To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Warszawa: Sprzedaż i dostawa wyprawek niemowlęcych i wózków dziecięcych
do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 512580 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455918 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa wyprawek niemowlęcych i wózków dziecięcych do Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 200 kompletów wyprawek niemowlęcych oraz 60 sztuk wózków dziecięcych do ośrodka dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, 05-805 Podkowa Leśna -Dębak, woj. mazowieckie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00 - Wózki 33.71.16.40 - Zestawy kosmetyków 33.75.00.00 - Produkty do pielęgnacji niemowląt 18.41.10.00 - Odzież niemowlęca .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: postępowanie jest prowadzone w ramach realizacji projektu nr 2/11/2011/EFU Wsparcie materialne dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy. Zakup wyprawek szkolnych, sportowych oraz dla niemowląt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, Program Roczny 2011..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzedaż i dostawa 200 kompletów wyprawek niemowlęcych do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
jakie przetargi wygrała firma
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
- ADAM WASIELEWSKI W & A, ul. Powstańców Wielkopolskich 47/5, Gostyń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47967,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47208,00
Oferta z najniższą ceną: 47208,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47208,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzedaż i dostawa 60 sztuk wózków dziecięcych do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
jakie przetargi wygrała firma
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
- ADAM WASIELEWSKI W & A, ul. Powstańców Wielkopolskich 47/5, Gostyń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44975,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31660,20
Oferta z najniższą ceną: 31660,20 / Oferta z najwyższą ceną: 31660,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
- Meble medyczne
- Dostawa drobnego sprzętu AGD, produktów gospodarczych i innych wyrobów , TP-59/25/JP
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
więcej: Odzież niemowlęca »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.