To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 51283 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Wrocław: Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 201-2020, Działanie 8.6
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28544-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie zostało prowadzone jest przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 działającego w imieniu własnym i na rzecz Partnerów oraz na rzecz własną i Partnerów: Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-151) przy ul. Kotlarskiej 42, Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze (58-500) przy ul. 1 Maja 27, Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-437) przy ul. Karmelkowej 29, Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-426) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. z siedzibą w Nowej Rudzie (57-402) przy ul. Kłodzkiej 27. WW.podmioty zawarły w dniu 13-12-2016 r porozumienie dotyczące przeprowadzenia postępowania przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A.
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-151) przy ul. Kotlarskiej 42, REGON 933013380, Piotr Góralski, e-mail: piotr.goralski@dawg.pl. tel. 71 344 02 86, 2. Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze (58-500) przy ul. 1 Maja 27, REGON 230177996 Wojciech Zasoński, e-mail: wojciech.zasonski@karr.pl,tel. 75 752 75 15, 3. Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-437) przy ul. Karmelkowej 29, REGON 931118643, Marcin Krzykała, e-mail: mka@warr.pl, tel. 71 797 04 00, 4. Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-426) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4,REGON 020795886, Małgorzata Skiba, e-mail: malgorzata.skiba@dpin.pl, tel. 71 725 42 44, 5. Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. z siedzibą w Nowej Rudzie (57-402) przy ul. Kłodzkiej 27, REGON 890514362, Urszula Adamska, e-mail: ula@agroreg.com.pl, te. 74 872 97 45, 6. Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., z siedzibą w Legnicy (59-220) przy ul. Macieja Rataja 26, REGON 390029346, Joanna Milcarz, e-mail: asia.milcarz@arleg.eu, tel. 76 862 27 77.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A., krajowy numer identyfikacyjny
2079588600000, ul.
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego
4,
52326
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 725 40 41, faks
71 723 13 05, e-mail
sekretariat@dpin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka akcyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A.przeprowadziła postępowanie o udzielenie zamówienia w imieniu własnym i na rzecz Partnerów oraz na rzecz własną i Partnerów. Natomiast każdy z Partnerów Projektu zawarł z wybranym Wykonawcą odrębne umowy w zakresie Pakietu 1 i Pakietu 2.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na rzecz Zamawiającego i Partnerów asortymentu związanego z infrastrukturą informatyczną pogrupowanego w dwa odrębne Pakiety obejmujące: 1) Pakiet 1 - 6 sztuk serwerów, 6 sztuk UPS oraz 6 sztuk Firewall wraz z oprogramowaniem, 2) Pakiet 2 - 24 sztuki notebooków wraz z oprogramowaniem i 6 sztuk monitorów z urządzeniami peryferyjnymi, szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku 2A), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Warunki dotyczące wykonywania zamówienia opisane zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
32420000-3
Dodatkowe kody CPV:
48820000-2,
31154000-0,
30230000-0,
48000000-8,
30213100-6,
30231310-3,
30232000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT175333.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 222691.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT125166.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 117046.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-056/2025 Wykonanie modernizacji pomieszczeń nr 210 i 211 w budynku C-2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 11-17
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia
- Remont nawierzchni chodników wzdłuż ul. Gubińskiej we Wrocławiu
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław.
- Remont sieci trakcyjnej na Pl. Dominikańskim we Wrocławiu w formule " projektuj i buduj"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.