Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-02-14
Ogłoszenie nr 512732-N-2020 z dnia 2020-02-14 r.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Dostawa samochodu ciężarowego przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów praktycznych na kategorię C i C+E prawa jazdy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny
37041211500000, ul.
ul. Tysiąclecia
7
,
38-400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 43 689 62, e-mail
word@krosno.info.pl, faks
13 43 689 63.
Adres strony internetowej (URL): www.wordkrosno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
samorządowa wojewódzka osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wordkrosno.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wordkrosno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie (pocztą, osobiście, za pośrednictwem posłańca)
Adres:
WORD Krosno, ul. Tysiąclecia 7, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu ciężarowego przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów praktycznych na kategorię C i C+E prawa jazdy
Numer referencyjny:
WAT - 272-1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów praktycznych na kategorię C i C+E prawa jazdy. Wymagane parametry techniczne fabrycznie nowego samochodu ciężarowego: 1.Silnik o zapłonie samoczynnym, spełniający warunki normy EURO 6 o mocy znamionowej min. 170 kW, max. 200 kW, o pojemności od 5000 cm3 do 8000 cm3; 2.Prędkość co najmniej 80 km/h; 3.Dopuszczalna masa całkowita co najmniej 12 000 kg; 4.Rzeczywista masa całkowita co najmniej 10 000 kg (z ładunkiem zabezpieczonym zgodnie z aktualnymi przepisami); 5.Długość od 8,00 m do 8,50 m; 6.Szerokość od 2,40 m do 2,60 m; 7. Rozstaw osi od 4,00 m do 4,50 m; 8. Ilość osi - 2; 9.Manualna skrzynia biegów z min. 8 przełożeniami w jeździe do przodu; 10.Układ hamulcowy posiadający urządzenia przeciwblokujące koła jezdne ABS z możliwością wyłączania układu z wnętrza kabiny kierowcy; 11.Układy kontroli trakcji ASR oraz stabilizacji toru jazdy ESP (z możliwością wyłączania układu z wnętrza kabiny kierowcy); 12.Hamulec silnikowy uruchamiany pedałem hamulca zasadniczego; 13.Cyfrowy tachograf samochodowy dla dwóch kierowców z legalizacją i polskim menu; 14.Zawieszenie tylnej osi pneumatyczne z możliwością regulacji wysokości zawieszenia; 15. Wspomagany układ kierowniczy, koło kierownicy regulowane w dwóch płaszczyznach; 16. Światło cofania z sygnałem dźwiękowym; 17. Osłony boczne przeciw najazdowe; 18. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji pojazdu 2020. Wymagane wyposażenie: 1. Kabina amortyzowana dzienna, bez leżanki, koloru białego wyposażona w: - klimatyzację, - ogrzewanie, również z nadmuchem na nogi kierowcy i pasażera, - siedzenia kierowcy i pasażera (egzaminatora) z zawieszeniem pneumatycznym, z podłokietnikami, możliwością regulacji i z pasami bezpieczeństwa, - dodatkowe, środkowe siedzenie statyczne z pasami bezpieczeństwa, - szybę czołową zespoloną z zewnętrzną osłoną przeciwsłoneczną lub przyciemnianym pasem górnym szyby, - osłony przeciwsłoneczne - 3 szt., - elektrycznie sterowane szyby boczne, - ogrzewane i elektrycznie sterowane lusterka wsteczne, lewe i prawe, - ogrzewane i elektrycznie sterowane szerokokątne lusterka wsteczne lewe i prawe, - dodatkowe, szerokokątne, podgrzewane lusterka prawe i lewe dla egzaminatora, zapewniające widoczność boku pojazdu i zespołu pojazdów oraz obszaru przestrzeni za pojazdem i zespołem pojazdów, - ogrzewane i elektrycznie sterowane lusterka bliskiego widzenia, - lusterko przednie, - podgrzewany układ zasilania paliwa, - osuszacz powietrza w układzie hamulcowym, - fartuchy przeciw błotne (bez reklam), - światła do jazdy dziennej (zgodne z ECE R87), - wyświetlacz na tablicy wskaźników w języku polskim, - gniazdo zapalniczki 24 V, - 2 kpl. kluczyków. 2. Oferowany samochód ciężarowy ma mieć: - zamontowaną belkę zabezpieczającą przed wjazdem z tyłu i przodu, - koło zapasowe zamontowane do ramy nadwozia, - przedni zaczep do holowania, 3. Skrzynia ładunkowa zamknięta szerokości i wysokości nie mniejszych jak kabina kierowcy: - z aluminiowymi burtami o wysokości 0,5 m (bez reklam), - obudowana opończą koloru jasno-stalowego o wzmocnionej konstrukcji zapobiegającej zaleganiu wody, śniegu i lodu, z dwuspadowym dachem o wymiarach jak w przyczepie będącej w posiadaniu Zamawiającego tj. KONAR JG2 nr rej. RK27530, z okienkiem kontrolnym analogicznie jak w w/w przyczepie (bez reklam), - podłoga wodoodporna i antypoślizgowa. Wyposażenie dodatkowe: 1. Urządzenia powtarzające działanie mechanizmów sterowania pojazdem usytuowane po stronie egzaminatora zgodnie z przepisami: - pedał hamulca roboczego oraz sprzęgła, -dodatkowe kontrolki dla egzaminatora: kierunkowskazów (lewego i prawego) - koloru zielonego, świateł pozycyjnych - koloru żółtego, świateł mijania koloru zielonego, światła STOP koloru czerwonego, świateł drogowych koloru - niebieskiego, użycia pedału hamulca roboczego (2 szt.), informujące, którym pedałem został uruchomiony hamulec; - koloru czerwonego, użycia pedału sprzęgła koloru żółtego wszystkie kontrolki z opisami, -kontrolki powinny być widoczne, ale nie mogą też oślepiać egzaminatora i osoby egzaminowanej po zmroku. 2. Przystosowanie do ciągnięcia przyczepy będącej w posiadaniu Zamawiającego (KONAR JG2 nr rej. RK27530) - sprzęg z długą dźwignią do bezpiecznego sprzęgania i rozprzęgania przyczepy (dotyczy mechanizmu unoszenia sworznia). 3. Przyłącza elektryczne i hamulcowe do przyczepy (złącze pneumatyczne DUO - MATIC) umieszczone przy sprzęgu, po prawej stronie, pod skrzynią ładunkową w sposób umożliwiający łatwy i bezpieczny dostęp przy złączaniu i rozłączaniu przyczepy, zabezpieczone przed uszkodzeniem przy maksymalnym skręcie, zamontowane poniżej ramy. 4. Zabezpieczenie zapobiegające kradzieży np. immobiliser, wyposażony w centralny zamek z pilotem w kluczyku. 5. Oznaczenie pojazdu w sposób zgodny z ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 marca 1997 r. (Dz. U. z 2020r. poz. 110) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 6. Podświetlane tablice "L" z przodu i z tyłu pojazdu, łatwe w demontażu (bez użycia narzędzi). 7. Z przodu i z tyłu wykonany z folii odblaskowej napis "Egzamin". 8. Samochód ciężarowy powinien mieć na wyposażeniu: a) apteczkę pierwszej pomocy, b) trójkąt ostrzegawczy, c) gaśnicę, d) kliny pod koła 2 szt., e) podnośnik hydrauliczny min. 10 t, zabezpieczony przed przemieszczaniem, f) dywaniki podłogowe gumowe w kabinie kierowcy. 9. Wymagane jest niezależne zasilanie do monitoringu mobilnego włączane pilotem, kluczykiem przy otwarciu zamka drzwi lub kluczykiem w stacyjce w pozycji zapłon i wyłączane pilotem lub kluczykiem tylko po zamknięciu zamka drzwi. 10. Wymagany jest kompletny monitoring nagrywający przebieg egzaminu (szczegółowy opis tego wymogu znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ). 11. Świadectwo homologacji dla pojazdu niekompletnego i dla pojazdu skompletowanego. 12. Karta pojazdu, książka serwisowa, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty konieczne do zarejestrowania pojazdu. 13. Instrukcja obsługi i wyposażenia w języku polskim. 14. Zaświadczenie z przeprowadzonego dodatkowego badania technicznego - "pojazd przystosowany do nauki jazdy i egzaminowania (L), dostarczone w czasie odbioru pojazdu. 15. Dokumenty potwierdzające masę rzeczywistą pojazdu. Wymagane warunki gwarancji na samochód ciężarowy: a) na pojazd minimum 24 miesiące bez limitu km; b) na powłokę lakierniczą - 60 miesięcy, c) na perforację blachy - 60 miesięcy, Wykonawca obowiązany jest podać nazwę i adres serwisu usytuowanego najbliżej siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 100 km. Wymagany jest serwis mobilny w sytuacjach, gdy awarię (usterkę) można usunąć u Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-04-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
-oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby Wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji na pojazd | 30,00 |
Odległość do serwisu | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy - pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, c) w przypadku zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego; 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT. 3. Inne zmiany: a) w zakresie kolejności i terminów realizacji zamówienia, b) w zakresie warunków i sposobu wypłaty wynagrodzenia, w tym m.in. zmiany sposobu zapłaty, c) w zakresie zmiany nazwy i adresu serwisu - pod warunkiem zachowania odległości zaoferowanej w ofercie. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-25, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (w zależności od rodzaju przekazywanego dokumentu i wymogów dotyczących formy jego złożenia). 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: Wacław Dusza i Bogusław Kolarczyk Sposób porozumiewania się: a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca - Krosno, ul. Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, 38-400 Krosno, ul. Tysiąclecia 7, z dopiskiem "Przetarg - WAT - 272-1/2020" b) drogą elektroniczną - sekretariat@wordkrosno.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów dostawczych
- Zakup pojazdu do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji wraz z zestawem do inspekcji kanalizacji
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu dostawczego
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Gminy Brańsk
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Gminy Brańsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.