To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Pruszków: Remont kotłowni na bazie Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie przy ul. Stefana Bryły 6. Wiata nad składowiskiem opału
Numer ogłoszenia: 51259 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359245 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o., ul. Stefana Bryły 6, Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7582063, 7582067, faks 022 7582063, 7582057.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni na bazie Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie przy ul. Stefana Bryły 6. Wiata nad składowiskiem opału.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont kotłowni na bazie Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie przy ul. Stefana Bryły 6. Wiata nad składowiskiem opału. W oparciu o dokumentację konstrukcyjną opracowaną przez firmę (AMA) - pracownia archi-tektoniczno - konstrukcyjnej, 05-800 Pruszków, ul. Czerwonych Maków 15. Uwaga! Dokumentacja dostępna wyłącznie w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością 50 zł brutto. Wszystkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały mogą być zastąpione przez inne równo-ważne (posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co urządzenia/ materiały określone przez Zamawiającego) lecz nie gorsze. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stro-nie Wykonawcy. 1.0 Zakres robót do wykonania 1.1 Wykonanie konstrukcji zgodnie z Projektem Technicznym 1.2 Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji 1.3 Transport konstrukcji 1.4 Montaż konstrukcji 1.5 Montaż z dostawą blachy dachowej wraz z obróbkami blacharskimi 2.0 Opis technologiczny konstrukcji 2.1 Wiatę zaprojektowano jako ramę stalową o sztywnych węzłach podpartą przegubowo na fundamentach. Rama podparta kalenicy - w przęśle środkowym na belce stalowej - w przęsłach skrajnych na słupach. Dach kryty blachą fałdową T-40x183 gr. 1 mm mocowaną do płatwie w każdej fałdzie. Płatwie z dwuteownika JPE 300 łączone w kalenicy za pomocą odcinka blachownicy Słupy z dwuteownika HEB 200. Rygle ramy z dwuteownika JPE łączone w kalenicy za pomocą odcinka blachy Węzły ramy łączone za pomocą śrub sprężających klasy 10.9. Belka kalenicowa z dwuteownika HEB 360. W płaszczyźnie podłużnej wiaty zaprojektowano rygle podłużne z JPE 180. Stężenia połaci dachowej z prętów o średnicy 16 mm, a ściany podłużnej z kątownika 80x80x6 mm. Kotwy fundamentowe HILTJ HIT-HY 150-HAS-M-20 2.2 Ochrona przed korozją Element stalowe konstrukcji po oczyszczeniu do II stopnia czystości malować farbami - podkładową o grubości 60 ?m - nawierzchniową o grubości 60 ?m. Wykonanie ochrony antykorozyjnej powinno być zgodne z warunkami podanymi w Aprobacie Technicznej JTB. Kolorystyka konstrukcji blachy dachowej i obróbek wg kolorystyki RAL 6029 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - organizacja i zagospodarowanie miejsca ( terenu ) wykonywania prac, - zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawa o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami), - wykonanie niezbędnych prób, badan i odbiorów, - po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca ( terenu ) wykonywania robót, - Opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac remontowo-konstruktorskich w formie opisu robót oraz ilustracji (dokumentacja fotograficzna) i przekazanie Zamawiającemu w 4 egzempla-rzach, - Sporządzenie i dołączenie do oferty Harmonogramu rzeczowo-finansowego, - Sporządzenie i dołączenie do oferty Tabeli elementów rozliczeniowych, - sporządzenie metodą szczegółową i dołączenie do oferty Kosztorysu ofertowego - będzie on stano-wił podstawę rozliczeń za dotychczas zrealizowane roboty w przypadku odstąpienia od umowy - Harmonogram rzeczowo-finansowy oraz tabela elementów rozliczeniowych maja być zgodne w swo-im zakresie z zakresem rzeczowym dokumentacji projektowej i SIWZ oraz zgodne z zaoferowana cena ofertowa, - Przed przystąpieniem do prac związanych z realizacja zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia osoby wskazanej w umowie, będącej koordynatorem prac z ramienia MZO kserokopii list osób realizujących zadanie - pracujących na terenie MZO, celem przekazania służbom BHP. Powyż-sze listy powinny jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie MZO (stosowne oświadczenia poszczególnych osób,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.21.00 - Wiaty 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bozamet, spółka z o.o., UJRZANÓW 282 a, 08-110 SIEDLCE, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 97000.00
- Oferta z najniższą ceną: 97000.00 oferta z najwyższą ceną: 221728.37
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Remont balkonów, tarasów, podjazdów dla niepełnosprawnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- Realizacja Budżetów Obywatelskich 2025 z podziałem na 4 części:
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ewy, drogi 5KDD oraz budowę drogi 1KPJ i 2KPJ w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną
- Zamiatanie ulic miejskich w 2025 roku
- Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródła ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Skopaniu"
- Utworzenie Gminnego Żłobka w Wilczynie
- Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a do przepisów przeciwpożarowych
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Budowa hali magazynowej na sprzęt szkółkarski ( działka 126/1, obręb Zdanów, Gmina Drawno)
- Modernizacja Szkoły podstawowej w Dąbiu wraz z zagospodarowaniem terenu.
więcej: Wiaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.