93 / Oferta z najwyższą ceną: 2590,93
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3 - Kalendarze.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGA ŚLIWSCY Sp. j., ul. Tytoniowa 12, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1101,38
Oferta z najniższą ceną: 1101,38 / Oferta z najwyższą ceną: 1101,38
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.