To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-07
Połaniec: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn techniki biurowej oraz materiałów biurowych do szkół i Biura Projektu w ramach projektu pn. Dziś nauka, jutro sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 51260 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24716 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty i Wychowania w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 8655810, 8650076, faks 0-15 8650076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn techniki biurowej oraz materiałów biurowych do szkół i Biura Projektu w ramach projektu pn. Dziś nauka, jutro sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn techniki biurowej oraz materiałów biurowych w ramach projektu Dziś nauka, jutro sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar, gdzie na przedmiot zamówienia składa się dostawa do: - Publicznej Szkoły Podstawowej w Połańcu ul. Żapniowska 1: papier kserograficzny biały i kolorowy, papier wizytowy, brystol, segregatory, koszulki foliowe, brązowy papier pakowy, kredki ołówkowe, markery suchościeralne, długopisy, ołówki, zeszyty A5, teczki na dokumenty, tonery do drukarki i kserokopiarki, tusze do drukarki, - Publicznego Gimnazjum w Połańcu ul. Żapniowska 1: papier kserograficzny biały i kolorowy, zeszyty A5 papier wizytowy, brystol, segregatory, koszulki foliowe, brązowy papier pakowy, kredki ołówkowe, zszywacz i zszywki, spinacze, tonery do drukarki i kserokopiarki, tusze do drukarki, - Biura Projektu ZEAOiW w Połańcu ul. Ruszczańska 27 - papier kserograficzny biały, koszulki foliowe, toner do drukarki i kserokopiarki, zszywki, pinezki, blok biurowy A5 i A4, szuflada i teczki na dokumenty, klipsy biurowe, długopis, korektor, zakładki indeksujące, spinacze, cienkopisy, papier przylepny, przybornik biurowy, zgodnie z zakresem rzeczowym i ilościowym przedmiotowego zamówienia - stanowiącym załącznik Nr 7 SIWZ. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania zgodnie z przeznaczeniem. Wszystkie dostarczone materiały muszą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Dziś nauka, jutro sukces w gminie Połaniec współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO MARKET, Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6129,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4136,76
Oferta z najniższą ceną: 4136,76 / Oferta z najwyższą ceną: 7412,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POŁANIEC
- "Dostawa samochodu osobowego dla 9 osób, dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami , osób starszych, w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych w Połańcu"
- Zakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym
- Zakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Połańcu
- Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu - Etap I
- Budowa dróg gminnych: A. "Budowa drogi gminnej - KDD6 w Połańcu" B. "Budowa drogi gminnej - ul. Strumykowej w Połańcu"
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
- Dostawa artykułów biurowych dla USDK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.