eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK- 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Gdynia: usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK- 3
Numer ogłoszenia: 51287 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy, ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6205138, fax 058 6617280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk3.datas.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK- 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy zakres czynności oraz wykonywanie dodatkowych czynności określonych w zakresie czynności nie związanych bezpośrednio z utrzymaniem czystości takich jak m.in. dostarczanie aneksów dla mieszkańców budynków ujętych w rejonach objętych zamówieniem. Wykaz budynków i terenów w Rejonie I, Rejonie II, Rejonie III, Rejonie IV, Rejonie V i Rejonie VI wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnię sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych oraz jej wnętrza. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. W sezonie wiosennym, letnim, jesiennym poprzez grabienie i wywóz liści, zimowym posypywanie piaskiem. Wykonawca zapewni do wykonania zamówienia niezbędne środki czystości oraz odpowiedni sprzęt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1.Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie. 4.Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5.Nie są wykluczeni art. 24 Prawa zamówień publicznych. 6.Spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji. 7.Wykonawca udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia na usługi sprzątania, po cenie wynoszącej co najmniej 50% zaoferowanej ceny netto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 7.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę-y właściwą-e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.dotyczy również spółek cywilnych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 9. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3.datas.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.abk3.datas.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego Administracja Budynków Komunalnych Nr 3 Zakład Budżetowy 81-366 Gdynia ul. Abrahama 55 pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach administrowanych w Rejonie Nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy -zakres czynności oraz wykonywanie dodatkowych czynności określonych w zakresie czynności nie związanych bezpośrednio z utrzymaniem czystości takich jak m.in. dostarczanie aneksów dla mieszkańców budynków ujętych w rejonach objętych zamówieniem. Wykaz budynków i terenów w Rejonie I, Rejonie II, Rejonie III, Rejonie IV, Rejonie V i Rejonie VI wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnię sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych oraz jej wnętrza. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. W sezonie wiosennym, letnim, jesiennym poprzez grabienie i wywóz liści, zimowym posypywanie piaskiem. Wykonawca zapewni do wykonania zamówienia niezbędne środki czystości oraz odpowiedni sprzęt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach administrowanych w Rejonie II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy zakres czynnościoraz wykonywanie dodatkowych czynności określonych w zakresie czynności nie związanych bezpośrednio z utrzymaniem czystości takich jak m.in. dostarczanie aneksów dla mieszkańców budynków ujętych w rejonach objętych zamówieniem. Wykaz budynków i terenów w Rejonie I, Rejonie II, Rejonie III, Rejonie IV, Rejonie V i Rejonie VI wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnię sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych oraz jej wnętrza. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. W sezonie wiosennym, letnim, jesiennym poprzez grabienie i wywóz liści, zimowym posypywanie piaskiem. Wykonawca zapewni do wykonania zamówienia niezbędne środki czystości oraz odpowiedni sprzęt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.