Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Jędrzejów: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych
do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
w 2011 r
Numer ogłoszenia: 5124 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 37 41, faks 0-41 386 37 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2011 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę wraz z rozładunkiem artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w 2011 roku. Kody CPV: 30192000-1, 30192100-2, 30192121-5, 30192125-3, 30192130-1, 30237320-8, 30237380-6, 30197644-2, 30197620-8, 30199330-2, 30199230-1, 30199500-5, 22815000-6, 22832000-1, 22900000-9, 30125100-2. 2. Ze względu na podzielność przedmiot zamówienie dzieli się na 2 części: - część I - artykuły biurowe, szczegółowy opis oraz ilość artykułów zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. - część II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, szczegółowy opis oraz ilość materiałów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawy winny być zgodne z w/w wykazami przedmiotowymi. 3. Dostarczane materiały powinny być fabrycznie nowe ( oryginały ) i żaden z nich nie mógł być wcześniej używany. Winny być wyprodukowane w latach 20010/2011 roku, oznakowane fabrycznie na opakowaniach, posiadające aktualny okres gwarancji, zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych typów urządzeń, wyprodukowane przez producenta danego urządzenia lub przez niego zalecane. 4. W przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta nie posiadającego akredytacji producenta urządzenia, dostarczane produkty winny odpowiadać normom wydajności: ISO/IEC 19752 (wkłady monochromatyczne), ISO/IEC 19798 (wkłady kolorowe), ISO/IEC 24711 (naboje do drukarek atramentowych). Zamawiający dopuszcza również dostawę produktów równoważnych tj. materiały o innych nazwach, a parametrach nie gorszych niż w/w. Równoważne materiały winny zapewnić efekt eksploatacji urządzeń na poziomie nie gorszym niż przy zastosowaniu materiałów odpowiadających swą nazwą producentom używanego sprzętu. 5. W związku z podziałem zamówienia na dwie części Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na pierwszą lub drugą część zamówienia bądź na obie części I i II. określone w rozdziale III pkt 2. 6. Zamawiający informuje, że przy dostawie produktów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowana ilość materiałów, jaka zostanie odebrana to 70% z każdej wymienionej pozycji w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.23.73.20-8, 30.23.73.80-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.81.50.00-6, 22.83.20.00-1, 22.90.00.00-9, 30.19.25.10-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONKRET PLUS Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64235,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75153,54
Oferta z najniższą ceną: 75153,54 / Oferta z najwyższą ceną: 75634,88
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONKRET PLUS Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91178,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106693,22
Oferta z najniższą ceną: 106693,22 / Oferta z najwyższą ceną: 108404,33
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: postanowiono dokonać zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiot zamówienia, określony w niniejszym ogłoszeniu, jest dostawą przedmiotów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 193.000 euro. Zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zapytanie o cenę stanowi najprostszy tryb udzielania zamówienia publicznego, zapewnia wybór najkorzystniejszej oferty, z zachowaniem konkurencji i sprawny przebieg postępowania.
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa druków na wykonywanie uprawnień na krajowy transport drogowy dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla warsztatów szkolnych dla szkół biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Zakup kopert
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.