To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-13
Suwałki: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki i z herbem Miasta Suwałk przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Suwałk w 2015 roku - 4 części
Numer ogłoszenia: 51271 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33621 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki i z herbem Miasta Suwałk przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Suwałk w 2015 roku - 4 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki i z herbem Miasta Suwałk przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Suwałk w 2015 roku. Część 1 - Materiały informacyjno - promocyjne z logotypem Pogodne Suwałki Część 2 - Maskotka Miasta Suwałk - Miś UśMich Część 3 - Pakiet materiałów biurowych z herbem Miasta Suwałk Część 4 - Zestawy upominkowe dekorowane kamieniami jubilerskimi 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 do SIWZ, załączniku nr 13 (prototyp maskotki miasta Misia UśMicha). Materiały informacyjno - promocyjne przeznaczone na cele promocyjne Miasta Suwałk muszą zawierać logo miasta Pogodne Suwałki w trzech kolorach, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Tożsamości Wizualnej Miasta Suwałki stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku materiałów biurowych, powinny one zawierać hasło: Prezydent Miasta Suwałk oraz herb Miasta Suwałk - wzór herbu Miasta Suwałk stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 5.Dostarczony przedmiot umowy ma być nowy, nie może nosić śladów używania, wolny od wad, nie może być przedmiotem praw osób trzecich i spełniać parametry określone w SIWZ. Termin nowe oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 18.33.10.00 - Koszulki 18.93.00.00 - Worki i torby 18.93.60.00 - Torby włókiennicze 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 18.44.33.20 - Czapki 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe 35.11.34.50 - Płaszcze lub poncza ochronne 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.43.00.00 - 18.43.00.00 18.51.30.00 - Wyroby biżuteryjne 18.92.30.00 - Portmonetki i portfele 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały informacyjno - promocyjne z logotypem Pogodne Suwałki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
- Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41289,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53571,42
Oferta z najniższą ceną: 53571,42 / Oferta z najwyższą ceną: 70081,71
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Maskotka Miasta Suwałk - Miś UśMich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMOTEX Marek Poliński, Os. Wichrowe Wzgórze 31/26, 61-698 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8905,20
Oferta z najniższą ceną: 8905,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet materiałów biurowych z herbem Miasta Suwałk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Reklamowa Cieślik STUDIO L Sp. J., ul. Podbipięty 7, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11070,00
Oferta z najniższą ceną: 11070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zestawy upominkowe dekorowane kamieniami jubilerskimi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BONUS BTL S.C. ADAM DUBIŃSKI i MAREK CIEMIĘGA
jakie przetargi wygrała firma
BONUS BTL S.C. ADAM DUBIŃSKI i MAREK CIEMIĘGA
- Bonus BTL s.c. A. Dubiński, M. Ciemięga, ul. Rolna 167 A, 02-729 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27832,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38203,80
Oferta z najniższą ceną: 38203,80 / Oferta z najwyższą ceną: 38203,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
- Rozbudowa myjni autobusowej oraz budowa automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów o długości do 18 m
- "Dokumentacja projektowa dot. budowy i rozbudowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
więcej: Wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.